Strona 108 z 139

: 2018-11-21, 13:32
autor: DobrzanskiS4B5
mato22 pisze:Tak szczerze, to przy 1.6b powinno wypluć ponad 600KM, u mnie przy 1.6 jest 660KM, dodam, że zapłonu zostało w zanadrzu, więc to jest wynik bez spiny.
Tylko Ty masz singla też :-D
U mnie w biturbo przy 1.65b bylo 660hp

: 2018-11-21, 13:39
autor: mato22
No cóż, wyższe ciśnienie ukręciło mi sprzęgło które powinno utrzymać 1000nm.
Tzn nie ukręciło a ślizga się, spiek na 4 łopatkach. Jest 3800rpm bziu i odcinka :D

: 2018-11-21, 14:22
autor: Miniol
Nikt nie zwrócił uwagi jak ładnie pracuje ten silnik. Równiutko jak zegarek Szwajcarski :mrgreen: słychać rękę Bola tam ;-)

: 2018-11-21, 21:04
autor: imhotet
DobrzanskiS4B5 pisze:
imhotet pisze:podoba mi sie to rozwiązanie z filtrami.. hmm moze by tak zaadoptowac.. pytanie czy to mocno wpłynie na reakcje na gaz..
Myślę że reakcja na gaz będzie tylko lepsza ;-) ;-)
no właśnie nei bo nie masz krótkiego obiegu przez DVki :P

: 2018-11-21, 22:10
autor: DobrzanskiS4B5
imhotet pisze:
DobrzanskiS4B5 pisze:
imhotet pisze:podoba mi sie to rozwiązanie z filtrami.. hmm moze by tak zaadoptowac.. pytanie czy to mocno wpłynie na reakcje na gaz..
Myślę że reakcja na gaz będzie tylko lepsza ;-) ;-)
no właśnie nei bo nie masz krótkiego obiegu przez DVki :P
Czyli? Bo nie czaje

Chodzi o to że DVki jak puszcza doładowanie to leci teraz w atmosfere a nie bija znów w turbo ciśnienia?

: 2018-11-22, 09:45
autor: tyrkal
DobrzanskiS4B5 pisze:
imhotet pisze:
DobrzanskiS4B5 pisze:
imhotet pisze:podoba mi sie to rozwiązanie z filtrami.. hmm moze by tak zaadoptowac.. pytanie czy to mocno wpłynie na reakcje na gaz..
Myślę że reakcja na gaz będzie tylko lepsza ;-) ;-)
no właśnie nei bo nie masz krótkiego obiegu przez DVki :P
Czyli? Bo nie czaje

Chodzi o to że DVki jak puszcza doładowanie to leci teraz w atmosfere a nie bija znów w turbo ciśnienia?
Zawor DV wpuszcza do podciśnienia a nie do atmosfery (BOV) a wiec przez DV większa różnica ciśnień, co przyspiesza opróżnianie układu :)

: 2018-11-22, 15:35
autor: DobrzanskiS4B5
Audi na dniach zawita w Digitun, robimy :

-nowy wydech 2x76mm DP ---> 90mm do końca

-wstępny soft na nowych cześciach i docieramy


Obrazek

: 2018-11-22, 15:38
autor: Papol
Piekna naprawde

: 2018-11-22, 16:49
autor: ADI
Wszystko super i na plus. Nie mogę się doczekać wyniku. Czuje że będzie grubo. Tylko kierownica nie pasuje do tego auta. Do rally tak ale nie do streetowego auta. ;-)

: 2018-11-22, 16:58
autor: GAVI's
Aż się nie mogę doczekać stoczterdziestej strony tego tematu jak stwierdzi że jeździ i jest ok

: 2018-11-22, 17:25
autor: DobrzanskiS4B5
ADI pisze:Wszystko super i na plus. Nie mogę się doczekać wyniku. Czuje że będzie grubo. Tylko kierownica nie pasuje do tego auta. Do rally tak ale nie do streetowego auta. ;-)
Nie będzie grubo. . .
Wystarczy mi że będzie miało ok 700hp na Pb98, fajnie oddawało górą moc itp
Boost najwyższy jaki zobaczy ten motor to 1.7bar nic wiecej, żadnych peeków

Zobaczymy co dziś u Papola wyjdzie :mrgreen:

: 2018-11-22, 19:14
autor: 16vg60
Ale dojebane jest to s4,wizualnie siada mi kompletnie 👌

: 2018-11-22, 22:29
autor: Miniol
DobrzanskiS4B5 pisze:Nie będzie grubo. . .
Widziałem blok u Bola, mnie nie Oszukasz. Coś czuje w kościach 850-900.

Jakie turba siedzą aktualnie? bo tu ciężko się odnaleźć z aktualnym setupem ;-)

: 2018-11-22, 23:13
autor: DobrzanskiS4B5
Miniol pisze:
DobrzanskiS4B5 pisze:Nie będzie grubo. . .
Widziałem blok u Bola, mnie nie Oszukasz. Coś czuje w kościach 850-900.

Jakie turba siedzą aktualnie? bo tu ciężko się odnaleźć z aktualnym setupem ;-)
:-D
Jakie turba ... hmmm za male by uzyskac moce o jakich piszesz. Powiedzmy ze sa cos na wzór TTE780 ,bo dalej żeliwo zostalo RS6
Ale mysle ze te 750hp ogarna :)

: 2018-11-23, 08:29
autor: Bartek0909
Fura wyglada super,gratuluje Bartek :-)