Strona 19 z 34
					
				
				: 2014-09-12, 22:34
				autor: kenpachi
				Flyer pisze:kenpachi pisze:Niestety, wszystko poszło w pizdu... cały dół rozjebany w chu..1...
Ja jebie... ale aż tak? Od jednego zaworu? A jak turbiny?
 
A w dupę z turbinami jak silnik zesrany? Poza tym niezbyt kumam jak one mogły tu ucierpieć. Moje zdechłe tłoki bedą Cię pośmiertnie prześladować Flyer ;) żarcik. Wszystko OK, naszeczescie nic poważnego sie nie stało. :) 
[ Dodano: 2014-09-12, 22:34 ]
Kornetto pisze:Żarty żartami Panowie ^^ to dobra wiadomości :)
No szczęście w nieszczęściu ale pytanie dlaczego ja jeszcze tym samochodem nie zapierd...łam sobie :((( ehhhhhh wazne ze pacjent zdrowy...
 
			
					
				
				: 2014-09-12, 23:23
				autor: Kornetto
				Kenpachi ja kupiłem rs w marcu :) moze w tym miesiącu bedzie zrobiona wizualnie, nie wspominam p chlodnicach, zaworach, zwrotnicach, zawieszeniu, itd. Ale chyba bedzie jeździć :) moze nawet w tym roku :p
			 
			
					
				
				: 2014-09-12, 23:31
				autor: nosb
				No juz jakos tak sie mnie wisielczy humor czasami trzyma ;) Zaraz opisze co i jak tylko zjem cos bo ledwo do domu wszedlem i na dupie siadlem ;) 
BTW : heble z A8 360 mm beda u Łukasza w aucie pod seryjnym avusem z S4 ;) Tak dla rozpogodzenia atmosfery i zmiany tematu :)
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 08:12
				autor: zabba88
				To moze i ja wtrace swoje 3 grosze odnosnie remontowania glowic bo juz rozne sytuacje mialem z roznymi firmami. Wniosek taki. Duzo firm robi swoje prowadnice od podstaw i tu lezy problem. robia to ze zlego stopu materialu . Mimo pasowania podanego przez producenta. Material jest z dupy i sie za mocno rozszerza+rozszerzanie nagrzanego trzonka od EGT= przycieranie w prowadnicy, a w konsekwencji przyblokoanie. Wiec wniosek taki. Jak sa minimalne luzy zostawiac ori prowadnice, jak do wymiany kupic sprawdzone z pewnego zrodla badz na glowice brac rachunek aby pozniej ew. dochodzic roszczen. Dlatego polecam wieksze firmy ktore maja od takich sytuacji ubezpieczenia i nie ma problemu z odzyskaniem pieniedzy. Zdarzylo mi sie to 4 razy. I byly to rozne kwoty. Najnizsza 2tys. Najwyzsza ponad 20tys. W skutek ktorej pogielo tytanowe zawory, rozdupcylo kucizne etc.
Co do frankenow niektorzy dalej sie nie nauczyli ze w USA robia wszystko  i nic. I gowno z tego wychodzi. Ja juz nawet nie zagladam na tamte fora bo mija sie toz celem.
Jezeli wynik to ok 400PS na 98 to tylko moge powiedziec ze cos jest z dupy. Bo wrzuce wam tu wykres za 3tyg po finalnym strojeniu na ori turbinach rs4 jeszcze z poszczepionymi wirnikami(klient takie mial) na slupku s4 AGB i na doladowaniu 1.2b jest juz 400+
A jak chcialem miec nowe turbiny trzeba bylo kupic uzywane k04+nowe CHRA
PS nie jest to atak na twoja osobe i 3mam kciuki za projekt bo fajnie ze w PL jest juz mega duzo mocnych streetowych aut
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 12:42
				autor: nosb
				Co do glowic to ja sobie zdaje sprawe ze to sie zdarza. 
co do wyniku to silnik to zwykle S4 ( przepustnica , ssacy , wydechowe ) glowy 2,4 , oraz te turbinki. wynik nie byl ostateczny i bylo ponad 405 ps i pod 550 nm wlasnie na 1,2 bara. na 1,3 juz sie zapychalo i Witek mial zrobic jeszcze troche mniej + dolizac reszte wiec mysle ze 410 by peklo ale postanowil  sie przyblokowac zawor. czy duzo czy nieduzo to nie za bardzo jest do czego porownac ale jest to gora tych sprezarek i tyle , nic innego tu raczej nie trzyma poza nimi. Ori silnik rs4 wyrzuca ile ? 410-420 ? wiec bez przesady. bylyby wieksze turbiny bylby lepszy wynik, proste.
			 
			
					
				Projekt S4 Stage1 ==>Stage 3
				: 2014-09-13, 13:24
				autor: arek
				Wystarczy że coś wpadło do kolektora lub z kolektora pod zawór i wszystko na ten temat, to jest gdybanie.Żaba dobrze mówi, prowadnice ori, tylko i wyłącznie, a nie toczone z brązu
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 13:57
				autor: nosb
				
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 19:36
				autor: buryy
				zabba88 pisze:...  W skutek ktorej pogielo tytanowe zawory, rozdupcylo kucizne etc.
Pogięło ssące od Paradowskich, wydechy ocalały  
 
Nosb, mierzyłeś kiedyś siłę docisku tego Clutchmastersa?
 
			
					
				
				: 2014-09-13, 19:48
				autor: luk448
				No dawajcie dawajcie bo jutro spot pod Narodowym  
 
   [ Dodano: 2014-09-13, 19:48 ]
 
[ Dodano: 2014-09-13, 19:48 ]
Montowaliscie fxa pod dwumas?
 
			
					
				
				: 2014-09-13, 19:49
				autor: nosb
				A po co mi to mierzyc? :)  tak.
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 22:11
				autor: bolo-s4
				Ile przejechaliście  km po założeniu głowic i dlaczego taki syf jakby smołą palił 
przy takim spalaniu to mocy nie będzie
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 22:37
				autor: kurpiu
				Jaki tam AFR byl?
			 
			
					
				
				: 2014-09-13, 22:38
				autor: nosb
				~200km na hamownie ale z ubita przeplywka + hamownia ;) Dopiero na hamowni zalozona zostala sprawna.
			 
			
					
				
				: 2014-09-14, 00:16
				autor: buryy
				By porównać z innymi  

 
			
					
				
				: 2014-09-14, 00:45
				autor: aw69
				Jezeli wynik to ok 400PS na 98 to tylko moge powiedziec ze cos jest z dupy. Bo wrzuce wam tu wykres za 3tyg po finalnym strojeniu na ori turbinach rs4 jeszcze z poszczepionymi wirnikami(klient takie mial) na slupku s4 AGB i na doladowaniu 1.2b jest juz 400+ 
Zaba litości, tyle wlasnie wychodzi na k04  z RS4/franken dupen turbo (w miare normalnym stanie S4). Przejebalismy takich sprzetów z Witkiem tysiąc pięćset sto dziewięćset i tyle własnie wychodzi. Skoro na K04 z RS6 wychodzi na PB 98  440 - 460 KM to ile ma wyjsc na K04 z RS4 ?
Ile przejechaliście km po założeniu głowic i dlaczego taki syf jakby smołą palił 
A jaki ma być syf na głowicach które były robione przez jakiegos jebanego kowala ? Chuja dam obciąć że zawory będa nie podocierane, gniazda chujowo obrobione. Przerabialem juz od tych padalców głowice, wiem co mówie :)