Strona 14 z 35
					
				
				: 2015-10-20, 01:18
				autor: Savo
				Etap pierwszy dopasowanie elementów   kombi zderzak. 
Etap drugi to profilowanie plastiku ciepłym powietrzem by zgubić nie potrzebne naprężenia zderzaka.
Etap trzeci klejenie łączeń dwóch różnych zderzaków przy pomocy kleju dwuskładnikowego po uzyskaniu pełnej płaszczyzny zabieramy się za mocowanie elementów wewnętrznych zderzaka
 
 
 

 
			
					
				
				: 2015-10-20, 10:49
				autor: emay
				Ja poproszę namiary na tego magika na PW. Dziękuje
			 
			
					
				
				: 2015-10-20, 12:41
				autor: rs4wagon
				ale to audi bedzie rozpizdówa!!!
			 
			
					
				
				: 2015-10-20, 21:59
				autor: volski1
				Savo pisze:Etap trzeci klejenie łączeń dwóch różnych zderzaków przy pomocy kleju dwuskładnikowego po uzyskaniu pełnej płaszczyzny zabieramy się za mocowanie elementów wewnętrznych zderzaka 
Nie było by lepiej wtopić w to obustronnie siatkę z nierdzewki i uzupełnić "rodzimym" materiałem?
Pozdrawiam
 
			
					
				
				: 2015-10-21, 09:00
				autor: pawelosinski83
				volski1 pisze:
Nie było by lepiej wtopić w to obustronnie siatkę z nierdzewki i uzupełnić "rodzimym" materiałem?
marecek1522 pisze:..... tylni zderzak jest uparty bo nie chce sie spawać ;/ ...... 
 
			
					
				
				: 2015-10-21, 21:16
				autor: Savo
				Dokladnie tak, to są różne plastiki które nie idzie tradycyjna metodą pokleić przy jednym  tym samym spoiwie
			 
			
					
				
				: 2015-10-21, 23:27
				autor: marecek1522
				Siemanko :) widze ze sobie poradziliście ze zderzakiem , fajnie wyszedł ,  zostwiłeś nity i na to klej czy bez nitów , ja u Siebie wierciłem tak zeby główka nita się schowała i na to klej i żywica , ale pośpieszyłem sie bo wyciąłem zderzak do połowy błotnika ale u Ciebie widać że można to było zrobić przy samej lampie , dobra robota  :) , zderzak wisi Ci na ślizgach ? bo u mnie wyszło tak ze nie ma miejsca na ślizg ten trójkątny który sie mocuje do błotnika :/ pozdr  

 
			
					
				
				: 2015-10-22, 22:30
				autor: jozek726
				coś się dzieje widać, obserwuje postępy :)
			 
			
					
				
				: 2015-10-22, 23:19
				autor: Papol
				Robota na max
			 
			
					
				
				: 2015-10-24, 19:29
				autor: Savo
				Więc tak 
W moim  zderzaku będzie wszystko tak jak seryjnie skorupa wewnętrzna ślizgi mocowania belki. Nity beda zmieniane bo te do blachy nie zdaja egzaminu, zderzak bedzie klejony a po tescie twardosci stwierdzimy co zrobic dalej.
 Tymczasem prace ida na froncie czyli modyfikacje przedniej belki zeby nadal spelniala swoje funkcje i czary mary z Fmick 

 Zalozenie jest takie jak pisalem powyzej , wszystko bedzie na swoim miejscu bez niszczenia body RS !
Belka bedzie jeszcze wiercona by w przyszlosci wlatywalo powietrze w gorna czesc Fmika
 
 
 
 
Pan Fmick polapany ,  przepustowość wlotu jest większa o 2cm kwadratowe 
 

 
			
					
				
				: 2015-10-24, 21:29
				autor: Telo
				Cosik mi się wydaje że posypią się zamówienia na FMIC u Sławka  

 
			
					
				
				: 2015-10-24, 21:38
				autor: Savo
				I tak ma być  

  ... duzo mi mowiono ze bedzie lipa bo jak jest body RS to tylko Wagner ktory kosztuje swoje. Wiedzialem ze nam sie uda i tak tez sie stalo 

PS A bardzo lubie Fmica !
 
			
					
				
				: 2015-10-24, 21:40
				autor: Papol
				WOOO skurwiesyn... kupa dobrej roboty...  

 
			
					
				
				: 2015-10-24, 21:42
				autor: Telo
				Ha wkońcu do leszcza auta nie oddałeś  

 
			
					
				
				: 2015-10-26, 20:47
				autor: Savo