Jakie opony do naszych furmanek
Zdania na temat tych uniroyali rainsport 3 i ich ścieralności jak widać podzielone nie tylko na forum ale nawet na blogu wulkanisty (link do artykułu). Pytanie czy ktoś użytkuje powiedzmy tak od 2-3 sezonów i ile zostało bieżnika? No i przy ilu kilometrach rocznie? Bo jeżeli da się na nich zrobić te 40-50 tys to chyba nie taki zły wynik, jak na bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni jakie "gwarantuje" producent.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ja miałem maxx rt2 225/40/18 w S4 B5 i teraz mam je w rozmiarze 235/40/18 w S4 B6.
Auta co prawda słabsze niże emay'a, ale zadnego kładzenia się opon nie zauważyłem.
Dla mnie najlepsze na jakich jeździłem, jak się trochę zagrzeją to dosłownie kleją się na suchym, a na mokrm są na prawdę godne zaufania.
W S4 B5 280KM/440Nm przy ostrym starcie z suchego 17 potrafiło mi wcześniej lekko zerwać, a na rt2 tylko sprzęgło (z RS4) śmierdziało
Trochę się wyząbkowaly na torze kielce, zwałszcza przód, ale nie odbiło się na przyczepności i hałasie
Generalnie - polecam jak najbardziej
Auta co prawda słabsze niże emay'a, ale zadnego kładzenia się opon nie zauważyłem.
Dla mnie najlepsze na jakich jeździłem, jak się trochę zagrzeją to dosłownie kleją się na suchym, a na mokrm są na prawdę godne zaufania.
W S4 B5 280KM/440Nm przy ostrym starcie z suchego 17 potrafiło mi wcześniej lekko zerwać, a na rt2 tylko sprzęgło (z RS4) śmierdziało

Trochę się wyząbkowaly na torze kielce, zwałszcza przód, ale nie odbiło się na przyczepności i hałasie
Generalnie - polecam jak najbardziej
jak miałeś profil 60 to co się dziwiszemay pisze:Maxx RT2 niestety tez sa miekkie. Mialem przez 3 miesiace i niestety nie bylem zadowolony, na rondach miales wrazenie ze podwija mi sie opona


mi się zajebiście na nich śmigało na RT2

To może o to chodzi w tej elastyczności tych maxx rt2? W takim wypadku dużo zależy od profilu laczków, bo inaczej będzie się zachowywała opona na niskim profilu a inaczej na wysokim.Refleksje po pierwszym sezonie jazdy na Dunlop SportMaxxRt2. Najpierw pozytywy:
– niby sztywne (i to dobrze) ale na tyle elastyczne, że amortyzują wszystkie nawet większe wyboje.
Jedna z opinii z http://wulkanista.pl/dunlop-sport-maxx-rt-2/

Przy spokojnej jeździe autem miejskim da radę zarówno dunlop sport maxx rt2 jak i uniroyal rainsport 3. Kwestia nogi i stylu jazdy. Opony powinny spokojnie przejeździć 3-4 sezony, a potem wymiana na nowe a te na sprzedaż. Pewnie jeszcze będą się bili o te opony o ile zostanie ok 4-5mm bieznika. No chyba że robisz 40 tys rocznie to 2 lata i opony do wymiany.
U mnie już drugi sezon zakupione jako nówki sztuki Riken MAYSTORM 2 B2 225/40 R18 92 Y XL dość komfortowe..trzymanie w zakrętach oceniam na bdb ..na mokrym hamowanie też ok i sporo mięsa zostało po kończącym się kolejnym sezonie letnim..może to nie najwyższa półka gumiaków dla quattro ale jestem z nich zadowolony.