Strona 3 z 9

: 2011-08-23, 14:27
autor: Flyer
sebastian855 pisze:Flyer, to chyba mam ten sam cooler co AW69.
Ale ten cooler jest dwu komorowy, dolna i górna, i górna była całkowicie zasłonięta, a powietrze mieszało się dopiero w kolektorze.
racja, dobrze myslalem, a zle napisalem - powietrze i tak wymiesza sie w trojniku>kolektorze - a ta gorna niby przyslonieta czesc coolera tez dostaje powietrze wbrew pozorom.

: 2011-08-23, 14:58
autor: sebastian855
Mniejsza z tym ;-)
Na seryjnych coolerach w upały temp. rosła mi do 80 stopni w dolocie,
montowałem FMIC żeby było jak najchłodniej, zobaczymy jaka temp. bedzie po strojeniu.
Dziura w zdesiu to kwestia gustu, mnie się podoba, ważne że robi swoje :-D

: 2011-08-23, 16:47
autor: bracus
coście się tak tego zderzaka czepili - jeszcze ujdzie - LAMPY !! to jest dopiero masakra :-/

: 2011-08-23, 17:50
autor: macyy
sebastian855 pisze:macyy, masz rację sportówki z A6 nie zrobisz, ale szybki rodzinny dupowóz jak najbardziej :-D
Bardziej chodziło mi o sportowy wygląd, niz o osiągi, bo wiadomo że z osiagami można wiele zdziałać. Ale jak sie Tobie podoba to mi to lata. To Twoje auto ;-)

: 2011-08-23, 22:23
autor: buba
bracus pisze:coście się tak tego zderzaka czepili - jeszcze ujdzie - LAMPY !! to jest dopiero masakra :-/
a Ty co się tych lamp czepiłeś, przy takim wlocie to nikt nie zwraca uwagi na dejlajny :-P

: 2011-09-18, 07:34
autor: pietro5
hejka jak zmieniasz suszarki pochwal sie moca ja juz tez wlasnie bede wkladal od rs4 :-) wlasnie zakupilem od kolegi z forum i jestem ciekaw jaki bedzie wynik bo mody mamy podobne aha czy rury od sprezarek tez wymieniasz na wieksze czy tylko sprezarki wtryski i pompa i jak to pasuje??

: 2011-09-18, 08:13
autor: sebastian855
pietro5, Wszystko juz jest poskładane i wystrojone,
na hamowni jeszcze nie byłem,więc dokładnych danych nie mam,
ale powinno być w okolicach 400km. :-)
Rury dolotowe do turbin też musisz mieć o większej średnicy, oryginalnych nie idzie przerobić.

: 2011-09-18, 14:05
autor: pietro5
sebastian855 pisze:pietro5, Wszystko juz jest poskładane i wystrojone,
na hamowni jeszcze nie byłem,więc dokładnych danych nie mam,
ale powinno być w okolicach 400km. :-)
Rury dolotowe do turbin też musisz mieć o większej średnicy, oryginalnych nie idzie przerobić.

czyli te od przepustnicy??

[ Dodano: 2011-09-18, 14:08 ]
aha juz wiem te od Y czyli musi byc od rs czy jak?

: 2011-09-18, 14:27
autor: buba
Wejscie do turbin od IC musisz mieć większe

: 2011-09-18, 14:33
autor: pietro5
czyli musi byc jakis silikon przejscowka a reszta pasuje?

: 2011-09-18, 17:42
autor: sebastian855
pietro5, Te od IC do turbin pasują, chodzi o te rury co idą od Y do turbin.
Te rury musisz mieć z rs-a. Cała reszta węży i rur pasuje.

: 2011-09-18, 18:42
autor: pietro5
sebastian855 pisze:pietro5, Te od IC do turbin pasują, chodzi o te rury co idą od Y do turbin.
Te rury musisz mieć z rs-a. Cała reszta węży i rur pasuje.

tak myslalem ze o te ci chodzi bede musial sie usmiechnac do SIDa :-) cos tam mial

[ Dodano: 2011-09-28, 20:54 ]
a no znalazlem juz te rurki na ebayu 1000zl z wysylka

[ Dodano: 2011-10-10, 19:39 ]
hejka rury juz mam turbiny po regeneracji w trakcie zakladania a jak u Ciebie wyszedl wynik po strojeniu??

: 2012-02-14, 19:45
autor: sebastian855
pietro5,sory ze dopiero teraz Ci odpowiadam, ale nie zaglądałem tutaj,hahha
Po ostatniej wizycie u GTO ,auto zostało ostatecznie wystrojone :D
Pomiar był robiony na 3 biegu, więc wynik może być nieco zaniżony.
Jak będzie okazja to wybiorę się na hamownię, żeby potwierdzić wynik[/b] :)

Obrazek

: 2012-02-14, 20:50
autor: pietro5
no ladnie :-) tyle by mi wystarczylo ;-) narazie! bujam sie na tych ko4 i niemoge sie doprosic o skonczenie auta ci z Gdyni co mi dlubali chyba sie przestraszyli :-( ale wynik ladny a mody mamy podobne to pewnie u mnie tez by bylo cos kolo tego

: 2012-02-14, 20:56
autor: kosiniak
przy tych 400ps auto juz naprawde fajnie jezdzi! gratki :)