Strona 14 z 21

: 2017-05-22, 10:36
autor: RoberToo
w tej średniej cenie można zobaczyć sobie Nokian lub Kumho. Generalnie polecałbym jakiegoś Michała :)

: 2017-05-23, 08:59
autor: Horch1
Zdania na temat tych uniroyali rainsport 3 i ich ścieralności jak widać podzielone nie tylko na forum ale nawet na blogu wulkanisty (link do artykułu). Pytanie czy ktoś użytkuje powiedzmy tak od 2-3 sezonów i ile zostało bieżnika? No i przy ilu kilometrach rocznie? Bo jeżeli da się na nich zrobić te 40-50 tys to chyba nie taki zły wynik, jak na bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni jakie "gwarantuje" producent.

: 2017-05-23, 09:26
autor: pawelosinski83
te uniroyale są spoko, ale mają miękkie boki i średnio nadają się do agresywnej/szybszej jazdy ,łatwo też uszkodzić na dziurze. Wrzucaj maxx rt2 i nie kombinuj :-P

: 2017-05-23, 09:38
autor: Horch1
To myślę że uniroyal i jego rainsport 3 na chwilę obecną sobie odpuszczę, może jak pojawi się rainsport 4 i popracują nad tym ścieraniem to może wtedy:) A co o tych rt2 powiesz, używasz?

: 2017-05-23, 10:17
autor: emay
Maxx RT2 niestety tez sa miekkie. Mialem przez 3 miesiace i niestety nie bylem zadowolony, na rondach miales wrazenie ze podwija mi sie opona

: 2017-05-23, 12:21
autor: pawelosinski83
Ja miałem maxx rt2 225/40/18 w S4 B5 i teraz mam je w rozmiarze 235/40/18 w S4 B6.
Auta co prawda słabsze niże emay'a, ale zadnego kładzenia się opon nie zauważyłem.
Dla mnie najlepsze na jakich jeździłem, jak się trochę zagrzeją to dosłownie kleją się na suchym, a na mokrm są na prawdę godne zaufania.
W S4 B5 280KM/440Nm przy ostrym starcie z suchego 17 potrafiło mi wcześniej lekko zerwać, a na rt2 tylko sprzęgło (z RS4) śmierdziało :-D
Trochę się wyząbkowaly na torze kielce, zwałszcza przód, ale nie odbiło się na przyczepności i hałasie
Generalnie - polecam jak najbardziej

: 2017-05-23, 12:42
autor: buba
emay pisze:Maxx RT2 niestety tez sa miekkie. Mialem przez 3 miesiace i niestety nie bylem zadowolony, na rondach miales wrazenie ze podwija mi sie opona
jak miałeś profil 60 to co się dziwisz :mrgreen: barumy załóż to dopiero poczujesz co to pływanie, falowanie i niepewność jazdy :-(

mi się zajebiście na nich śmigało na RT2 ;-)

: 2017-05-23, 13:06
autor: Horch1
Refleksje po pierwszym sezonie jazdy na Dunlop SportMaxxRt2. Najpierw pozytywy:
– niby sztywne (i to dobrze) ale na tyle elastyczne, że amortyzują wszystkie nawet większe wyboje.

Jedna z opinii z http://wulkanista.pl/dunlop-sport-maxx-rt-2/
To może o to chodzi w tej elastyczności tych maxx rt2? W takim wypadku dużo zależy od profilu laczków, bo inaczej będzie się zachowywała opona na niskim profilu a inaczej na wysokim. :-?

: 2017-05-23, 13:39
autor: Lin
Przy spokojnej jeździe autem miejskim da radę zarówno dunlop sport maxx rt2 jak i uniroyal rainsport 3. Kwestia nogi i stylu jazdy. Opony powinny spokojnie przejeździć 3-4 sezony, a potem wymiana na nowe a te na sprzedaż. Pewnie jeszcze będą się bili o te opony o ile zostanie ok 4-5mm bieznika. No chyba że robisz 40 tys rocznie to 2 lata i opony do wymiany.

: 2017-05-23, 15:55
autor: luk448
Ja używam CONTI i żadnych zastrzeżeń nie mam. Mega opony.

: 2017-05-23, 16:04
autor: Horch1
ContiSportcontakty 5 czy premium contact 5?

: 2017-05-23, 18:36
autor: luk448
Sporty

: 2017-09-07, 13:48
autor: emay
Kupiłem Pirelli P Zero neu 235/40/18 zdam relacje jak się kleją

: 2017-09-07, 16:07
autor: RotS4
Bridgestone Potenza RE002 Adrenaline 225/45/17 w 400 HP Mitsu Evo5 trzeba ruszac z odciny zeby auto nie zmulilo i kleja jak butapren w nosie gimbazjalisty. Czy ktos ma doswiadczenia z ta opona w 18'' w Audi powiedzmy 500+ ?? Opona semi slick w deszczu dramat jest.

: 2017-09-26, 18:47
autor: pat
U mnie już drugi sezon zakupione jako nówki sztuki Riken MAYSTORM 2 B2 225/40 R18 92 Y XL dość komfortowe..trzymanie w zakrętach oceniam na bdb ..na mokrym hamowanie też ok i sporo mięsa zostało po kończącym się kolejnym sezonie letnim..może to nie najwyższa półka gumiaków dla quattro ale jestem z nich zadowolony.