Strona 3 z 7

: 2012-10-23, 00:03
autor: mik-17
Jachyr pisze:
mik-17 pisze:
Ja dla własnego spokoju jak kupuje auto to wymieniam wszystkie płyny po kolei
;-)
To zostalo zrobione na 2 dzien po zakupie:) tylko wlasnie przy tych pracach dostrzegłem ze spocony jest lekko tylny dyfer i szykuje sie chyba wymiana simeringow dokladnie bede wiedzial za ok 2 tyg jak bede w pl. W Aso pewnie takowy olej bedzie kosztowal krocie...
chyba masz jakiś uraz do ASO :-P czasami idzie się zdziwić, jak kiedyś miałem 1.9 tdi to rozrząd w ASO był droższy o 10 zł, jeżeli chodzi o rozrząd z pompą wody do 2.7 to już tak nie ma bo Sid ma najlepszą opcję :-P warto zadzwonić i sprawdzić.
Jeżeli chodzi o dyfer to wymieniasz tylko raz ale na olej z ASO(właściwości tłumiące) i na tym koniec, jakiś cuda jak w silniku tam się nie dzieją. Co do simeringów to najpierw sprawdź poziom oleju w dyfrze, jak jest odpowiedni poziom to nie wymieniaj simeringów.
Jeżeli chodzi o dyfer to przede wszystkim Opony najlepiej identyczne z jednej partii :-)

: 2012-10-23, 11:25
autor: Jachyr
mik-17 pisze:
Jachyr pisze:
mik-17 pisze:
Ja dla własnego spokoju jak kupuje auto to wymieniam wszystkie płyny po kolei
;-)
To zostalo zrobione na 2 dzien po zakupie:) tylko wlasnie przy tych pracach dostrzegłem ze spocony jest lekko tylny dyfer i szykuje sie chyba wymiana simeringow dokladnie bede wiedzial za ok 2 tyg jak bede w pl. W Aso pewnie takowy olej bedzie kosztowal krocie...
chyba masz jakiś uraz do ASO :-P czasami idzie się zdziwić, jak kiedyś miałem 1.9 tdi to rozrząd w ASO był droższy o 10 zł, jeżeli chodzi o rozrząd z pompą wody do 2.7 to już tak nie ma bo Sid ma najlepszą opcję :-P warto zadzwonić i sprawdzić.
Jeżeli chodzi o dyfer to wymieniasz tylko raz ale na olej z ASO(właściwości tłumiące) i na tym koniec, jakiś cuda jak w silniku tam się nie dzieją. Co do simeringów to najpierw sprawdź poziom oleju w dyfrze, jak jest odpowiedni poziom to nie wymieniaj simeringów.
Jeżeli chodzi o dyfer to przede wszystkim Opony najlepiej identyczne z jednej partii :-)
Jeszcze 4 dni i sie okaze co i jak. Uraz mam do ASO po pewnych 2 sytulacjach... Sam olej to nie problem wiadomo:) posprawdzam co i jak z dyfrem a opony zawsze tylko kompletami kupowalem wiec:)

: 2013-02-28, 11:21
autor: cys
Na dniach będe zmieniał olej, i mam mały problem, nie mam kartki czym jest teraz zalany :-? .
Czym go teraz zalać żeby się nic nie wysrało?

: 2013-02-28, 11:39
autor: Jachyr
Ile uzytkownikow tyle opini bedzie. Ja wmienialem na Motul-a 300v competition i polecam.

: 2013-02-28, 12:09
autor: rwtnt
Tez motula polecam moze byc valvoline vr1

: 2013-02-28, 13:09
autor: Szupryk
Motul, Valvoline, Millers to chyba ostatnio takie najpopularniejsze oleje, z wyższej półki niż Castrol ;-)

: 2013-02-28, 14:07
autor: cys
Wiadomo że coś z wyższej pólki, ale chodzi mi dokladnie o parametry oleju, bo wogóle nie wiem czym jest zalany :roll:

: 2013-02-28, 14:57
autor: buba
5w40 lub 10w40

przed wymianą kup sobie motul engine clean

: 2013-02-28, 15:13
autor: skalarx
buba pisze:5w40 lub 10w40

przed wymianą kup sobie motul engine clean
też polecam.

: 2013-02-28, 15:32
autor: cys
O to właśnie mi chodziło, dzięki ;-)

: 2013-03-01, 10:21
autor: deSigner
Lej Motula 300V 5w40, będziesz zadowolony.

Jak coś to PW bo ma promocję teraz na Motula ;-)

: 2013-03-04, 13:03
autor: pawlik_tcz
cys wystarczyło zadzwonić do mnie .albo napisac na priv

Valvoline VR1 Racing 10W60 - zawsze na takim latał

: 2013-03-04, 13:07
autor: cys
pawlik_tcz
Spoko, gdzieś wygrzebałem w Twoich postach, i taki też kupiłem :-P

: 2013-03-04, 23:11
autor: nosb
Troche za hardcorowy ten 10W60 do eski po sofcie :)

sugerowalbym bardziej 5w50 badz 5w40.

: 2013-03-04, 23:17
autor: deSigner
10W60 lałem do zakutego Subaru na pierwszym nadwymiarze, żeby zlikwidować m.in. piston slap. A po co Wam taka zupa to seryjnego silnika po sofcie :?: