Strona 13 z 67
					
				
				: 2013-01-29, 21:43
				autor: rwtnt
				A coś z porsche 4/6 tłoczkowego da się na tył dopasować? Wiem, ze to przerost formy nad treścią ale ładnie by to wyglądało :)
Propos tarcz i zacisków z rs4 na tył rozumiem, że nie ma za dużej rzeźby?
			 
			
					
				
				: 2013-01-29, 21:51
				autor: SID
				rwtnt pisze:A coś z porsche 4/6 tłoczkowego da się na tył dopasować? Wiem, ze to przerost formy nad treścią ale ładnie by to wyglądało :)
Propos tarcz i zacisków z rs4 na tył rozumiem, że nie ma za dużej rzeźby?
zamontujesz w tyle 4-tlok to i osobny na ręczny musisz mieć
na tył RS4 B5 to p&p
 
			
					
				
				: 2013-01-30, 16:24
				autor: rwtnt
				A jesteś w stanie przygotować jakiś set na tył? Powiedzmy, że przeżyję bez ręcznego.
			 
			
					
				
				: 2013-01-30, 16:28
				autor: robertukf
				rwtnt pisze:Powiedzmy, że przeżyję bez ręcznego.
 ale raczej diagnosta na stacji nie przeżyje.. 

 
			
					
				
				: 2013-01-30, 17:05
				autor: SID
				a jak będziesz musiał się zatrzymać na górce ? zostawisz auto tylko na biegu ?
no i jak wspomnieli wyżej stacja diagnostyczna to zobaczy
			 
			
					
				
				: 2013-01-30, 19:02
				autor: rwtnt
				No akurat mam przelot bez katów i tylko końcowy :) I przechodzi przeglądy bez problemów. U mnie boją się wjeżdżać na rolki autem 4x4. 
Ale co do zasady macie racje. Chyba pomysł z rs4 jest najlepszy. Znajomy trafił zestaw movita z dodatkowym ręcznym.
			 
			
					
				
				: 2013-01-31, 07:15
				autor: SID
				Movit droga sprawa
			 
			
					
				
				: 2013-02-19, 15:13
				autor: SID
				
			 
			
					
				
				: 2013-02-19, 15:15
				autor: asi
				w czym to blo?:D
			 
			
					
				
				: 2013-02-19, 17:01
				autor: Jachyr
				Fuck dobrze ze chlop zyje... 

 jedziesz sobie az tu nagle sie hamulce skonczyly...:]
 
			
					
				
				: 2013-02-19, 19:08
				autor: Kuman
				Hehe 2 częściowe tarcze drogie.
Ja w swoim aucie trochę modziłem z zaciskiem bo wysokość tarczy jest stosunkowo mała i potrzeba było dużego dystansu aby ramiona felg nie zatrzymywały się na czole zacisku. Finalnie sfrezowałem i podszlifowałem trochę zacisk i zyskałem jakieś 10mm mniejszy dystans.
18ZR + 334mm i koło 18 cali (te OZ wchodzą z dystansem jedynie 5mm).

 
			
					
				
				: 2013-02-19, 21:33
				autor: SID
				Kuman masz piękne auto. 
Mod modny w tych autach 334 lub 345mm na 18ZR
Asi foto znalazłem w sieci przez przypadek, pierwszy raz widze że tak się tarcza poddała i nie pękła,
podejrzewam że to celowo ktoś na tokarce zrobił bo trudno uwierzyć
			 
			
					
				
				: 2013-02-19, 21:46
				autor: Kuman
				SID pisze:Mod modny w tych autach 334 lub 345mm na 18ZR 
Mierzyłem 345mm z Audi ale wysokość (ET) nie pasuje, tarcza opiera się na sworzniu. 334mm są spoko, ale mają jeden zasadniczy minus - cenę.
 
			
					
				
				: 2013-02-19, 21:56
				autor: SID
				masz pełne tarcze czy z 
alu dzwonem te 334 ?
 
			
					
				
				: 2013-02-19, 23:38
				autor: Kuman
				Alu dzwon ori VW (+nawiercenie itp). Pełne zazwyczaj robią zamienniki typu EBC czy coś.
