Audi s4 5.0 tfsi
Nikolas to zważcie skrzynie z silnikiem jak waga ma taki zakres
nie ma najmniejszych szans na zbliżenie sie rozkładem do S4, bo:
- silnik jest dłuższy
- skrzynia jest tez cieższa
każde 10 cm wiszące przed osią ma znaczenia, dlatego od modelu B8 są skrzynie gdzie póloś jest pomiedzy wieńcem pod rozrusznik , a dwumasem i sprzegłem (manual) co daje kilkanaście cm silnik bliżej osi - jakby to nie miało znaczenia to by inzynierowie tego nie wymyslali ;)
miejmy nadzieje że praktyce po tych wszystkich zabiegach bedzie sie jakoś udawało wygrać z podsterownością
			
			
									
						
										
						nie ma najmniejszych szans na zbliżenie sie rozkładem do S4, bo:
- silnik jest dłuższy
- skrzynia jest tez cieższa
każde 10 cm wiszące przed osią ma znaczenia, dlatego od modelu B8 są skrzynie gdzie póloś jest pomiedzy wieńcem pod rozrusznik , a dwumasem i sprzegłem (manual) co daje kilkanaście cm silnik bliżej osi - jakby to nie miało znaczenia to by inzynierowie tego nie wymyslali ;)
miejmy nadzieje że praktyce po tych wszystkich zabiegach bedzie sie jakoś udawało wygrać z podsterownością
Kolejny dzien za nami i mysle ze jak na czwarty dzien pracy jest pewnie progress .... zreszta ocencie sami . Podziekowania dla Piotrka Cantony za felgi oraz Sidowi za przywiezenie calego  body rs4
Stan na dzien dzisiejszy
- body rs4 u lakiernika
- zalozony zawias tymczasowy
- zalozone alu zwrotnice przod
- maty usuniete
- buda przygotowana do wzmacniania
- a teraz najwazniejsze SILNIK siedzi na miesjcu
- musimy wykonac inne poduszki wyzsze bo te sa za niskie o 2 cm
foty











			
			
									
						
										
						Stan na dzien dzisiejszy
- body rs4 u lakiernika
- zalozony zawias tymczasowy
- zalozone alu zwrotnice przod
- maty usuniete
- buda przygotowana do wzmacniania
- a teraz najwazniejsze SILNIK siedzi na miesjcu
- musimy wykonac inne poduszki wyzsze bo te sa za niskie o 2 cm
foty


















 
    :D
 :D

 
 

 
 
