Strona 18 z 74

: 2012-02-27, 21:07
autor: SID
http://youtu.be/IuhbdCiejT8

Obrazek

Obrazek

Pier&#$#@% dziadki na drodze, efekt = zderzak mój o 2-3 cm przesunięty pewnie na mocowaniach,
dziadka wina i z jego OC.
Zrobić w 4 dni 4000 km i pod domem takie coś

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2012-02-27, 21:11
autor: Jigsaw
Co za gość ehh ale widze Audi prawie nie ruszone a tamten ostro heh :-P

: 2012-02-27, 21:35
autor: moment
to niefart a swoja droga ile masz tam sniegu

: 2012-02-27, 22:27
autor: LCQ
tak napierdziela u Was ?? sprawdzę w środę :mrgreen:


P.S. a nie mówiłem że na letnich oponach nie jeździ w zimę , quattro robi swoje ale dupa z hamowania (przypomniała mi się ta rs4 nagrana w warszawie w zimę)

: 2012-02-28, 07:27
autor: SID
przez 2 gdz tak napisało jak juz byłem w trasie i nie miałem możliwości powrotu.
Na letnich to ja też umiem jezdzic w takich warunkach, kiedyś jak opony zimowe w PL nie były popularne
ja przez 3 lata właśnie na letnich robiłem około 2000 km miesięcznie w zimie :-D

: 2012-02-28, 16:51
autor: kosiniak
na wielosezonowych, zreszta co tu umiec? jechac to jedzie, z hamowaniem problem.

: 2012-03-14, 20:23
autor: SID
skorupa narzeka na brak hamulców więc pora to zmienić
wejdą ciężkie heble ale za to skuteczne !
Testowe nacinane tarcze 345x32mm, zacisk 6-cio tłoczkowy (do przeglądu/serwisu jeszcze),
przewody w stalowym oplocie i czekam na klocki DS2500 :evil:

Jak sie uporam z drobnymi wyciekami i problemami pora to w końcu wystroic około świąt !

W między czasie robią mi się tarcze super lekkie 365x34mm pod zacisk 8-mio tłok

Obrazek

Obrazek

jeszcze dokupic jeden plastik i kierownice powietrza gotowe :-)
Obrazek

: 2012-03-15, 09:27
autor: Flyer
SID, napisz cos wiecej o tych tarczach i kierownicach powietrza...

Ja ten setup z 6-tlokami troche przeklinam. Prawa tarcza (2x takie same kierunkowe) pomimo zalozenia oslon dalej zasysa syf z drogi i od wewnetrznej strony robia sie rowki... Zaczely mi bic, a zrobilem na nich moze 1500-2000km, a raczej ich nie przegrzalem... masakra :-?

Bija przy duzych predkosciach i nie wiem, czy syfiasta tarcza, czy klocek...

: 2012-03-15, 09:56
autor: SID
no jezdzi na tym kilkanaście S4-rek i będę ja niebawem przez 1-2 miesiące,
warto się spytać innych osób czy nie mają tego samego.
Może faktycznie zależy to od tarczy

: 2012-03-16, 11:46
autor: Flyer
Co do bicia, to moze mam mylny trop. Musze jeszcze sprawdzic opony. Brat mial ten sam problem i po wymianie opon nie bije przy hamowaniu z wiekszych predkosci... Jak zaloze lato, to sie okaze.

: 2012-03-16, 12:14
autor: buba
a możesz mieć wysrane końcówki drążków. jest kilka rzeczy które mogą powodować bicie podczas hamowania

: 2012-03-16, 13:58
autor: Flyer
koncowki sa wymienione, drazki sztywne... na pewno do wymiany mam 1 przegub, bo wali przy szybkim skrecie kierownica i strzela przy parkowaniu - ale nie wiem, czy on moze miec wplyw na bicie przy hamowaniu.

: 2012-03-16, 14:01
autor: buba
Moje poprzednoe tarcze wysralt sie po tysiacu. nowki sztuki i mussialem dac do przetoczenia. smigaja do dzis i nic sie nie dzieje

: 2012-03-20, 15:16
autor: SID
zważyłem dzis auto :

- waga 1440 kg
- bak paliwa 60 %
- dwa kubełki z ruchomym stelażem
- prawie seryjne hamulce
- lekkie felgi 19" BBS 8,5" i opony 235/35/19"

Co przybędzie jeszcze z wagi ? :
- mocniejsze hamulce 15-20 kg
- spoiler tylny 5 kg (dupa lekka i trzeba dociążyć bo przy +200 km/h miota nim jak szatan)

Co ubędzie jeszcze ? :
- bak paliwa 10-13 kg
- RS4 body lekkie 10-15 kg
- maska przód i tył klapa 14-18 kg
- dywaniki i przednia wykłądzina :-) 4 kg
- boczki i elem. drzwi 5-6 kg
- lusterka na lekkie 2-3 kg
- szyberdach z dachem (będzie lekki) 10-15 kg
- kotpit (będzie lekki) 6 kg
- troche kabli i innych dupereli 5-10 kg
- zmiana climatronika na coś lżejszego 3-5 kg
- akkumulator lekki 8-10 kg

Szyb przednich i silników do nich nie ruszam, nad tylnimi sięzastanawiam, wszelkie klamki i zamki mają działać
auto służy jako codzienne ;-)

No to teraz mam co robić przez najbliższe miesiące :-D

Podsumowując waga 1400 kg z połową baku paliwa, a waga 1350-1400 kg przy jakiś mega odchudzaniach w S4 B5 sedan

Obrazek

Obrazek

: 2012-03-20, 16:46
autor: Nikolas
No to u mnie z klatką, cięższym silnikiem i skrzynia będzie o ok 100 kg wiecej.