Strona 3 z 3

: 2017-10-26, 21:32
autor: emilzizi
Ja zawsze mówię, tanie mięso psy jedzą

: 2017-10-26, 21:58
autor: Booost
O cenie naprawy nikt nie dyskutowal dla mnie interesuje tylko przedział na co się szykować.
Do końca roku auto będzie ogarnięte w 100% i nie będzie juz na sprzedaż więc bez spiny.

: 2017-10-27, 18:32
autor: iceman
W okolicach lublina jest gość co wpakował 2.7 do c6 może byłby w stanie pomóc , u mnie po wymianie turbin auto wkręca się do max 5tyś obrotów i też będe szukał ratunku :-?

: 2017-10-27, 18:55
autor: mophk
iceman pisze:W okolicach lublina jest gość co wpakował 2.7 do c6 może byłby w stanie pomóc , u mnie po wymianie turbin auto wkręca się do max 5tyś obrotów i też będe szukał ratunku :-?
jakas inna niż ta rozbita? bo tamto rozwalone c6 to szło ogniem. tylko cos było z absem

: 2017-10-27, 20:11
autor: Wojt3q
iceman a wkladales takie same turbiny czy modyfikowane

: 2017-10-28, 06:26
autor: Booost
iceman pisze:W okolicach lublina jest gość co wpakował 2.7 do c6 może byłby w stanie pomóc , u mnie po wymianie turbin auto wkręca się do max 5tyś obrotów i też będe szukał ratunku :-?
Jeśli Mówisz o odcienciu zapalonu przy 5tys to masz limiter na audizine masz opisane jak go ominąć

[ Dodano: 2017-10-28, 06:26 ]
C6 z Lublina z elektryki miała praktycznie nic nie zrobione oprócz odpalenia motoru :) nie zdążył Karol tego zrobić

: 2017-10-28, 11:33
autor: kurpiu
Iceman wymieniales turbo na ori czy wieksze??

: 2017-10-29, 23:23
autor: iceman
Turbawki trochę większe , inlet pipy pod 50mm średnicy przerobione, auto pojechało na strojenie a tu klops 5tyś i odcina.