Strona 11 z 32
					
				
				: 2011-12-21, 22:14
				autor: bartek75
				u mnie suchy asfalt będzie w marcu więc i tak nie bedziesz czekał 

 jaro71 niech podkręci filmik
 
			
					
				
				: 2011-12-22, 01:06
				autor: Flyer
				przy takiej glebie jak na h&r to Ty bedziesz mial non stop opony na blotnikach :)
			 
			
					
				
				: 2011-12-22, 08:23
				autor: bartek75
				autem nie miota jak szatan więc sądzę że do startów się nada taki kit  

 
			
					
				
				: 2011-12-23, 17:59
				autor: uki
				bartek75 ile ma prześwitu na tych sprężynach?? Długo nie pożyją te amortyzatory, jak się na takim zestawie trzyma drogi??
			 
			
					
				
				: 2011-12-23, 18:16
				autor: LCQ
				kolega uki dobrze pisze, seryjne amortyzatory przy takiej glebie dużo nie wytrzymają, co najwyżej do ok -35 mm, Bilestein B6 spokojnie -40 mm, a B8 ok -50mm , dużo zależy od samej sprężyny, najważniejsze by były dedykowane, te H&R mogły być z lżejszej wersji Quattro 

,
P.S. ładnie kosiniak, działaj będzie dobra fura  

 
			
					
				
				: 2011-12-23, 20:17
				autor: bartek75
				a gówno prawda szanowni koledzy. te hr`y są dedykowane pod seria amor w rs4 przez samą fabrykę quattro i takie  były zakładane przez faszystowskie aso (brief). a tam raczej wróżbici nie siedzą. na RF niejaki just rozkminiał temat włącznie z numerami ETKI springów i amorów. kopia posta:
W-g ETKA w RS4 byla opcja sprezyn H&R (nie ma numerow czesci, tylko adnotacja "zamawialne wylacznie w Quattro GmbH), to zapewne te. 
Ale to opcja twardsza, co mnie cieszy skoro piszesz, ze i tak komfort dobry, to na zwyklym powinno byc jeszcze lepiej. 
[ Dodano: 2011-12-23, 20:18 ]
a poza tym uki auto dobrze jest zestrojone na tym zawieszeniu jak dla mnie.
tu fota ori gratów "pszut':

 
			
					
				
				: 2011-12-23, 20:28
				autor: LCQ
				jeżeli były rzeczywiście dedykowane do RS4 B5(opcją) to możliwe, mają kompletnie inną charakterystykę pracy, taki rodzyn wśród innych  

 
			
					
				
				: 2011-12-23, 20:34
				autor: bartek75
				LCQ rodzyn nie rodzyn, kosiniakowi by się przydały takie właśnie springi
			 
			
					
				
				: 2011-12-23, 20:39
				autor: LCQ
				zdecydowanie, ale jestem ciekawy jak siada to na tył  

 
			
					
				
				: 2011-12-23, 20:47
				autor: bartek75
				aż sam jestem ciekawy  

  jak wytrzeźwieję to po świętach coś wkleję bo ma być sucho u mnie na wsi
 
			
					
				
				: 2011-12-23, 23:04
				autor: uki
				jak to są dedykowane to ok. Na fotce wygląda że sporo obniżają. I jeszcze tak z ciekawości jaka jest różnica w wysokości ( ile niżej samochód stoi ) między tymi H&R niższymi a standardowymi ??
			 
			
					
				
				: 2011-12-24, 14:29
				autor: RADEK1985
				
			 
			
					
				
				: 2011-12-24, 14:34
				autor: Rapix
				w quattro tylne sprężyny się nie różnią? Bo to chyba do fwd  
 
  
 
			
					
				
				: 2011-12-25, 10:48
				autor: RADEK1985
				chyba tak ale eibach napewno w ofercie ma sprezyny do AWD i cenowo bedzie podobnie :)
			 
			
					
				
				: 2011-12-25, 11:07
				autor: Gracjan