Strona 14 z 32
					
				
				: 2012-01-03, 16:49
				autor: kosiniak
				Flyer pisze:wczesniej byla mowa tylko o glowicach i coolerze, stad pytanie :) 
przyrost piekny, sam sie pewnie nie spodziewales.
no jak juz pisalem, nie spodziewalem sie :) ale jest ok, moze byc 

 
			
					
				
				: 2012-01-03, 17:47
				autor: SID
				teraz ciekaw jestem co by dał osprzęt z RS4 (jaki przyrost mocy).
 Piotrek Caytona na jakim paliwie stroił ?
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 17:57
				autor: kosiniak
				dalby albo by i nie dal, Bolo niech sie wypowie czy byla roznica przed i po? 
SID pisze:Caytona
Cantona nie Caytona  

  chyba tez vpr.
 
			
					
				
				: 2012-01-03, 19:29
				autor: Norbi
				aw69 pisze:ogólnie mało kto się spodziewał :)  ja tym bardziej......Bardzo podobny setup był u dogiego w S4, tylko na gorszym intercoolerze i strojone na vervie 98 wyszło 460 KM (na 100 oktan wynik byłby podobny jak u Kosiniaka - tego jestem pewien)....u Kosinika doszedł większy lepszy cooler i strojone było na V power racing 100 oktan i wyszło 500 KM.  Paliwo panowie to ważna rzecz. Jak ktoś chce moc musi tankować lepszą wache.  
Wydaje mi się też ze to jest głowna różnica między projektami z europy czy usa a u nas. Wszyscy piszą amerykańskie papierowe KM itp.  ale faktem jest ze wache mają w cenzura lepszą niż my i o wiele lepszy dostęp do różnego rodzaju paliw wysokoktanowych. Dlatego u nich wychodzą ciekawsze wartości mocy niż  u nas
Podpusuje się obiema rencyma, rormalnie rozsądna chłopina z Ciebie :))
 
			
					
				
				: 2012-01-03, 20:56
				autor: Nikolas
				Ale u nas w PL już chyba wszyscy stroją na Racingu bo jest mega różnica w mocy do innych paliw.
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 22:02
				autor: kosiniak
				no nie wszyscy bo w naszych stronach nawet nie ma gdzie go kupic :)
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 22:06
				autor: TROLU
				no i co w tym przypadku jak nie macie racinga a auto wystrojone na nim ?
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 22:12
				autor: kosiniak
				nic nie jest powiedziane ze bedzie jakakolwiek roznica tak naprawde.
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 22:12
				autor: aw69
				usiąć i płacz :D  dobrze że mamy niedaleko do ruskich to nam przywiozą z banke 20 litrów z helikoptera    
 [ Dodano: 2012-01-03, 22:14 ]
 
[ Dodano: 2012-01-03, 22:14 ]
a na powaznie amerykanie ratują się dodatkami które podnoszą liczbe oktanową....to jest jakis kompromis
 
			
					
				
				: 2012-01-03, 22:15
				autor: Jigsaw
				Zawsze sie do czegoś na tym forum przyczepią...
grunt że wynik ładny i auto zapierdala a to najważniejsze
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 22:57
				autor: bolo-s4
				Kolektory wydechowe masz serię czy spawane 3-1
Ja zakładałem dolot z rsa bo wiedziałem że założę gt28 i tylko przejściowo chciałem pokazać że można na ko4 coś zrobić ,z różnych przyczyn i jak bym szedł na wynik to napewno by wyszło 540 i 650 nm ,bo 520 było hamowane na 3-biegu
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 23:08
				autor: kosiniak
				kolektory seria, tez mialem 600nm ale co z tego? bolo, czemu nie zmierzyles tego na obciazeniowce? po drugie, jak ty dodajesz te konie? z kieszeni ktos je wyciaga? widac ze masz parcie na papier a nie chciales? to po cenzura bylo wkaldac gt28rs i wyjebac z 10kola dodatkowo dla 560ps skoro na k04 mogles miec 540 i te 10tys. w kieszeni?
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 23:20
				autor: bolo-s4
				Kosi spoko po co napinka ,masz super wynik ,więc się ciesz  
 
 
Bedzie w swoim czasie obciążeniówka ibędzie  

 
			
					
				
				: 2012-01-03, 23:22
				autor: kosiniak
				nie o to chodzi Krzysiek, tylko pozniej rodza sie jakies mity, wiesz ze ja normalny chlop jestem i nie bede sie z toba klocil, brakuje pare zabawek, pewnie by cos doszlo, ale czy doszlo by 40ps kolektorami i dolotem z rs4? watpie :/
			 
			
					
				
				: 2012-01-03, 23:38
				autor: bolo-s4
				Kosi pisałeś wcześniej że stan silnika ma znaczenie a ja dodam że i tuner i jego wiedza ma jeszcze większe znaczenie  nie raz głupotka zmienia wszystko tylko trzebe ja znaleść