Strona 108 z 139
: 2018-11-21, 13:32
autor: DobrzanskiS4B5
mato22 pisze:Tak szczerze, to przy 1.6b powinno wypluć ponad 600KM, u mnie przy 1.6 jest 660KM, dodam, że zapłonu zostało w zanadrzu, więc to jest wynik bez spiny.
Tylko Ty masz singla też
U mnie w biturbo przy 1.65b bylo 660hp
: 2018-11-21, 13:39
autor: mato22
No cóż, wyższe ciśnienie ukręciło mi sprzęgło które powinno utrzymać 1000nm.
Tzn nie ukręciło a ślizga się, spiek na 4 łopatkach. Jest 3800rpm bziu i odcinka :D
: 2018-11-21, 14:22
autor: Miniol
Nikt nie zwrócił uwagi jak ładnie pracuje ten silnik. Równiutko jak zegarek Szwajcarski

słychać rękę Bola tam

: 2018-11-21, 21:04
autor: imhotet
DobrzanskiS4B5 pisze:imhotet pisze:podoba mi sie to rozwiązanie z filtrami.. hmm moze by tak zaadoptowac.. pytanie czy to mocno wpłynie na reakcje na gaz..
Myślę że reakcja na gaz będzie tylko lepsza
no właśnie nei bo nie masz krótkiego obiegu przez DVki :P
: 2018-11-21, 22:10
autor: DobrzanskiS4B5
imhotet pisze:DobrzanskiS4B5 pisze:imhotet pisze:podoba mi sie to rozwiązanie z filtrami.. hmm moze by tak zaadoptowac.. pytanie czy to mocno wpłynie na reakcje na gaz..
Myślę że reakcja na gaz będzie tylko lepsza
no właśnie nei bo nie masz krótkiego obiegu przez DVki :P
Czyli? Bo nie czaje
Chodzi o to że DVki jak puszcza doładowanie to leci teraz w atmosfere a nie bija znów w turbo ciśnienia?
: 2018-11-22, 09:45
autor: tyrkal
DobrzanskiS4B5 pisze:imhotet pisze:DobrzanskiS4B5 pisze:imhotet pisze:podoba mi sie to rozwiązanie z filtrami.. hmm moze by tak zaadoptowac.. pytanie czy to mocno wpłynie na reakcje na gaz..
Myślę że reakcja na gaz będzie tylko lepsza
no właśnie nei bo nie masz krótkiego obiegu przez DVki :P
Czyli? Bo nie czaje
Chodzi o to że DVki jak puszcza doładowanie to leci teraz w atmosfere a nie bija znów w turbo ciśnienia?
Zawor DV wpuszcza do podciśnienia a nie do atmosfery (BOV) a wiec przez DV większa różnica ciśnień, co przyspiesza opróżnianie układu :)
: 2018-11-22, 15:35
autor: DobrzanskiS4B5
Audi na dniach zawita w Digitun, robimy :
-nowy wydech 2x76mm DP ---> 90mm do końca
-wstępny soft na nowych cześciach i docieramy

: 2018-11-22, 15:38
autor: Papol
Piekna naprawde
: 2018-11-22, 16:49
autor: ADI
Wszystko super i na plus. Nie mogę się doczekać wyniku. Czuje że będzie grubo. Tylko kierownica nie pasuje do tego auta. Do rally tak ale nie do streetowego auta.

: 2018-11-22, 16:58
autor: GAVI's
Aż się nie mogę doczekać stoczterdziestej strony tego tematu jak stwierdzi że jeździ i jest ok
: 2018-11-22, 17:25
autor: DobrzanskiS4B5
ADI pisze:Wszystko super i na plus. Nie mogę się doczekać wyniku. Czuje że będzie grubo. Tylko kierownica nie pasuje do tego auta. Do rally tak ale nie do streetowego auta.

Nie będzie grubo. . .
Wystarczy mi że będzie miało ok 700hp na Pb98, fajnie oddawało górą moc itp
Boost najwyższy jaki zobaczy ten motor to 1.7bar nic wiecej, żadnych peeków
Zobaczymy co dziś u Papola wyjdzie

: 2018-11-22, 19:14
autor: 16vg60
Ale dojebane jest to s4,wizualnie siada mi kompletnie 👌
: 2018-11-22, 22:29
autor: Miniol
DobrzanskiS4B5 pisze:Nie będzie grubo. . .
Widziałem blok u Bola, mnie nie Oszukasz. Coś czuje w kościach 850-900.
Jakie turba siedzą aktualnie? bo tu ciężko się odnaleźć z aktualnym setupem

: 2018-11-22, 23:13
autor: DobrzanskiS4B5
Miniol pisze:DobrzanskiS4B5 pisze:Nie będzie grubo. . .
Widziałem blok u Bola, mnie nie Oszukasz. Coś czuje w kościach 850-900.
Jakie turba siedzą aktualnie? bo tu ciężko się odnaleźć z aktualnym setupem

Jakie turba ... hmmm za male by uzyskac moce o jakich piszesz. Powiedzmy ze sa cos na wzór TTE780 ,bo dalej żeliwo zostalo RS6
Ale mysle ze te 750hp ogarna :)
: 2018-11-23, 08:29
autor: Bartek0909
Fura wyglada super,gratuluje Bartek
