Strona 12 z 34
: 2014-08-30, 18:07
autor: SID
Miałem w rękach 2,8 i mieciutka
S4 mieksza, RS4 twarda
: 2014-09-02, 09:07
autor: nosb
Te sa bardzo twarde ;) Oby nie przenosilo tylko drgan na bude wiekszych :)
: 2014-09-02, 09:23
autor: kenpachi
Zobaczymy. W ostateczności będzie trzeba wymienić, ale mam nadzieję, że będzie OK.
: 2014-09-02, 10:21
autor: SID
więc turbo urwie a nie poduszki

: 2014-09-05, 20:04
autor: kenpachi
SID pisze:więc turbo urwie a nie poduszki

Not funny SID.
Nie żartuj tak ;)
[ Dodano: 2014-09-05, 20:04 ]
it's alive, alive, alive!!!! Hahahahahahah
https://www.youtube.com/watch?v=xos2MnVxe-c
https://www.youtube.com/watch?v=FUpjJGq ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=UcOfYJGgHuk
: 2014-09-05, 20:11
autor: nosb
:) jak z dzieckiem :D :P
: 2014-09-05, 20:40
autor: kenpachi
nosb pisze::) jak z dzieckiem :D :P
EIDT:
Pum pum pum pum :) FrankenTurbo w końcu
[ Dodano: 2014-09-05, 20:40 ]
Musi zrównoważyć guntera za kierownicą!!!!
: 2014-09-05, 20:43
autor: Papol
Zyyyjeeee.... brawo
: 2014-09-05, 20:45
autor: kenpachi
Papol pisze:Zyyyjeeee.... brawo
:) ale nie ma hamulców i zawieszenia

: 2014-09-05, 21:52
autor: siwydh
ma jechać hamulec i zawias jest zbędny przy takiej mocy :D
: 2014-09-05, 21:53
autor: Pasi
hebli nie trzeba :D
Bude na sztywno i zakręty na pełnej :D
: 2014-09-05, 22:05
autor: SID
Jak kto nie ma hamulców ? Tyle drzew na poboczach w PL

: 2014-09-05, 22:07
autor: Flyer
No bez hamulcow i dobrego zawieszenia, to nie ma co podchodzic do tych 450+.
Ja zaczalem swoje mody od hebli przod i tyl. Potem byl FMIC, potem wydech, potem chlodnica oleju... a teraz cala reszta ;)
: 2014-09-05, 23:31
autor: kenpachi
Flyer pisze:No bez hamulcow i dobrego zawieszenia, to nie ma co podchodzic do tych 450+.
Ja zaczalem swoje mody od hebli przod i tyl. Potem byl FMIC, potem wydech, potem chlodnica oleju... a teraz cala reszta ;)
Ale nie miałeś wkręty, że masz turbiny do wymiany... Co się okazało nie prawdą. Ponieważ lubię dnuchać na zimne ogarnąłem grube sprawy najpierw.
Niepotrzebnie zupełnie. Ja też mam podejście "handling" na 1szym miejscu ale cóż, tak się złożyło :) co bym zupełnie nie pogwałcił moich zasad przynajmniej detailingu jeszcze nie zrobiłem ;p
EDIT: poza tym nie pierdziel bo zacząłes od swapa ;p
: 2014-09-05, 23:47
autor: nosb
Łukasz ten silnik byl w kiepskim stanie od strony osprzetu, uszczelnien praktycznie zero , odma polamana , trojnik pekniety , DV strzelone. Jedna turbina do zalozenia raczej cienko.
Aczkolwiek widzialem gorsze i jezdzily :P
Jutro zaczne myslec o olejowej i fmicu. Wydech polaczyc i generalnie ku koncowi.
Dwa male problemiki musze tez jutro usunac.
BTW : poduszki na wolnych jest ok , natomiast przy ruszaniu jednak jest sztywno i wszystko przenosi. No coz. Plus taki ze chociaz sie nie pozrywaja :D
Zreszta sie oceni przy pierwszej przejazdzce ;)