Strona 13 z 32

: 2012-01-03, 12:10
autor: Grondzi
Gratulacje...

: 2012-01-03, 12:49
autor: Nikolas
Norbi pisze:
kosiniak pisze:
Nikolas pisze:Bezawaryjnej jazdy życze i dawaj filmiki + pomiary z upalania ;-)
dzis auto idzie do lakiernika, a jak bedzie sucho, to bedzie reszta :)
Gdzie już przyjebałeś ? :mrgreen:
W pedał :)

: 2012-01-03, 13:06
autor: marcinz
A jak się S-ka ma w stosunku do m3? Lepiej jedzie? Co dupohamownia na to?

: 2012-01-03, 13:56
autor: kosiniak
Norbi pisze:Gdzie już przyjebałeś ? :mrgreen:
narazie to tylko w jajo ziom :mrgreen: likwiduje ta wielka dziure w zderzaku i naprawiam to co zrobilo 12lat uzytkowania oryginalnego lakieru

marcinz pisze:A jak się S-ka ma w stosunku do m3? Lepiej jedzie? Co dupohamownia na to?
bo ja wiem, podobnie, przy tyhc mocach to 20ps nie robi jakies roznicy :)

: 2012-01-03, 15:02
autor: Suchar
gratuluje wyniku :)
a propos, bo może przeoczyłem - czy masz tam seryjne głowice czy jakiś męski mod wszedł ?

: 2012-01-03, 15:05
autor: bracus
kosiniak pisze:marcinz napisał/a:
A jak się S-ka ma w stosunku do m3? Lepiej jedzie? Co dupohamownia na to?
bo ja wiem, podobnie, przy tyhc mocach to 20ps nie robi jakies roznicy :)
ee tam ja mysle ze bedzie o 0.2 - 0.3 sek lepiej jak m3 ;-) czyli jakieś 30 metrów ;-)
spokojnie możesz atakować 12.0X :-)

: 2012-01-03, 15:06
autor: kosiniak
Panowie, zeby uciac wasze spekulacje i dziecinne podejcie z wielka cenzura zazdroscia do tematu! Auto jest nadal na k04!! nie na gt28 po Adamie, ktore to jedno sie polamalo po wypadku a drugie jezdzi u tego Pana (mam nadzieje ze sie nie pogniewa ze podlinkowalem) http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =3&theater
To ze wam sie nie udaje, to naprawde nie moja wina! Jakby juz cos bylo, to gt2871 albo gt30, ale ze zabraklo kasy, to prosze o to tez nie miejcie do mnie pretensji! nauoczony doswiadczeniem Adama, nie wlozylbym sprezarek ktore daja tyle mocy co k04, no chyba ze bylbym tak inteligentny jak osoba co sobie to wymyslila! palcem nie bede pokazywal! Zapraszam do obejzenia auta, sprawdzenia wszytskiego co w nim siedzi, jezeli sie okaze ze sa k04, wkladam kij w dupe jak w mrowisko!
Jak ja jechalem do Witka, to sie balem czy przekrocze 450ps! jak silnik nie generuje mocy, to skad ona ma sie wziac? tu sie udalo i chwala za to Witkowi! gdyby motor byl trup, to i na cenzura wie jakich sprezarkach mocy by nie bylo!

: 2012-01-03, 15:36
autor: Flyer
widze, ze cos mnie ominelo :mrgreen:

mam pytanie [o ile to nie wkladanie kolejnego kija w mrowisko] - w "poprzednim" setupie przyczyna slabego wyniku byly tylko glowice, czy cos jeszcze? Pytam z ciekawosci, bo w sumie bylo to samo, a 100PS mniej.

: 2012-01-03, 15:38
autor: aw69
głowice 2.4, inny cooler dolot, wyportowany kolektor ssący odpręzony motor

[ Dodano: 2012-01-03, 15:40 ]
aaa i paliwo lotnicze z tupolewa :) hahaha

: 2012-01-03, 15:55
autor: Suchar
aw69 pisze:głowice 2.4, inny cooler dolot, wyportowany kolektor ssący odpręzony motor

[ Dodano: 2012-01-03, 15:40 ]
aaa i paliwo lotnicze z tupolewa :) hahaha
ojoj, to 2-3 dni jeżdżenia te męskie głowy 2.4 wytrzymają :mrgreen: lepiej polejcie avgass 100/130

: 2012-01-03, 16:02
autor: aw69
mówisz ze na avgass bedzie lepiej ? :)

: 2012-01-03, 16:07
autor: Suchar
aw69 pisze:mówisz ze na avgass bedzie lepiej ? :)
napewno będzie lepsze pierdolnięcie :mrgreen:

: 2012-01-03, 16:13
autor: kosiniak
Flyer pisze:Pytam z ciekawosci, bo w sumie bylo to samo, a 100PS mniej.
dla jednego to ten sam setup, dla innego to jednak mega roznica, zreszta co mozna tym zdzialac, wyszlo w praniau ;-) AW69 dokaldnie napisal co doszlo i jakie przynioslo rezultaty. Dodatkowo zapomnial wspomniec o nieszczelnosci i zle ustawionych aktuatorach.

: 2012-01-03, 16:27
autor: Flyer
wczesniej byla mowa tylko o glowicach i coolerze, stad pytanie :)
przyrost piekny, sam sie pewnie nie spodziewales.

: 2012-01-03, 16:34
autor: aw69
ogólnie mało kto się spodziewał :) ja tym bardziej......Bardzo podobny setup był u dogiego w S4, tylko na gorszym intercoolerze i strojone na vervie 98 wyszło 460 KM (na 100 oktan wynik byłby podobny jak u Kosiniaka - tego jestem pewien)....u Kosinika doszedł większy lepszy cooler i strojone było na V power racing 100 oktan i wyszło 500 KM. Paliwo panowie to ważna rzecz. Jak ktoś chce moc musi tankować lepszą wache.
Wydaje mi się też ze to jest głowna różnica między projektami z europy czy usa a u nas. Wszyscy piszą amerykańskie papierowe KM itp. ale faktem jest ze wache mają w cenzura lepszą niż my i o wiele lepszy dostęp do różnego rodzaju paliw wysokoktanowych. Dlatego u nich wychodzą ciekawsze wartości mocy niż u nas