Strona 15 z 78

: 2014-08-05, 16:28
autor: Papol
Audi nie zostrojone do konca bo nie bylo pompy i wtryskow... za pare tyg jestem w pl i mam nadzieje z gto ogarnac na 100% strojenie juz na wtryskach i pompie. Zawsze mialem korbe na to zeby auto wygladalo w miare ori a zawieszeniowo i silnikowo dawalo rade oczywiscie wsio w miare idealnym stanie jak na te lata... u

: 2014-08-05, 16:41
autor: RRyb
jak wrzucisz gwint to dawaj znać jak się lata ;-)

: 2014-08-05, 17:23
autor: luk448
RRyb, i tak ten gwint w PL nie do kupienia.Dopiero w Grudniu maja byc. :mrgreen:

: 2014-08-05, 17:26
autor: Papol
Nooo oki ale nie bedzie to wspolmierne bo stabilizatory beda twarde H&R wiec napewno bedzie to wspomagalo lepsze prowadzenie...

: 2014-08-05, 18:12
autor: RRyb
Luk448 najwyżej Wojtka się zaatakuje i on coś ogarnie wcześniej :-D. Papol właśnie ciekawy jestem jak będzie jeździł taki set, bo mi też zależy na lepszym prowadzeniu...bo seria to szit

: 2014-08-05, 18:18
autor: Papol
Oki zaloze i napisze co i jak... podobno te stabilizatory robia najwieksza robote w aucie ... nie tak nawet jak amory... zobaczymy...

: 2014-08-05, 18:21
autor: RRyb
no to czekamy na efekty :-D

: 2014-08-05, 18:58
autor: mik-17
Papol pisze:Oki zaloze i napisze co i jak... podobno te stabilizatory robia najwieksza robote w aucie ... nie tak nawet jak amory... zobaczymy...
Papol może mógł byś zmierzyć grubość i wagę stabilizatora H&R i s4 ?
Ja mogę zmierzyć z ciekawości grubość z RS4

Co do stabilizatorów to prawda, fajnie to widać na b6 i b7 na A4-klubie.
Grubość stabilizatorów w b6 i b7 zaczynają się od 16mm(zwykłe a4) , 20mm s4, do 22mm w rs4 b7 jak dobrze pamiętam, różnią się również wagą.
Auto nie nurkuje tak przy hamowaniu i tył nie siada tak bardzo przy ostrym starcie, auto jest sztywniejsze.
Zresztą daleko nie ma, Flyer robił taką zmianę więc można go popytać :mrgreen:

: 2014-08-05, 20:20
autor: Flyer
Ja na stabilizatorach z RS4 B7 latam już z 6 lat. Pierwsze wrażenia mega pozytywne, bo auto dużo stabilniej się prowadzi. Warto zainwestować.

: 2014-08-05, 20:38
autor: Papol
No przedni do 32mm a tyl 17mm mialem zalozyc tyl 21mm ale bylo by jiz torowo i wzialem 17mm ... na stronie SID ma te stabi bo on mi je zamawial nowki sztuki ....

: 2014-08-05, 21:07
autor: Flyer
Papol pisze:No przedni do 32mm a tyl 17mm mialem zalozyc tyl 21mm ale bylo by jiz torowo i wzialem 17mm ... na stronie SID ma te stabi bo on mi je zamawial nowki sztuki ....
Torowo? Przeciez to tylko stabilizator, a nie amortyzator :)

: 2014-08-05, 21:35
autor: Papol
No twardo... mysle ze bedzie tak czy siak super...

: 2014-08-05, 22:07
autor: Flyer
Stabilizatory nie mają żadnego wpływu na komfort... :lol:

: 2014-08-05, 22:13
autor: buryy
Może koledze wyżej chodziło o zwiększenie nadsterowności?
mik-17 pisze:Auto nie nurkuje tak przy hamowaniu i tył nie siada tak bardzo przy ostrym starcie, auto jest sztywniejsze.
To ja proponuję przeczytać najpierw jak działa stabilizator

: 2014-08-05, 22:35
autor: Papol
Flyer pisze:Stabilizatory nie mają żadnego wpływu na komfort... :lol:
Nie chodzilo o komfort... jestem ciekaw efektow...