Strona 19 z 74
: 2012-03-20, 16:59
autor: aw69
cięzka skubana....myslalem ze bedzie lżejsza w takim setupie jak masz teraz SID
: 2012-03-20, 17:01
autor: kosiniak
wylecialo jakies 200kg, to od chuja! wazy tyle ile powinna, nie wierze zas w wawge tej z RS Service :)
: 2012-03-20, 17:24
autor: Szupryk
Niezły teleranek na zegarach masz, ale waga super zeszła w dół

: 2012-03-20, 17:43
autor: SID
Nikolas pisze:No to u mnie z klatką, cięższym silnikiem i skrzynia będzie o ok 100 kg wiecej.
sam silnik u Was waż z 100 kg więcej plus te wszelkie chłodnice z płynami/olejami
celuje u Was 1550-1600 kg.
dzisiaj zlokalizowaliśmy kolejny wyciek i usunięty został,
więc jak będzie sucho to na strojenie pora się umawiać
to auto w papierach miało 1635 kg
: 2012-03-20, 18:07
autor: Nikolas
Ja w środku będę miał 2 kubły po 4,7 kg i nic wiecej. Reszta karbon, No i silnik jest cięższy ale o 75 kg. Zresztą zobaczymy. Narazie wazy mniej niż tona.
Wracając do Twojego auta myślałem ze będzie ok 1300 kg. A ta z RS Serwis napewno waży wiecej niż mówią.
: 2012-03-20, 18:11
autor: Suchar
SID pisze:zważyłem dzis auto :
[...]
- lekkie felgi 19" BBS 8,5" i opony 235/35/19"
te lekkie felgi ważą ok 12 kg szt dla porównania seryjne Avus 17' ok 13 więc to żadna oszczędność w wadze całkowitej, a o masie wirującej całego koła już nie wspominam bo może być większa niż przy tych słoniowatych stockowych 17'.
Wstaw OZ superlegera/ultraleggera, które ważą ok 8 kg sztuka, a zaoszczędzisz ok 128 kg masy nieresorowanej - to tak jakby wysiadły dwie przeciętne tuszą, wysokie kobity z wozu... baba z wozu koniom lżej

: 2012-03-20, 18:26
autor: SID
każde inne 18-19" 8,5" waża sporo więc te BBS są na ich tle lekkie
szukam felg ale powoli - docelowo mają być opony 255/35/18"
: 2012-03-20, 20:59
autor: SID
skoro Movit sprzedaje sety dla RS4 B5 na tył z osobnym zaciskiem ręcznym i 4-tłok w tyle to czemu nie i umnie.
nie ma to senu by mieć tak mocny set w tyle ale zrobię to chyba dla lansu do skorupy
graty są już, czekają na przymiarki i niebawem na adaptery
zacisk Brembo 4-tłok, zacisk ręcznego Brembo, tarcza 356x32mm

: 2012-03-21, 11:50
autor: SID
w aucie coś dziś pier#$%^&^* przy starcie....... czekam w kolejce na podnośnik ......
w bagażniku innego auta części zapasowe .... w garaż awaryjnie skrzynia i dyfry czekają .... za siedzeniami przeguby

: 2012-03-21, 23:05
autor: SID
rozwalił się wewnętrzny przegub na półośce z przodu po mocnym starcie

usterka naprawiona i auto znowu śmiga (zmieniona na szybko druga półoś kompletna)
: 2012-03-22, 06:03
autor: pietro5
hehe masz zaplecze jak F1

: 2012-03-22, 08:41
autor: SID
oczywiście sam zmieniałem,
ekekt rozwalony palec i zadarte czoło

: 2012-03-26, 22:09
autor: SID
się wkurzyłem i dość - "szewc w dziurawych butach chodzi !"
pora na hamowanie !
było
będzie jutro bo dziś już za póżno aby skończyć
tył RS4 B5 312mm lub RS6 C5 335mm - zobaczymy co lepiej spasuje bo w planach jest tył z R8

: 2012-03-26, 22:49
autor: LCQ
Szału tu nie ma , ale zawsze coś z tymi hamplami

: 2012-03-27, 21:42
autor: SID
LCQ pisze:Szału tu nie ma , ale zawsze coś z tymi hamplami

no są nacięcia i DS2500

i 200 kg mniej he he
w końcu założone !
Kierownice powietrza / osłony z Phaeton VW spasowały !
gotowe
stare heble idą do sprzedania, zaciski z adapterami są pod tarcze 340-345mm !!! a pracowały na 321mm

trzeba było klocka przyciąć he he
no ale juz wyrosłem z 17"
działają - teraz trzeba 300 km dotrzeć !
