: 2013-01-11, 14:37
				
				Ghost to, że masz perfekcyjnie wystrojona LPG to już zdążyłem po Twoich wpisach wywnioskować  
 
Ale śmiem twierdzić, że takich "perfekcyjnych" instalacji LPG ma góra 5-10 procent użytkowników aut z LPG 
   
Reszta sam przyznaj jest montowana przez zakłady LPG na zasadzie kompromisu zakład ma jak najszybciej założyć wziąć kasę i następny klient i jakoś to ma hulać, a klient też chce jak najtaniej a reszta go tyle obchodzi... ma hulać i być tanio przy dystrybutorze.
A co do tego jak to znosi auto i jego podzespoły... U nas nie ma kultury motoryzacyjnej o auto się dba tyko jakiś czas po zakupie a potem dominuje teza "jak mnie tylko będzie stać to sobie kupie nowe młodsze... A to ma już X lat wszyscy dookoła mają nowsze=lepsze w dieslu
  A to ma już X lat wszyscy dookoła mają nowsze=lepsze w dieslu  , jak sie zacznie psuć będzie argument dla....
, jak sie zacznie psuć będzie argument dla....  , że trzeba kupić nowszego 8letniego diesla z przebiegiem poniżej 200 000km po doktorze ze Szwajcarii
  , że trzeba kupić nowszego 8letniego diesla z przebiegiem poniżej 200 000km po doktorze ze Szwajcarii  
 
 Prawie każde auto im zimniej to czasami zakręci sobie dłużej właśnie o te 1 -1,5sek
  Prawie każde auto im zimniej to czasami zakręci sobie dłużej właśnie o te 1 -1,5sek  
 
 
  
			 
 Ale śmiem twierdzić, że takich "perfekcyjnych" instalacji LPG ma góra 5-10 procent użytkowników aut z LPG
 
   Reszta sam przyznaj jest montowana przez zakłady LPG na zasadzie kompromisu zakład ma jak najszybciej założyć wziąć kasę i następny klient i jakoś to ma hulać, a klient też chce jak najtaniej a reszta go tyle obchodzi... ma hulać i być tanio przy dystrybutorze.
A co do tego jak to znosi auto i jego podzespoły... U nas nie ma kultury motoryzacyjnej o auto się dba tyko jakiś czas po zakupie a potem dominuje teza "jak mnie tylko będzie stać to sobie kupie nowe młodsze...
 A to ma już X lat wszyscy dookoła mają nowsze=lepsze w dieslu
  A to ma już X lat wszyscy dookoła mają nowsze=lepsze w dieslu  , jak sie zacznie psuć będzie argument dla....
, jak sie zacznie psuć będzie argument dla....  , że trzeba kupić nowszego 8letniego diesla z przebiegiem poniżej 200 000km po doktorze ze Szwajcarii
  , że trzeba kupić nowszego 8letniego diesla z przebiegiem poniżej 200 000km po doktorze ze Szwajcarii  
 A poco takie zbędne kręcenie za zimnoghost pisze:...EDIT: A co do "suchego" startu silnika to w moim ecu jest taka fajna funkcja ,że gdy auto jest zimne nie pali od strzała tylko po 1-1,5s tzn. chwilke kręci,dostaje iskre i odpał :)
 Prawie każde auto im zimniej to czasami zakręci sobie dłużej właśnie o te 1 -1,5sek
  Prawie każde auto im zimniej to czasami zakręci sobie dłużej właśnie o te 1 -1,5sek  
 Dokładnie Bubabuba pisze:Problemy z odpaleniem na PB mogą się wiązać ze źle wyregulowaną instalacją LPG. ECU rejestruje odczyty przed zgaszeniem silnika działającego na LPG. Poza tym mogły ci zacząć "cieknąć" wtryski przez co do kolektora dostaje się LPG i przez to może ci gorzej odpalać bo musi wydmuchać wszystko żeby został tylko tlen
 
  
 
  
  więc mam porównanie do aktualnego AGB :)
  więc mam porównanie do aktualnego AGB :) 
   Aby to zrobić potrzebne jest parę sztuczek które nie każdy zna....
  Aby to zrobić potrzebne jest parę sztuczek które nie każdy zna.... Twierdził,że najoptymalniej jest na zimnym 1-1,5s i funkcja ta powinna być realizowana przez ECU benzynowe.
  Twierdził,że najoptymalniej jest na zimnym 1-1,5s i funkcja ta powinna być realizowana przez ECU benzynowe. co by się nie trafili tacy sami frajerzy bez mózgu i poszanowania dla klienta. Mam kumpla który montuje stagi i robi to świetnie ja mam Landi a do tego nie ma programu aby wystroić i się zamyka koło.
 co by się nie trafili tacy sami frajerzy bez mózgu i poszanowania dla klienta. Mam kumpla który montuje stagi i robi to świetnie ja mam Landi a do tego nie ma programu aby wystroić i się zamyka koło. 