
Ale śmiem twierdzić, że takich "perfekcyjnych" instalacji LPG ma góra 5-10 procent użytkowników aut z LPG

Reszta sam przyznaj jest montowana przez zakłady LPG na zasadzie kompromisu zakład ma jak najszybciej założyć wziąć kasę i następny klient i jakoś to ma hulać, a klient też chce jak najtaniej a reszta go tyle obchodzi... ma hulać i być tanio przy dystrybutorze.
A co do tego jak to znosi auto i jego podzespoły... U nas nie ma kultury motoryzacyjnej o auto się dba tyko jakiś czas po zakupie a potem dominuje teza "jak mnie tylko będzie stać to sobie kupie nowe młodsze...




A poco takie zbędne kręcenie za zimnoghost pisze:...EDIT: A co do "suchego" startu silnika to w moim ecu jest taka fajna funkcja ,że gdy auto jest zimne nie pali od strzała tylko po 1-1,5s tzn. chwilke kręci,dostaje iskre i odpał :)


Dokładnie Bubabuba pisze:Problemy z odpaleniem na PB mogą się wiązać ze źle wyregulowaną instalacją LPG. ECU rejestruje odczyty przed zgaszeniem silnika działającego na LPG. Poza tym mogły ci zacząć "cieknąć" wtryski przez co do kolektora dostaje się LPG i przez to może ci gorzej odpalać bo musi wydmuchać wszystko żeby został tylko tlen

