Strona 14 z 32

: 2012-01-03, 16:49
autor: kosiniak
Flyer pisze:wczesniej byla mowa tylko o glowicach i coolerze, stad pytanie :)
przyrost piekny, sam sie pewnie nie spodziewales.
no jak juz pisalem, nie spodziewalem sie :) ale jest ok, moze byc :mrgreen:

: 2012-01-03, 17:47
autor: SID
teraz ciekaw jestem co by dał osprzęt z RS4 (jaki przyrost mocy).
Piotrek Caytona na jakim paliwie stroił ?

: 2012-01-03, 17:57
autor: kosiniak
dalby albo by i nie dal, Bolo niech sie wypowie czy byla roznica przed i po?

SID pisze:Caytona
Cantona nie Caytona :mrgreen: chyba tez vpr.

: 2012-01-03, 19:29
autor: Norbi
aw69 pisze:ogólnie mało kto się spodziewał :) ja tym bardziej......Bardzo podobny setup był u dogiego w S4, tylko na gorszym intercoolerze i strojone na vervie 98 wyszło 460 KM (na 100 oktan wynik byłby podobny jak u Kosiniaka - tego jestem pewien)....u Kosinika doszedł większy lepszy cooler i strojone było na V power racing 100 oktan i wyszło 500 KM. Paliwo panowie to ważna rzecz. Jak ktoś chce moc musi tankować lepszą wache.
Wydaje mi się też ze to jest głowna różnica między projektami z europy czy usa a u nas. Wszyscy piszą amerykańskie papierowe KM itp. ale faktem jest ze wache mają w cenzura lepszą niż my i o wiele lepszy dostęp do różnego rodzaju paliw wysokoktanowych. Dlatego u nich wychodzą ciekawsze wartości mocy niż u nas
Podpusuje się obiema rencyma, rormalnie rozsądna chłopina z Ciebie :))

: 2012-01-03, 20:56
autor: Nikolas
Ale u nas w PL już chyba wszyscy stroją na Racingu bo jest mega różnica w mocy do innych paliw.

: 2012-01-03, 22:02
autor: kosiniak
no nie wszyscy bo w naszych stronach nawet nie ma gdzie go kupic :)

: 2012-01-03, 22:06
autor: TROLU
no i co w tym przypadku jak nie macie racinga a auto wystrojone na nim ?

: 2012-01-03, 22:12
autor: kosiniak
nic nie jest powiedziane ze bedzie jakakolwiek roznica tak naprawde.

: 2012-01-03, 22:12
autor: aw69
usiąć i płacz :D dobrze że mamy niedaleko do ruskich to nam przywiozą z banke 20 litrów z helikoptera :mrgreen:

[ Dodano: 2012-01-03, 22:14 ]
a na powaznie amerykanie ratują się dodatkami które podnoszą liczbe oktanową....to jest jakis kompromis

: 2012-01-03, 22:15
autor: Jigsaw
Zawsze sie do czegoś na tym forum przyczepią...

grunt że wynik ładny i auto zapierdala a to najważniejsze

: 2012-01-03, 22:57
autor: bolo-s4
Kolektory wydechowe masz serię czy spawane 3-1
Ja zakładałem dolot z rsa bo wiedziałem że założę gt28 i tylko przejściowo chciałem pokazać że można na ko4 coś zrobić ,z różnych przyczyn i jak bym szedł na wynik to napewno by wyszło 540 i 650 nm ,bo 520 było hamowane na 3-biegu

: 2012-01-03, 23:08
autor: kosiniak
kolektory seria, tez mialem 600nm ale co z tego? bolo, czemu nie zmierzyles tego na obciazeniowce? po drugie, jak ty dodajesz te konie? z kieszeni ktos je wyciaga? widac ze masz parcie na papier a nie chciales? to po cenzura bylo wkaldac gt28rs i wyjebac z 10kola dodatkowo dla 560ps skoro na k04 mogles miec 540 i te 10tys. w kieszeni?

: 2012-01-03, 23:20
autor: bolo-s4
Kosi spoko po co napinka ,masz super wynik ,więc się ciesz :lol:
Bedzie w swoim czasie obciążeniówka ibędzie :shock:

: 2012-01-03, 23:22
autor: kosiniak
nie o to chodzi Krzysiek, tylko pozniej rodza sie jakies mity, wiesz ze ja normalny chlop jestem i nie bede sie z toba klocil, brakuje pare zabawek, pewnie by cos doszlo, ale czy doszlo by 40ps kolektorami i dolotem z rs4? watpie :/

: 2012-01-03, 23:38
autor: bolo-s4
Kosi pisałeś wcześniej że stan silnika ma znaczenie a ja dodam że i tuner i jego wiedza ma jeszcze większe znaczenie nie raz głupotka zmienia wszystko tylko trzebe ja znaleść