RS4 limo 690 ps i niska masa 1370 kg

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

http://youtu.be/IuhbdCiejT8

Obrazek

Obrazek

Pier&#$#@% dziadki na drodze, efekt = zderzak mój o 2-3 cm przesunięty pewnie na mocowaniach,
dziadka wina i z jego OC.
Zrobić w 4 dni 4000 km i pod domem takie coś

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Co za gość ehh ale widze Audi prawie nie ruszone a tamten ostro heh :-P
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
moment
Posty: 60
Rejestracja: 2010-09-18, 14:39
Lokalizacja: GDZ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: moment »

to niefart a swoja droga ile masz tam sniegu
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

tak napierdziela u Was ?? sprawdzę w środę :mrgreen:


P.S. a nie mówiłem że na letnich oponach nie jeździ w zimę , quattro robi swoje ale dupa z hamowania (przypomniała mi się ta rs4 nagrana w warszawie w zimę)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

przez 2 gdz tak napisało jak juz byłem w trasie i nie miałem możliwości powrotu.
Na letnich to ja też umiem jezdzic w takich warunkach, kiedyś jak opony zimowe w PL nie były popularne
ja przez 3 lata właśnie na letnich robiłem około 2000 km miesięcznie w zimie :-D
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

na wielosezonowych, zreszta co tu umiec? jechac to jedzie, z hamowaniem problem.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

skorupa narzeka na brak hamulców więc pora to zmienić
wejdą ciężkie heble ale za to skuteczne !
Testowe nacinane tarcze 345x32mm, zacisk 6-cio tłoczkowy (do przeglądu/serwisu jeszcze),
przewody w stalowym oplocie i czekam na klocki DS2500 :evil:

Jak sie uporam z drobnymi wyciekami i problemami pora to w końcu wystroic około świąt !

W między czasie robią mi się tarcze super lekkie 365x34mm pod zacisk 8-mio tłok

Obrazek

Obrazek

jeszcze dokupic jeden plastik i kierownice powietrza gotowe :-)
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

SID, napisz cos wiecej o tych tarczach i kierownicach powietrza...

Ja ten setup z 6-tlokami troche przeklinam. Prawa tarcza (2x takie same kierunkowe) pomimo zalozenia oslon dalej zasysa syf z drogi i od wewnetrznej strony robia sie rowki... Zaczely mi bic, a zrobilem na nich moze 1500-2000km, a raczej ich nie przegrzalem... masakra :-?

Bija przy duzych predkosciach i nie wiem, czy syfiasta tarcza, czy klocek...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

no jezdzi na tym kilkanaście S4-rek i będę ja niebawem przez 1-2 miesiące,
warto się spytać innych osób czy nie mają tego samego.
Może faktycznie zależy to od tarczy
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Co do bicia, to moze mam mylny trop. Musze jeszcze sprawdzic opony. Brat mial ten sam problem i po wymianie opon nie bije przy hamowaniu z wiekszych predkosci... Jak zaloze lato, to sie okaze.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a możesz mieć wysrane końcówki drążków. jest kilka rzeczy które mogą powodować bicie podczas hamowania
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

koncowki sa wymienione, drazki sztywne... na pewno do wymiany mam 1 przegub, bo wali przy szybkim skrecie kierownica i strzela przy parkowaniu - ale nie wiem, czy on moze miec wplyw na bicie przy hamowaniu.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Moje poprzednoe tarcze wysralt sie po tysiacu. nowki sztuki i mussialem dac do przetoczenia. smigaja do dzis i nic sie nie dzieje
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

zważyłem dzis auto :

- waga 1440 kg
- bak paliwa 60 %
- dwa kubełki z ruchomym stelażem
- prawie seryjne hamulce
- lekkie felgi 19" BBS 8,5" i opony 235/35/19"

Co przybędzie jeszcze z wagi ? :
- mocniejsze hamulce 15-20 kg
- spoiler tylny 5 kg (dupa lekka i trzeba dociążyć bo przy +200 km/h miota nim jak szatan)

Co ubędzie jeszcze ? :
- bak paliwa 10-13 kg
- RS4 body lekkie 10-15 kg
- maska przód i tył klapa 14-18 kg
- dywaniki i przednia wykłądzina :-) 4 kg
- boczki i elem. drzwi 5-6 kg
- lusterka na lekkie 2-3 kg
- szyberdach z dachem (będzie lekki) 10-15 kg
- kotpit (będzie lekki) 6 kg
- troche kabli i innych dupereli 5-10 kg
- zmiana climatronika na coś lżejszego 3-5 kg
- akkumulator lekki 8-10 kg

Szyb przednich i silników do nich nie ruszam, nad tylnimi sięzastanawiam, wszelkie klamki i zamki mają działać
auto służy jako codzienne ;-)

No to teraz mam co robić przez najbliższe miesiące :-D

Podsumowując waga 1400 kg z połową baku paliwa, a waga 1350-1400 kg przy jakiś mega odchudzaniach w S4 B5 sedan

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

No to u mnie z klatką, cięższym silnikiem i skrzynia będzie o ok 100 kg wiecej.
ODPOWIEDZ