Po 1-sze....wogóle nie ma co porównywać autu z obojętnie jakich wyścigów do aut cywilnych...tam jest ze 20 sponsorów jest grupa mechaników i w takiej rajdówcę to może i co OES się coś srać i tak zmienią...
Po 2-gie...w modzonych autach zawsze jest ryzyko jakiejś awarii już nie chodzi o tego anti laga nawet tylko ogólnie o wszystko i każdy kto ma takie auto powinien się z tym liczyć że coś się może wysrać a wtedy będzie kosztować
S4 MaQ Powered by MR Motors
podpinam sie pod tonosb pisze:Rozumiem ze dziala to na zasadzie : pedal w podloge na postoju uruchamia LC ( bo widzi ecu maks wcisniety pedal gazu ? ) , kazde inne wcisnienie gazu = normalne ruszenie. antilag dziala rozumiem tez tylko przy maksymalnie wcisnietym gazie ( przelaczanie biegow z pedalem w podlodze ) , normalna zmiana biegow ( z ujeciem gazu ) = brak antilaga ?
Sorka nie mam pojecia co i jak na moj maly mozdzek staram sie to zrozumiec :)
moze ktos to wytłumaczyc jak dziecku??

bo funkcja b.fajna
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2010-02-02, 23:08
- Tytuł użytkownika: MaQ_Grchw
- Lokalizacja: WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Dokładnie tak to działa a pedał gazu u mnie musi być wciśnięty na 80% kwestia indywidualnych ustawień1kowal1 pisze:podpinam sie pod tonosb pisze:Rozumiem ze dziala to na zasadzie : pedal w podloge na postoju uruchamia LC ( bo widzi ecu maks wcisniety pedal gazu ? ) , kazde inne wcisnienie gazu = normalne ruszenie. antilag dziala rozumiem tez tylko przy maksymalnie wcisnietym gazie ( przelaczanie biegow z pedalem w podlodze ) , normalna zmiana biegow ( z ujeciem gazu ) = brak antilaga ?
Sorka nie mam pojecia co i jak na moj maly mozdzek staram sie to zrozumiec :)
moze ktos to wytłumaczyc jak dziecku??![]()
bo funkcja b.fajna
Jeżeli to działa tak jak w GT500 w PMN'a to LC włącza się dopiero jak masz gaz na 100% w podłodze każe inne wciśnięcie nie powoduje włączenia LC.
AntiLag działa w ten sposób że gaz też musi być na 100% w podłoge i powyżej 5200 obr można walić biegi bez puszczania gazu...tak to działa w Shelby GT500 i wydaje mi się że podobnie jest w Eskach
AntiLag działa w ten sposób że gaz też musi być na 100% w podłoge i powyżej 5200 obr można walić biegi bez puszczania gazu...tak to działa w Shelby GT500 i wydaje mi się że podobnie jest w Eskach
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Kwestia ustawien, LC moze dzialac np tak, ze gdy predkosc wynosi 0km/h wcisniesz gaz opor to zatrzyma sie na wczesniej ustawionych obrotach.
Mialem takie LC od GTO ale nie w takim hardcore wydaniu i niestety 1.8TQ zmula przy strzale
Pewnie wydanie jak u Piotrka by pomoglo zeby turbo wiecej napompowalo ale jednak wole troche na tym turbie pojezdzic (nie stac mnie na takie LC
)
Ogolnie opcja super...
Mialem takie LC od GTO ale nie w takim hardcore wydaniu i niestety 1.8TQ zmula przy strzale


Ogolnie opcja super...

1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5