Strona 3 z 4

: 2011-09-20, 08:30
autor: SID
zważona dziś tylna klapa do sedana - równe 11 kg (bez zawiasów i teleskopów które ważą prawie 2 kg)

: 2011-10-06, 22:48
autor: SID
Żeliwna zwrotnica S4 - 9,8 kg
Aluminiowa zwrotnica RS4 - 7,5 kg

: 2012-04-24, 15:00
autor: 1kowal1
może komuś sie przyda jak ktoś sie interesuje lekkim zbiciem wagi swojej eski
pacjent eska 98r avant
po wyrzuceniu tylnej kanapy,z roleta, zapasu i wszystkiego z bagaznika
oraz zalozeniu 17 ozetow na wadze wyszlo 1550kg
nic z dywanikow boczkow itp nie zostało ruszane
czyli jak sie zalozy lekkie kubelki na przod 2szt mozna zejsc w okolice 1500-1510kg
bez prucia boczkow i wykladzin

: 2012-04-25, 20:51
autor: Rafuzg
wiecie może ile waży goła karoseria a4 b5 w sedanie i avancie?

: 2012-04-25, 22:06
autor: SID
ciekawostka - dziś zważyłem orginalne koła 18" 8,5" z nowymi oponami 255/35/18" z RS4 B5
waga równiutka 100 kg !!!!
jedno koło z opona waży 25 kg !

: 2012-04-26, 15:40
autor: kosiniak
nie jets to jakis hardcore :)

: 2012-04-26, 17:18
autor: LCQ
nie dużo, moja seria 17 z 225/45 wyszło ok 25 kg/szt

: 2016-01-30, 14:17
autor: nitro20
Panowie, temat stary jak świat, ale może właśnie warto go odświerzyć. Pojawiły sie przez lata jakieś fajne patenty na zbicie wagi ? W szczególności chodzi mi o avanta. Sa jakies lekkie laminaty np dla tylnej klapy ?

Planuje wywalić cały tył, władować dwa fotele mirco/Bimarco, felgi na Ats dtc. Niestety musze założyć 18, nie przemyślałem tematu i zakupiłem zaciski 18z zamiast 17z. Warto szukać 17 i je zamienić ? Duża różnica w wadze nieresorowanej ?
Doradźcie co jeszcze mozna pokombinować, auta nie używam na codzień, nie musi być cywilizowane.

Zaraz bede robił wydech i FMIC wiec wydech z tego co czytałem z kwasa tez powinien pare kilo odelżyć, bo seria ciężka.

: 2016-01-30, 14:32
autor: luk448
Wywal caly srodek,maska z carbonu,lekkie drzwi,pleksa zamiast szkla...ats sa mega lekkie.

: 2016-01-30, 15:07
autor: LCQ
Tarcze rs4 b5 jezeli masz 345, duża różnica w wadze no i lepsze hamowanie. Przerzuć akumulator na tył, odciążenie dupy auta negatywnie wpływa na właściwości jezdne, bo ustawienie silnika w audi jest do dupy i ryje przodem, nie mówiąc już o dobrym prowadzeniu. Możesz wrzucić lekkie fotele na przód. No i oczywiście cały wydech z nierdzewki, albo tytanu.

: 2016-01-30, 17:02
autor: nitro20
luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.

LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.

: 2016-01-30, 19:15
autor: LCQ
nitro20 pisze:luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.

LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
można użyć ale uznaję zasadę, mały aku do auta do zabaw/wyścigów, duży do normalnej jazdy i polecam się tego trzymać, S4 ma sporo elektryki, i szkoda być wydawał często kasę na nowy, nie mówiąc już o tym że pewnego ranka może cię zaskoczyć przy odpaleniu. Tak jak pisałem wywal go na sam koniec bagażnika. W S4 musi mieć doważony tył szczególnie z mocnymi hamulcami z przodu, wystarczy wywalić zapasowe koło i poganiać po zakrętach mocniej hamując, przód auta ostro leci do gleby a tył się delikatnie unosi, szczególnie widać to w sedanie.

: 2016-02-01, 07:58
autor: pawelosinski83
LCQ pisze:
nitro20 pisze:luk ja wiem, że Carbon, że laminaty... Z tym, że do różnych aut innych marek bo i w hondach siedziałem i w evo były robione np fajne zamienniki u nas w kraju za rozsądne pieniadze. Do naszych bud nie moge nic znaleźć. Pomijam jakies hiper duper maski z carbonu za 5 koła. Jakbym ja uszkodził podczas upalania to bym sie zapłakał.

LCQ dzieki za tip z tarczami, Aku tez przezuce na tył. Czy mozna użyć mniejszego akumulatora ? Nie koniecznie żelowego bo sa mega drogie.
można użyć ale uznaję zasadę, mały aku do auta do zabaw/wyścigów, duży do normalnej jazdy i polecam się tego trzymać, S4 ma sporo elektryki, i szkoda być wydawał często kasę na nowy, nie mówiąc już o tym że pewnego ranka może cię zaskoczyć przy odpaleniu. Tak jak pisałem wywal go na sam koniec bagażnika. W S4 musi mieć doważony tył szczególnie z mocnymi hamulcami z przodu, wystarczy wywalić zapasowe koło i poganiać po zakrętach mocniej hamując, przód auta ostro leci do gleby a tył się delikatnie unosi, szczególnie widać to w sedanie.
Butla LPG na tył :mrgreen:

: 2016-02-01, 11:18
autor: nitro20
Paweł podtlenek to tylko do kuchenek ;D.

Widzę, że z lekkimi elementami nadal nikt, nic ?

Czyli pewnie jest kiszka w tym temacie ?

Może ktoś zna jakąś firmę, którą robi w rozsądnych pieniądzach laminaty ?

Przecież b5, jeździ nadal tyle na drogach, że pewnie nie jedna maska, klapa by się sprzedała... ?

: 2016-02-01, 12:03
autor: luk448
B5 jezdzi sporo po drogach ale s4 stosunkowo malo a nie kazdy uzytkownik b5 z dieslem albo wolnossakiem chce odchudzac auto.Pogadaj z Sidem-kiedys mial jakas firme ktora ogarniala lekkie laminaty,carbony i inne.