19 tdi vs 2.7bT trwałość
nie wyjebie, wy macie RS4, ktore wstaje pozniej niz zwykle K03,
kurna ten temat to naprawde bicie piany nic nie wnoszace, niby kolego sahipp wszystko rozumiesz a nadal piszesz te same brednie, i nadal sie nie przejechales....
co mam Ci napisac wiecej, poza tym co Ci pisalem... mialem diesla ~200km/400+nm i po przesiadce jest niebo a ziemia, w kazdym zakresie obrotow, zrozum to w koncu, wez sie przejedz i nie pitol...
dooobra bez sensu, collini - out
powodzenia w kupnie kolego, czegokolwiek ;) nawet 1,9tdi ;P
kurna ten temat to naprawde bicie piany nic nie wnoszace, niby kolego sahipp wszystko rozumiesz a nadal piszesz te same brednie, i nadal sie nie przejechales....
co mam Ci napisac wiecej, poza tym co Ci pisalem... mialem diesla ~200km/400+nm i po przesiadce jest niebo a ziemia, w kazdym zakresie obrotow, zrozum to w koncu, wez sie przejedz i nie pitol...
dooobra bez sensu, collini - out
powodzenia w kupnie kolego, czegokolwiek ;) nawet 1,9tdi ;P
nie, decyzja nie zmieni się i nick też nie
Bo z niczego co napisałem się nie wycofuje no poza bzdurami niektórymi o 27 których dowiedziałem się na innych forach...
Jak już wspomniałem decyzja zapadła, a te rożne pierdoły tdi vs pb to tylko tak w ramach ciekawostek i nie ma co tutaj się spinać
... Poza tym nie tylko o silnik mi chodzi, wersje z 2.7 idzie wyrwać w bardzo fajnej wersji wyposażeniowej
czyli kupuje a6 czarne na fulu do tego listwy z s na drzwi i auto gotowe 
A co do waszych wypowiedzi to tak skumałem o co wam biega, że 27 to ina bajka, ale wy tez trochę skumajcie że na tym samym dole diesel ma spore walnięcie, a później to faktycznie już słabo jedzie na tyle że dostanie baty sromotnie jak tu kolega Norbi sam przyznał
Ps tu nie chodzi o bicie piany, moim zdaniem fajnie się czegoś dowiedzieć, wymienić spostrzeżeniami, no chyba że przyjmiemy założenie że na forum audi sport 27 the best reszta to gówno, na forum a4 klub z kolei 1.9 tdi the best a na a6 klub to sam nie wiem hehe

Jak już wspomniałem decyzja zapadła, a te rożne pierdoły tdi vs pb to tylko tak w ramach ciekawostek i nie ma co tutaj się spinać



A co do waszych wypowiedzi to tak skumałem o co wam biega, że 27 to ina bajka, ale wy tez trochę skumajcie że na tym samym dole diesel ma spore walnięcie, a później to faktycznie już słabo jedzie na tyle że dostanie baty sromotnie jak tu kolega Norbi sam przyznał

Ps tu nie chodzi o bicie piany, moim zdaniem fajnie się czegoś dowiedzieć, wymienić spostrzeżeniami, no chyba że przyjmiemy założenie że na forum audi sport 27 the best reszta to gówno, na forum a4 klub z kolei 1.9 tdi the best a na a6 klub to sam nie wiem hehe

Ostatnio zmieniony 2013-10-21, 01:39 przez sahipp, łącznie zmieniany 3 razy.
No to moze przestan sluchac dobrych tunerow i znawcow z forum. Ja mam auto, ktote ma w tej chwili 270 tys prawie, zrobilem nim w 4 miesiace ponad 20 tys... zaraz po zakupie bylem robic program u byc moze mniej znanego na forach tunera, ktory jest rowniez bardzo dobry (stroi min czerwona ibize). I moje auto mimo przebiegu wtedy ok 250 tys km mialo dokoladnie 235 z 233 koni seryjnych i pare NM wiecej niz seria. Na chwile obecna ma ok 280KM i ponad 550 NM. Poza eksploatacja wlozylem w niego przez ponad 20 tys km 360 zl. Auto ma moc, dziala, nic sie z nim nie dzieje. Wtryski pracuja dobrze, rozrzad jest cichy i nic z autem sie nie dzieje...sahipp pisze:nie nie tylko się naczytałem, opinia dobrego tunera dosyć znanego na forach w trójmieście...
A co do porównania 30tdi vs 4.2 v8 byłem świadkiem.. Jeżeli chodzi o 3.0 tdi to do 150 - 200tyś realnego przebiegu jeszcze opłaca się to brać powyżej już nie...
Ogólnie poza napinaczami, kolejną bolączką są wtryski ( oczywiście to zależy kto czego od auta oczekuje), średnia długość życie wtrysków 1-generacji do 30tdi to jest 150tyś potem auto zaczyna gubić moc powoli.... żadna regeneracja nie da odzyskania 100% mocy auta w grę wchodzą tylko nowe wtryski które kosztują a jest ich 6, jeżeli chce się mieć oczywiście 100% mocy jednostki...
Ludzie kupuja gowna, nie stac ich potem na naprawy, sprzedaja, kolejni kupuja i placza, ze te auta sa smietnikami, bo musza w nie wsadzac tysiace od razu, bo wszystko w nich jest niesprawne.
asi ja się nie kłócę z Toba, bo z pewnegu punktu widzenia masz trochę racji... ale prawdę mówiąc nie masz jeszcze nalatane dużego przebiegu, bo chyba nie powiesz że 270 tyś to dużo... Co do znawców z forum to właśnie od nich były bardzo pozytywne opnie poza tym nieszczęsny rozrządem, który defakto ma małe szanse paść taka prawda, chodź ryzyko usterki istnieje...
Z całym szacunkiem ale pogadamy jak się zbliżysz do magicznej liczby 300tyś i przekroczysz ją.... Zresztą też jest tak jak mówisz, na ten silnik trzeba mieć po prostu kasę, bo wymiana napinaczy czy wtrysków generalnie nie jest jakąś tam felerną wadą teoretycznie, ale ceny za tę części to przegięcie... Za cenę twojego rozrządu, albo samych wtrysków kóre prędzej czy później będziesz musiał robić jeżeli będziesz chciał auto potrzymać dłużej u siebie masz dwa silniki 2.7bT.. albo cztery silniki 1.9 tdi na wymianę
A tuner o którym mówiłem to nie jest tylko jakiś tam pseudo tuner z forum zapewniam
Mimo wszystko silnik 3.0 tdi co by o nim nie powiedzieć jeżeli jest utrzymany w 100% swojej sprawność to naprawdę super silnik z bardzo fajnymi osiągami i stosunkowo niskim spalaniem jak na te osiągi... Przed decyzją o 2.7t uwierz mi że chorowałem na niego. 3.0 tdi był dla mnie ideałem tego czego oczekuję, ale jego koszta utrzymania to przegięcie w stosunku do tego co oferuje ten silnik w zamian.. przynajmniej dla mnie...
Asi generalnie to że ten silnik się sypie bądź traci swoje własności to nie jest jakaś tam specjalna obelga dla Twojej jednostki... Generalnie wszystkie nowe jednostki bez względu na to czy to benzyna czy diesel mają jakieś tam wady... Jedne większe drugie mniejsze... Jak zagłębisz się to dojdziesz do wniosku że nastała nowa era silników które po prostu nie wytrzymują długo bo moim zdaniem taki jest cel konstruktorów... Auto ma pojeździć określony czas czy przebieg i ma iść na złom... A ty jako użytkownik masz po prostu kupić nowe auto, do tego się dąży... A jak nie stać na audi itp to szary kowalski ma kupić punto, no taka jest polityka, te wszystkie przepisy, ekologie, down-size`ingi, normy jakie auto ma spełniać, dążą do tego aby starsze auta eliminować z dróg...
Ostatnim silnikiem takim solidnym to jest tylko 1.8T w a4b7 i to koniec dobrych silników...
Asi a popatrz za jakie pieniądze idzie kupić spokojnie 3.0 tdi... to chyba o czymś świadczy prawda... popatrz ilę jest ogłoszeń typu sprzedam... silnik uszkodzony, silnik nie odpala... często się takie ogłoszenia ukazują...
ps kończmy gadkę o dizlach hehe bo nie którym pikawa strzeli
Z całym szacunkiem ale pogadamy jak się zbliżysz do magicznej liczby 300tyś i przekroczysz ją.... Zresztą też jest tak jak mówisz, na ten silnik trzeba mieć po prostu kasę, bo wymiana napinaczy czy wtrysków generalnie nie jest jakąś tam felerną wadą teoretycznie, ale ceny za tę części to przegięcie... Za cenę twojego rozrządu, albo samych wtrysków kóre prędzej czy później będziesz musiał robić jeżeli będziesz chciał auto potrzymać dłużej u siebie masz dwa silniki 2.7bT.. albo cztery silniki 1.9 tdi na wymianę

A tuner o którym mówiłem to nie jest tylko jakiś tam pseudo tuner z forum zapewniam

Asi generalnie to że ten silnik się sypie bądź traci swoje własności to nie jest jakaś tam specjalna obelga dla Twojej jednostki... Generalnie wszystkie nowe jednostki bez względu na to czy to benzyna czy diesel mają jakieś tam wady... Jedne większe drugie mniejsze... Jak zagłębisz się to dojdziesz do wniosku że nastała nowa era silników które po prostu nie wytrzymują długo bo moim zdaniem taki jest cel konstruktorów... Auto ma pojeździć określony czas czy przebieg i ma iść na złom... A ty jako użytkownik masz po prostu kupić nowe auto, do tego się dąży... A jak nie stać na audi itp to szary kowalski ma kupić punto, no taka jest polityka, te wszystkie przepisy, ekologie, down-size`ingi, normy jakie auto ma spełniać, dążą do tego aby starsze auta eliminować z dróg...
Ostatnim silnikiem takim solidnym to jest tylko 1.8T w a4b7 i to koniec dobrych silników...
Asi a popatrz za jakie pieniądze idzie kupić spokojnie 3.0 tdi... to chyba o czymś świadczy prawda... popatrz ilę jest ogłoszeń typu sprzedam... silnik uszkodzony, silnik nie odpala... często się takie ogłoszenia ukazują...
ps kończmy gadkę o dizlach hehe bo nie którym pikawa strzeli
