RS4 Szarak
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tak na luzaku sobie dłubie, bez pośpiechu, ot takie hobby
i teraz trzeba się zastanowić co dalej ? tzn czy zostawiać serie jak było czy dodać mu tak troszeczkę KM

szarak wypluł AZR'a
DP 3" z półki
turbo toć jak nowe, kurdę serwisowanie w ASO skończyło się przy 105 tyś km, może je zmieniał ?
sprzęgło jak nowe, a ja już kupiłem drugie nowe, ech

Milltek w pogotowiu (porównanie z innym wydechem z RS4 jaki mi leży)

i teraz trzeba się zastanowić co dalej ? tzn czy zostawiać serie jak było czy dodać mu tak troszeczkę KM

szarak wypluł AZR'a
DP 3" z półki
turbo toć jak nowe, kurdę serwisowanie w ASO skończyło się przy 105 tyś km, może je zmieniał ?
sprzęgło jak nowe, a ja już kupiłem drugie nowe, ech

Milltek w pogotowiu (porównanie z innym wydechem z RS4 jaki mi leży)

- wujek 2pac
- Posty: 410
- Rejestracja: 2012-01-22, 23:22
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Silnik 3,0l z srebrnej stoi na ,,półce,, i chyba niebawem wloze go w skorupe bo tak był plan od zawsze,
Skorupa ma obecnie poprzedni silnik ale z turbo hybryda, auto na stokach stoi w garażu i wtedy kiedy mam czas to robię przy niej lekkie body i środek, ale to na wolne zimowe wieczory pewnie bo brak czasu.
Skorupa ma obecnie poprzedni silnik ale z turbo hybryda, auto na stokach stoi w garażu i wtedy kiedy mam czas to robię przy niej lekkie body i środek, ale to na wolne zimowe wieczory pewnie bo brak czasu.

