Strona 11 z 32

: 2011-12-21, 22:14
autor: bartek75
u mnie suchy asfalt będzie w marcu więc i tak nie bedziesz czekał :-) jaro71 niech podkręci filmik

: 2011-12-22, 01:06
autor: Flyer
przy takiej glebie jak na h&r to Ty bedziesz mial non stop opony na blotnikach :)

: 2011-12-22, 08:23
autor: bartek75
autem nie miota jak szatan więc sądzę że do startów się nada taki kit :-)

: 2011-12-23, 17:59
autor: uki
bartek75 ile ma prześwitu na tych sprężynach?? Długo nie pożyją te amortyzatory, jak się na takim zestawie trzyma drogi??

: 2011-12-23, 18:16
autor: LCQ
kolega uki dobrze pisze, seryjne amortyzatory przy takiej glebie dużo nie wytrzymają, co najwyżej do ok -35 mm, Bilestein B6 spokojnie -40 mm, a B8 ok -50mm , dużo zależy od samej sprężyny, najważniejsze by były dedykowane, te H&R mogły być z lżejszej wersji Quattro ;-),

P.S. ładnie kosiniak, działaj będzie dobra fura :-)

: 2011-12-23, 20:17
autor: bartek75
a gówno prawda szanowni koledzy. te hr`y są dedykowane pod seria amor w rs4 przez samą fabrykę quattro i takie były zakładane przez faszystowskie aso (brief). a tam raczej wróżbici nie siedzą. na RF niejaki just rozkminiał temat włącznie z numerami ETKI springów i amorów. kopia posta:
W-g ETKA w RS4 byla opcja sprezyn H&R (nie ma numerow czesci, tylko adnotacja "zamawialne wylacznie w Quattro GmbH), to zapewne te.
Ale to opcja twardsza, co mnie cieszy skoro piszesz, ze i tak komfort dobry, to na zwyklym powinno byc jeszcze lepiej.

[ Dodano: 2011-12-23, 20:18 ]
a poza tym uki auto dobrze jest zestrojone na tym zawieszeniu jak dla mnie.
tu fota ori gratów "pszut':
Obrazek

: 2011-12-23, 20:28
autor: LCQ
jeżeli były rzeczywiście dedykowane do RS4 B5(opcją) to możliwe, mają kompletnie inną charakterystykę pracy, taki rodzyn wśród innych ;-)

: 2011-12-23, 20:34
autor: bartek75
LCQ rodzyn nie rodzyn, kosiniakowi by się przydały takie właśnie springi

: 2011-12-23, 20:39
autor: LCQ
zdecydowanie, ale jestem ciekawy jak siada to na tył :mrgreen:

: 2011-12-23, 20:47
autor: bartek75
aż sam jestem ciekawy :-D jak wytrzeźwieję to po świętach coś wkleję bo ma być sucho u mnie na wsi

: 2011-12-23, 23:04
autor: uki
jak to są dedykowane to ok. Na fotce wygląda że sporo obniżają. I jeszcze tak z ciekawości jaka jest różnica w wysokości ( ile niżej samochód stoi ) między tymi H&R niższymi a standardowymi ??

: 2011-12-24, 14:29
autor: RADEK1985

: 2011-12-24, 14:34
autor: Rapix
w quattro tylne sprężyny się nie różnią? Bo to chyba do fwd :?: :roll:

: 2011-12-25, 10:48
autor: RADEK1985
chyba tak ale eibach napewno w ofercie ma sprezyny do AWD i cenowo bedzie podobnie :)

: 2011-12-25, 11:07
autor: Gracjan
Sprężyny do ośki.