Strona 15 z 78
					
				
				: 2014-08-05, 16:28
				autor: Papol
				Audi nie zostrojone do konca bo nie bylo pompy i wtryskow... za pare tyg jestem w pl i mam nadzieje z gto ogarnac na 100% strojenie juz na wtryskach i pompie. Zawsze mialem korbe na to zeby auto wygladalo w miare ori a zawieszeniowo i silnikowo dawalo rade oczywiscie wsio w miare idealnym stanie jak na te lata... u
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 16:41
				autor: RRyb
				jak wrzucisz gwint to dawaj znać jak się lata  

 
			
					
				
				: 2014-08-05, 17:23
				autor: luk448
				RRyb,  i tak ten gwint w PL nie do kupienia.Dopiero w Grudniu maja byc. 

 
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 17:26
				autor: Papol
				Nooo oki ale nie bedzie to wspolmierne bo stabilizatory beda twarde H&R wiec napewno bedzie to wspomagalo lepsze prowadzenie...
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 18:12
				autor: RRyb
				Luk448 najwyżej Wojtka się zaatakuje i on coś ogarnie wcześniej  

. 
Papol właśnie ciekawy jestem jak będzie jeździł taki set, bo mi też zależy na lepszym prowadzeniu...bo seria to szit
 
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 18:18
				autor: Papol
				Oki zaloze i napisze co i jak... podobno te stabilizatory robia najwieksza robote w aucie ... nie tak nawet jak amory... zobaczymy...
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 18:21
				autor: RRyb
				no to czekamy na efekty  

 
			
					
				
				: 2014-08-05, 18:58
				autor: mik-17
				Papol pisze:Oki zaloze i napisze co i jak... podobno te stabilizatory robia najwieksza robote w aucie ... nie tak nawet jak amory... zobaczymy...
Papol może mógł byś zmierzyć grubość i wagę stabilizatora H&R i s4 ?
Ja mogę zmierzyć z ciekawości grubość z RS4
Co do stabilizatorów to prawda, fajnie to widać na b6 i b7 na A4-klubie. 
Grubość stabilizatorów w b6 i b7 zaczynają się od 16mm(zwykłe a4) , 20mm s4, do 22mm w rs4 b7 jak dobrze pamiętam, różnią się również wagą.
Auto nie nurkuje tak przy hamowaniu i tył nie siada tak bardzo przy ostrym starcie, auto jest sztywniejsze.
Zresztą daleko nie ma, Flyer robił taką zmianę więc można go popytać  

 
			
					
				
				: 2014-08-05, 20:20
				autor: Flyer
				Ja na stabilizatorach z RS4 B7 latam już z 6 lat. Pierwsze wrażenia mega pozytywne, bo auto dużo stabilniej się prowadzi. Warto zainwestować.
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 20:38
				autor: Papol
				No przedni do 32mm a tyl 17mm mialem zalozyc tyl 21mm ale bylo by jiz torowo i wzialem 17mm ... na stronie SID ma te stabi bo on mi je zamawial nowki sztuki ....
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 21:07
				autor: Flyer
				Papol pisze:No przedni do 32mm a tyl 17mm mialem zalozyc tyl 21mm ale bylo by jiz torowo i wzialem 17mm ... na stronie SID ma te stabi bo on mi je zamawial nowki sztuki ....
Torowo? Przeciez to tylko stabilizator, a nie amortyzator :)
 
			
					
				
				: 2014-08-05, 21:35
				autor: Papol
				No twardo... mysle ze bedzie tak czy siak super...
			 
			
					
				
				: 2014-08-05, 22:07
				autor: Flyer
				Stabilizatory nie mają żadnego wpływu na komfort... 

 
			
					
				
				: 2014-08-05, 22:13
				autor: buryy
				Może koledze wyżej chodziło o zwiększenie nadsterowności?
mik-17 pisze:Auto nie nurkuje tak przy hamowaniu i tył nie siada tak bardzo przy ostrym starcie, auto jest sztywniejsze.
To ja proponuję przeczytać najpierw jak działa stabilizator
 
			
					
				
				: 2014-08-05, 22:35
				autor: Papol
				Flyer pisze:Stabilizatory nie mają żadnego wpływu na komfort... 

 
Nie chodzilo o komfort... jestem ciekaw efektow...