s4 500ps

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

No i autko doczekało się końca prac nad kolejnym stage-em, który obejmował min.:

- wymiana turbin na K04 RS6,
- wymiana sprzęgła na Clutch masters FX400,
- wymiana zaworów DV na FORGE FMDV008,
- wymiana wiązki silnika,
- kosmetyka układu wydechowego,
- uszczelnienie silnika.

I tu serdeczne podziękowanie dla Adama z AWracing za ogarnięcie autka od strony mechanicznej.

Wisienką na torcie, było wystrojenie auta (PB98), którą postawił Witek z R-Performance :-)
https://www.facebook.com/RperformancePL ... 4304320552

Jeszcze raz serdeczne dzięki!
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

No gratulacje wyniku. I projektu. ;-)
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Ładny wynik. Gratulacje!
Mamy do siebie rzut beretem. Musimy się jakoś ustawić. Coraz bliższy jestem zmiany 4.2 na 2.7, ale chciałbym na własnej skórze przekonać się czy warto :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

auto nie jest ze świdnicy.
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Zmylił mnie pierwszy post. Sorry za OT.
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

kfasik pisze:No i autko doczekało się końca prac nad kolejnym stage-em, który obejmował min.:

- wymiana turbin na K04 RS6,
- wymiana sprzęgła na Clutch masters FX400,
- wymiana zaworów DV na FORGE FMDV008,
- wymiana wiązki silnika,
- kosmetyka układu wydechowego,
- uszczelnienie silnika.

I tu serdeczne podziękowanie dla Adama z AWracing za ogarnięcie autka od strony mechanicznej.

Wisienką na torcie, było wystrojenie auta (PB98), którą postawił Witek z R-Performance :-)
https://www.facebook.com/RperformancePL ... 4304320552

Jeszcze raz serdeczne dzięki!
Piękny wynik. Mam nadzieję (!), że u mnie w czwartek wyjdzie podobnie :-)
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

kuba411vm pisze:Ładny wynik. Gratulacje!
Mamy do siebie rzut beretem. Musimy się jakoś ustawić. Coraz bliższy jestem zmiany 4.2 na 2.7, ale chciałbym na własnej skórze przekonać się czy warto :)
Do Ząbkowic mam spory kawałek, tak więc może być problem ze spotkaniem. :-)

Autko pochodzi ze Świdnicy, ale obecnie jest w centralnej Polsce.
Ewentualnie jak będę kiedyś we Wrocławiu, to dam znać. Ale na chwilę obecną, mam jeszcze zaległe spotkanie z chłopakami z Puław.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

kuba411vm, o Kuba i Ty tutaj? :mrgreen:
Wywalaj z b4 wolnossaka i pakuj 2.7.Oj warto uwierz ze warto. :mrgreen:
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Ładny wynik tylko pozazdrościć :-)
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Serdeczne dzięki, ale mam jeszcze jedno pytanko do znawców tematu: co się stanie po zatankowaniu paliwa 100 okt. do auta, które było strojone na 98 okt.?

1. Silnik się wysra.
2. Nic się nie stanie.
3. Przybiegnie wielki stado nowych koni arabskich :mrgreen:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Z grubsza to nic.
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Pociągnie Cie bardziej po kieszeni ha ha
Poza tym auto bedzie miało lżej w górnych partiach obrotów
Obrazek
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Super, dzięki serdeczne za odpowiedz.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Będzie bezpiecznie na autostradzie w Niemczech wiedząc ze nie ugotuje silnika przy długiej jezdzie.

Można by tak gdybac że skoro silnik taki żywy to po kolektorach Wagnera doszło by z 40-50 ps bo w RS4 daje 50-60 ps
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

SID, i mnie mieszasz w glowie tymi Wagnerami :mrgreen:
ODPOWIEDZ