S4 MaQ Powered by MR Motors

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Po 1-sze....wogóle nie ma co porównywać autu z obojętnie jakich wyścigów do aut cywilnych...tam jest ze 20 sponsorów jest grupa mechaników i w takiej rajdówcę to może i co OES się coś srać i tak zmienią...

Po 2-gie...w modzonych autach zawsze jest ryzyko jakiejś awarii już nie chodzi o tego anti laga nawet tylko ogólnie o wszystko i każdy kto ma takie auto powinien się z tym liczyć że coś się może wysrać a wtedy będzie kosztować
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

nosb pisze:Rozumiem ze dziala to na zasadzie : pedal w podloge na postoju uruchamia LC ( bo widzi ecu maks wcisniety pedal gazu ? ) , kazde inne wcisnienie gazu = normalne ruszenie. antilag dziala rozumiem tez tylko przy maksymalnie wcisnietym gazie ( przelaczanie biegow z pedalem w podlodze ) , normalna zmiana biegow ( z ujeciem gazu ) = brak antilaga ?

Sorka nie mam pojecia co i jak na moj maly mozdzek staram sie to zrozumiec :)
podpinam sie pod to
moze ktos to wytłumaczyc jak dziecku?? :mrgreen:
bo funkcja b.fajna
MaQ
Posty: 30
Rejestracja: 2010-02-02, 23:08
Tytuł użytkownika: MaQ_Grchw
Lokalizacja: WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaQ »

1kowal1 pisze:
nosb pisze:Rozumiem ze dziala to na zasadzie : pedal w podloge na postoju uruchamia LC ( bo widzi ecu maks wcisniety pedal gazu ? ) , kazde inne wcisnienie gazu = normalne ruszenie. antilag dziala rozumiem tez tylko przy maksymalnie wcisnietym gazie ( przelaczanie biegow z pedalem w podlodze ) , normalna zmiana biegow ( z ujeciem gazu ) = brak antilaga ?

Sorka nie mam pojecia co i jak na moj maly mozdzek staram sie to zrozumiec :)
podpinam sie pod to
moze ktos to wytłumaczyc jak dziecku?? :mrgreen:
bo funkcja b.fajna
Dokładnie tak to działa a pedał gazu u mnie musi być wciśnięty na 80% kwestia indywidualnych ustawień
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Jeżeli to działa tak jak w GT500 w PMN'a to LC włącza się dopiero jak masz gaz na 100% w podłodze każe inne wciśnięcie nie powoduje włączenia LC.

AntiLag działa w ten sposób że gaz też musi być na 100% w podłoge i powyżej 5200 obr można walić biegi bez puszczania gazu...tak to działa w Shelby GT500 i wydaje mi się że podobnie jest w Eskach
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Awatar użytkownika
CoLo
Posty: 360
Rejestracja: 2010-02-02, 15:18
Lokalizacja: WWA - WJ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CoLo »

Kwestia ustawien, LC moze dzialac np tak, ze gdy predkosc wynosi 0km/h wcisniesz gaz opor to zatrzyma sie na wczesniej ustawionych obrotach.
Mialem takie LC od GTO ale nie w takim hardcore wydaniu i niestety 1.8TQ zmula przy strzale :-/ Pewnie wydanie jak u Piotrka by pomoglo zeby turbo wiecej napompowalo ale jednak wole troche na tym turbie pojezdzic (nie stac mnie na takie LC :mrgreen: )
Ogolnie opcja super... ;-)
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
ODPOWIEDZ