Strona 3 z 3
: 2017-07-27, 13:58
autor: Muniek_87
Zrób logi grupy 118 i 020 równolegle, przy zbliżonych warunkach atmosferycznych do tych z ostatniego logowania.
Jeżeli paliwo będzie dobre, to takie temp. jakie masz w dolocie nie powinny wpływać na zapłon.
Jeśli nadal sterownik będzie cofał zapłon, to zalej pod korek V-Power'a 100 oktanowego i zrób logi j/w.
Widzę, że cuda dzieją się u Ciebie z wyprzedzeniem zapłonu w grupie 003. Przy pełnym bucie kąt wyprzedzenia powinien stabilizować się na ~15*.
Wahania takie, jak u Ciebie mogą wskazywać na kiepskie paliwo lub/i wyeksploatowane nastawniki zmiennej fazy i wyciągnięte łańcuchy.
Zapodaj logi statyczne grupy 003 i 090.
: 2017-09-08, 21:38
autor: SoloZiP
Muniek_87, sory za zwłokę już miałem się poddać ale jednak trochę jeszcze powalczę.
W międzyczasie okazało się że jedno cięgno od sterowania turbiną było urwane. Po naprawie jest minimalnie lepiej ale to jeszcze nie to. Teraz objaw jest taki że przez większość czasu nie ma pełnej mocy ale czasem się obudzi i wgniata w fotel. Jeżdżę wciąż na PB98 ale jakiej jest jakości to ciężko powiedzieć.
Świeżutkie logi jeszcze ciepłe:
http://vaglog.pl/log-002_031_0zf120r.html
http://vaglog.pl/log-003_020_021_nL32jd.html
http://vaglog.pl/log-015_016_b9x1uAb.html
http://vaglog.pl/log-115_118_GT56W.html
http://vaglog.pl/log-090_093_sMd8W.html
Z tego co wiem to w grupie 93 nastawniki w normie, natomiast nie wiem jak ma to wyglądać w grupie 90.
Z tym że wszystkie logi robiłem dynamiczne. Na dniach zrobię statyczne.
: 2017-09-14, 09:57
autor: Muniek_87
Miejscami cofa Ci zapłon o ponad 7*. Takie opóźnienia mam u siebie, jak zaleję PB 95
Na początek wyjeździłbym tę 98, którą zalałeś, a następnie zatankował V-powera 100 i zrobił logi 03 i 020-021.
Jeśli nie będzie różnicy, to powtórzę poprzedników - być może cewki się kończą. Pasowałoby wziąć jakieś na podmiankę i zrobić logi.
: 2017-11-15, 13:30
autor: SoloZiP
Muniek_87, zrobiłem jak mówiłeś zalałem Shell V-Power 100 pod korek i faktycznie cofanie zapłonu jest mniejsze ALE wciąż występuje, to oznacza że cofanie jest winą kiepskiego paliwa?
Cewki mam oryginał ASO (ten nowszy typ z TFSI) z tym że wymienione podobno w 2011r, aktualnie nie mam od kogo pożyczyć żeby podmienić =/
Niestety strona vaglog chyba padła więc zamieszczam pliki z vcds na serwerze (można je otworzyć w excelu lub w open office)
http://wyslijto.pl/files/download/xo7byhiccf - 020, 021
http://wyslijto.pl/files/download/dw5pp9oefd - 002, 003
: 2017-11-15, 17:21
autor: emay