Strona 11 z 12
					
				
				: 2014-10-17, 23:01
				autor: kfasik
				No i autko doczekało się końca prac nad kolejnym stage-em, który obejmował min.:
- wymiana turbin na K04 RS6,
- wymiana sprzęgła na Clutch masters FX400,
- wymiana zaworów DV na FORGE FMDV008,
- wymiana wiązki silnika,
- kosmetyka układu wydechowego,
- uszczelnienie silnika.
I tu serdeczne podziękowanie dla Adama z AWracing za ogarnięcie autka od strony mechanicznej.
Wisienką na torcie, było wystrojenie auta (PB98), którą postawił Witek z R-Performance 
 https://www.facebook.com/RperformancePL ... 4304320552
https://www.facebook.com/RperformancePL ... 4304320552
Jeszcze raz serdeczne dzięki!
 
			
					
				
				: 2014-10-18, 07:50
				autor: gowor86
				No gratulacje wyniku. I projektu.  

 
			
					
				
				: 2014-10-18, 08:54
				autor: kuba411vm
				Ładny wynik. Gratulacje!
Mamy do siebie rzut beretem. Musimy się jakoś ustawić. Coraz bliższy jestem zmiany 4.2 na 2.7, ale chciałbym na własnej skórze przekonać się czy warto :)
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 09:16
				autor: bartek75
				auto nie jest ze świdnicy.
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 09:19
				autor: kuba411vm
				Zmylił mnie pierwszy post. Sorry za OT.
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 12:17
				autor: Flyer
				kfasik pisze:No i autko doczekało się końca prac nad kolejnym stage-em, który obejmował min.:
- wymiana turbin na K04 RS6,
- wymiana sprzęgła na Clutch masters FX400,
- wymiana zaworów DV na FORGE FMDV008,
- wymiana wiązki silnika,
- kosmetyka układu wydechowego,
- uszczelnienie silnika.
I tu serdeczne podziękowanie dla Adama z AWracing za ogarnięcie autka od strony mechanicznej.
Wisienką na torcie, było wystrojenie auta (PB98), którą postawił Witek z R-Performance 
 https://www.facebook.com/RperformancePL ... 4304320552
https://www.facebook.com/RperformancePL ... 4304320552
Jeszcze raz serdeczne dzięki!
 
Piękny wynik. Mam nadzieję (!), że u mnie w czwartek wyjdzie podobnie 

 
			
					
				
				: 2014-10-18, 13:11
				autor: kfasik
				kuba411vm pisze:Ładny wynik. Gratulacje!
Mamy do siebie rzut beretem. Musimy się jakoś ustawić. Coraz bliższy jestem zmiany 4.2 na 2.7, ale chciałbym na własnej skórze przekonać się czy warto :)
Do Ząbkowic mam spory kawałek, tak więc może być problem ze spotkaniem.  
 
 
Autko pochodzi ze Świdnicy, ale obecnie jest w centralnej Polsce. 
Ewentualnie jak będę kiedyś we Wrocławiu, to dam znać. Ale na chwilę obecną, mam jeszcze zaległe spotkanie z chłopakami z Puław.
 
			
					
				
				: 2014-10-18, 13:25
				autor: luk448
				kuba411vm,   o Kuba i Ty tutaj? 
 
 
Wywalaj z b4 wolnossaka i pakuj 2.7.Oj warto uwierz ze warto. 

 
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 13:31
				autor: ADI
				Ładny wynik tylko pozazdrościć 

 
			
					
				
				: 2014-10-18, 16:43
				autor: kfasik
				Serdeczne dzięki, ale mam jeszcze jedno pytanko do znawców tematu: co się stanie po zatankowaniu paliwa 100 okt. do auta, które było strojone na 98 okt.?
1. Silnik się wysra.
2. Nic się nie stanie.
3. Przybiegnie wielki stado nowych koni arabskich  

 
			
					
				
				: 2014-10-18, 16:50
				autor: nosb
				Z grubsza to nic.
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 17:01
				autor: SID
				Pociągnie Cie bardziej po kieszeni ha ha
Poza tym auto bedzie miało lżej w górnych partiach obrotów
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 17:02
				autor: kfasik
				Super, dzięki serdeczne za odpowiedz.
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 17:07
				autor: SID
				Będzie bezpiecznie na autostradzie w Niemczech wiedząc ze nie ugotuje silnika przy długiej jezdzie.
Można by tak gdybac że skoro silnik taki żywy to po kolektorach Wagnera doszło by z 40-50 ps bo w RS4 daje 50-60 ps
			 
			
					
				
				: 2014-10-18, 18:02
				autor: luk448
				SID,  i mnie mieszasz w glowie tymi Wagnerami  
