Strona 129 z 139
					
				
				: 2019-10-29, 19:36
				autor: imhotet
				jest konkret, duzo pracy i sie opłaciło ;) na 4 biegu hamowane ? myslalem ze troszke szybciej te turba wstaną jednak nie maja litości ;P
			 
			
					
				
				: 2019-10-29, 20:02
				autor: DobrzanskiS4B5
				imhotet pisze:jest konkret, duzo pracy i sie opłaciło ;) na 4 biegu hamowane ? myslalem ze troszke szybciej te turba wstaną jednak nie maja litości ;P
Tak na 4 biegu 
Na wykresie tak wyglada ,ale mocny jest sam w sobie w codziennym użytku :) Jak załaduje boosta to już jest grubo !
Ale zawsze można lepiej 

 
			
					
				
				: 2019-10-29, 21:11
				autor: rs4wagon
				gratulacje panie B. jest doyebane niezle!!!
			 
			
					
				
				: 2019-10-29, 21:19
				autor: Papol
				We no to w pyte.. mozna latac
			 
			
					
				
				: 2019-10-29, 22:20
				autor: gumin58
				Ogień w szopie  
 
  
 
			
					
				
				: 2019-10-31, 16:02
				autor: DobrzanskiS4B5
				gumin58 pisze:Ogień w szopie  
 
  
 
Coś w tym rodzaju
https://www.youtube.com/watch?v=tgQMsu3n36Y 
			
					
				
				: 2019-10-31, 18:18
				autor: gumin58
				Jak będziesz kiedyś się na mazury wybierał to daj znać, kumpel z chęcią chciałby się spróbować z Twoją esą :)
https://www.youtube.com/watch?v=LTBMUGmJEQc 
			
					
				
				: 2019-10-31, 18:45
				autor: DobrzanskiS4B5
				Tak dla przypomnienia i potomnych 
 Set na 2019r 
Paliwo
 
Set na 2019r 
Paliwo: Shell100+wmi
Moc : 820HP 825NM
Masa: 1470kg
Czasy :
100-200 
4,67sek
200-250 
3,41 sek
-Zakute 3.0L na wale ASN 
BOLO
-Blok AGB + płyta
-Wzmocnione panewki
-Tłoki 
JE Pistons 82.50
-Korby 
techno5
-Śruby głowic 
ARP
-Głowice 2.4 + full 
SUPERTECH +1mm zawory wydechowe
-Wałki 
Dbilas dynamic
-Pompa oleju 
TTD technik
-Kolektory wydechowe 
DIGITUN
-Turba 
K24 PORSCHE hybryda 
TC-turbo
-Aktuatory 1bar 
BrG Motors
-Pompy paliwa 2x 
GST450 Walbro + dwie linie zasilające 8mm 
TRSracing
-Wtryski 
980 BOSCH
-Instalacja wmi 
AEM
-
Innovate SCG-1 AFR + Boost
- Kolektor ssacy 
THE-Tuner
-Trójnik 
THE-Tuner
-Listwa paliwowa 
THE-Tuner z dwoma regulatorami
-Poduszki silnika 
THE-tuner
-Przepustnica 90mm 
THE-tuner RS6 C5
-Alu doloty do turbo 70mm + filtry 
K&N
-Centralny intercooler 
Bell
-Rury 63mm do trójnika przepustnicy 
DIGITUN
-Zawory 
DV forge
-Sprzęgło dwutarczowe 1100NM 
Turbo LAMIK
-Skrzynia 6-biegowa 
S4/RS4 B7
-Ultrashifter 
CAE
-Fotele 
RECARO pole position
-Pasy 
SPARCO
-Kierownica 
SPARCO
-Carbony +boczki 
RS4 B5
-Cewki tfsi
-Zimniejsze świece 
RS4 B5
-Chlodnica oleju 
RS4 B5
-Podstawka 
MOCAL z termostatem
-Wydech 2xDP 76mm--->90mm alu 
DIGITUN
-
Bilstein B16
-Stabilizatory 
H&R 
-Wahacze tył poliuretan
-Aluminiowe zwrotnice 
RS4 B5
-Przód 
ceramika 38mm/380mm 6 tłok
-Tył 32mm/330mm 4 tłok
-Felgi 
EVO corse 9j 18''
-Opony 235 /40 /18 
Michelin PS3 
			
					
				
				: 2019-10-31, 19:16
				autor: dbojar
				Lista modyfikacji zacna, godna 1000posta na koncie 

, efekt zajebisty.
 
			
					
				
				: 2019-10-31, 20:07
				autor: gustav
				Podziwiam, gratuluję i zazdroszczę fanu !
			 
			
					
				
				: 2019-11-01, 15:26
				autor: RoberToo
				idzie jak wścieknięta :D
			 
			
					
				
				: 2019-11-01, 18:34
				autor: Zawu48
				Czemu zmieniłeś Felgi OZ na Evo? OZ cięższe? Czy dlatego że Evo szersza?
			 
			
					
				
				: 2019-11-01, 20:21
				autor: DobrzanskiS4B5
				Zawu48 pisze:Czemu zmieniłeś Felgi OZ na Evo? OZ cięższe? Czy dlatego że Evo szersza?
EVO szersze i ogarniają ceramikę bez zakładania dystansu
 
			
					
				
				: 2019-11-01, 20:36
				autor: emilzizi
				DobrzanskiS4B5, jaka miałeś te felgi Oz.
Masz je na sprzedaż?
			 
			
					
				
				: 2019-11-01, 21:10
				autor: mylek
				Kojarzysz jaki masz CR w tym silniku?
9:1?