Strona 14 z 26
					
				
				: 2013-08-15, 14:41
				autor: SID
				pewnie RS6, paliwo 98 i bezpieczne 450ps, zobaczymy jak wydrę silnik czy będzie mi się chciało robic.
Środek cały czarny, carbony, komora ori czarna
			 
			
					
				
				: 2013-08-16, 00:28
				autor: Szupryk
				Bez sensu  

 
			
					
				
				: 2013-08-16, 06:41
				autor: SID
				Szupryk pisze:Bez sensu  

 
szarak na codzień, będę chciał szybsze to biore skorupe
 
			
					
				
				: 2013-08-21, 20:45
				autor: SID
				tak na luzaku sobie dłubie, bez pośpiechu, ot takie hobby
i teraz trzeba się zastanowić co dalej ? tzn czy zostawiać serie jak było czy dodać mu tak troszeczkę KM
 
 
 
szarak wypluł AZR'a
 
 
DP 3" z półki 
 
 
turbo toć jak nowe, kurdę serwisowanie w ASO skończyło się przy 105 tyś km, może je zmieniał ?
 
 
 
 
 
 
sprzęgło jak nowe, a ja już kupiłem drugie nowe, ech
 
Milltek w pogotowiu (porównanie z innym wydechem z RS4 jaki mi leży)

 
			
					
				
				: 2013-08-21, 22:07
				autor: arti@R1
				Graty masz na półce to troche mu dodaj Horse Power pod maskę 

 
			
					
				
				: 2013-08-21, 22:31
				autor: DeVi
				Jak wszystko takie zdrowe to moze na ori suszarkach wyjdzie dobry wynik jak na daily car'a ;)
			 
			
					
				
				: 2013-08-21, 22:35
				autor: SID
				420 ps ? toć dziś emeryci mają więcej 

 
			
					
				
				: 2013-08-21, 22:38
				autor: DeVi
				no tak teraz to nawet po bułky za mało :D
			 
			
					
				
				: 2013-08-22, 01:14
				autor: wujek 2pac
				Zostaw serie 

  do szybkiej jazdy właśnie kupiłeś motór 

 
			
					
				
				: 2013-08-23, 16:31
				autor: LCQ
				SID lubisz kombinować, przecież te 420-440 Ci wystarczy :), a jak nie to czemu nie zrobiłeś z 800 KM wtedy nie byłoby narzekania  

 
			
					
				
				: 2013-08-24, 11:41
				autor: Flyer
				SID, a tak w ogole to co sie stalo z silnikiem ze srebrnej? Tam miales juz 3.0... sprzedales?
			 
			
					
				
				: 2013-08-24, 13:49
				autor: SID
				Silnik 3,0l z srebrnej stoi na ,,półce,, i chyba niebawem wloze go w skorupe bo tak był plan od zawsze,
Skorupa ma obecnie poprzedni silnik ale z turbo hybryda, auto na stokach stoi w garażu i wtedy kiedy mam czas to robię przy niej lekkie body i środek, ale to na wolne zimowe wieczory pewnie bo brak czasu.
			 
			
					
				
				: 2013-09-25, 20:56
				autor: SID
				Szarak dostał prezent na zbliżające się urodziny właściciela  
 
 
Supersprint'a który okazał się wyjątkowo cichy, a spodziewałem się sporo głośniej, ale to może i lepiej.

 
			
					
				
				: 2013-09-25, 21:18
				autor: arti@R1
				Sprzedalem Supersprinty znajomemu do A6 2.7T. Bez katów, prekatów, środkowy i końcowy przelot w 2,25 czy 2,5cala i jest przyjemnie, nie za głosno... Nosb robił wydech, może poświadczyc 

U mnie jest sporo glośniej na przelocie i z końcowym EISENMANN!
 
			
					
				
				: 2013-09-25, 21:26
				autor: skalarx
				Czegoś go rozebrał!! przecież jeździł jak wściekły...