Strona 14 z 35

: 2015-10-20, 01:18
autor: Savo
Etap pierwszy dopasowanie elementów kombi zderzak.
Etap drugi to profilowanie plastiku ciepłym powietrzem by zgubić nie potrzebne naprężenia zderzaka.
Etap trzeci klejenie łączeń dwóch różnych zderzaków przy pomocy kleju dwuskładnikowego po uzyskaniu pełnej płaszczyzny zabieramy się za mocowanie elementów wewnętrznych zderzaka


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

: 2015-10-20, 10:49
autor: emay
Ja poproszę namiary na tego magika na PW. Dziękuje

: 2015-10-20, 12:41
autor: rs4wagon
ale to audi bedzie rozpizdówa!!!

: 2015-10-20, 21:59
autor: volski1
Savo pisze:Etap trzeci klejenie łączeń dwóch różnych zderzaków przy pomocy kleju dwuskładnikowego po uzyskaniu pełnej płaszczyzny zabieramy się za mocowanie elementów wewnętrznych zderzaka
Nie było by lepiej wtopić w to obustronnie siatkę z nierdzewki i uzupełnić "rodzimym" materiałem?

Pozdrawiam

: 2015-10-21, 09:00
autor: pawelosinski83
volski1 pisze: Nie było by lepiej wtopić w to obustronnie siatkę z nierdzewki i uzupełnić "rodzimym" materiałem?
marecek1522 pisze:..... tylni zderzak jest uparty bo nie chce sie spawać ;/ ......

: 2015-10-21, 21:16
autor: Savo
Dokladnie tak, to są różne plastiki które nie idzie tradycyjna metodą pokleić przy jednym tym samym spoiwie

: 2015-10-21, 23:27
autor: marecek1522
Siemanko :) widze ze sobie poradziliście ze zderzakiem , fajnie wyszedł , zostwiłeś nity i na to klej czy bez nitów , ja u Siebie wierciłem tak zeby główka nita się schowała i na to klej i żywica , ale pośpieszyłem sie bo wyciąłem zderzak do połowy błotnika ale u Ciebie widać że można to było zrobić przy samej lampie , dobra robota :) , zderzak wisi Ci na ślizgach ? bo u mnie wyszło tak ze nie ma miejsca na ślizg ten trójkątny który sie mocuje do błotnika :/ pozdr

Obrazek

: 2015-10-22, 22:30
autor: jozek726
coś się dzieje widać, obserwuje postępy :)

: 2015-10-22, 23:19
autor: Papol
Robota na max

: 2015-10-24, 19:29
autor: Savo
Więc tak

W moim zderzaku będzie wszystko tak jak seryjnie skorupa wewnętrzna ślizgi mocowania belki. Nity beda zmieniane bo te do blachy nie zdaja egzaminu, zderzak bedzie klejony a po tescie twardosci stwierdzimy co zrobic dalej.
Tymczasem prace ida na froncie czyli modyfikacje przedniej belki zeby nadal spelniala swoje funkcje i czary mary z Fmick ;-)
Zalozenie jest takie jak pisalem powyzej , wszystko bedzie na swoim miejscu bez niszczenia body RS !
Belka bedzie jeszcze wiercona by w przyszlosci wlatywalo powietrze w gorna czesc Fmika

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pan Fmick polapany , przepustowość wlotu jest większa o 2cm kwadratowe

Obrazek
Obrazek

: 2015-10-24, 21:29
autor: Telo
Cosik mi się wydaje że posypią się zamówienia na FMIC u Sławka :-P

: 2015-10-24, 21:38
autor: Savo
I tak ma być :mrgreen: ... duzo mi mowiono ze bedzie lipa bo jak jest body RS to tylko Wagner ktory kosztuje swoje. Wiedzialem ze nam sie uda i tak tez sie stalo :-)
PS A bardzo lubie Fmica !

: 2015-10-24, 21:40
autor: Papol
WOOO skurwiesyn... kupa dobrej roboty... :-)

: 2015-10-24, 21:42
autor: Telo
Ha wkońcu do leszcza auta nie oddałeś :mrgreen:

: 2015-10-26, 20:47
autor: Savo
To jedziemy dalej, przerobiona belka przód,dodane wloty powietrza kanały wlotu są zamknięte ścianki boczne belki by powietrze nie wirowało po całej belce tylko na Fmick ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek