Strona 11 z 74

: 2011-12-13, 20:58
autor: SID
he he takie brzydactwo dziś znalazłem i na kilka dni założyłem :-D
Obrazek

i okazało się że skorupa miała program OCT TUNING
Obrazek

: 2011-12-13, 20:58
autor: LCQ
SID pisze:e tam, letnie koła 235/35, mokro na drodze, ciemno i nie działający ABS i ESP i osiedlowe uliczki :-P
no i ten brak klamki u pasażera (to jak by chciał uciekać)
zapomniałeś o jednym żarniku aktywnym heh teraz to już wiem czemu takie pustki na Twojej dzielnicy, zbliża się noc to wszyscy spierd... do domów bo coś ich straszy niczym "czarna wołga" :lol:

: 2011-12-14, 00:05
autor: aw69
ta bra wygląda tragicznie....dla mnie wogóle bra to zło !!!!!!!!!!!!!!!!!

: 2011-12-14, 19:27
autor: SID
przyszło sprzęgło dziś dla klijenta, spiek 6-cio - ponoć do 750 Nm

Tamto moje sprzęgło bazuje na tym samym kole i docisku ale na organicznej tarczy.
Zastanawiam się czy jeszcze nie zmienić tarcze na 6-cio spiek, ale boję się, że w mieście
przy masie mniejszej prawie 300 kg jazda będzie ciężka,
mam obecnie w swoim S4 takie sprzęgło i mnie wkurwia w mieście.
Te organiczne ponoć do 700 Nm wytrzyma.
Zawsze można wymienić tylko tarcze ale sama robota wydarcia tego z auta jest ciężka.
Skorupa idzie na dniach do planowanych modów, ech.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2011-12-14, 19:29
autor: kosiniak
ten 6 Puck juz troche szarpie, i ja i aw69 mamy FX400 on na tarczy jak 6p, roznica jest spora, spiek podszarpuje jednak, ale da sie z tym zyc.

: 2011-12-14, 23:12
autor: SID
W swojej S4 mam 6-puck.
zastanawia mnie tylko to jak się on zachowa gdy z auta ubędzie 300 kg ?

: 2011-12-15, 09:23
autor: bracus
no przecież każdy kg mniej to tylko na + wiec ja bym się tylko cieszył
przy 120 kg różnicy w masie samochodu jest już zauważalna różnica przy ruszaniu z miejsca (a co dopiero przy 300 kg)
łatwo to sprawdzić i zweryfikować - wsiadam do twojej fury :-) ruszamy....wysiadam i ruszasz sam i od razu widać różnicę ;-) oczywiście mówię o zwykłym ruszaniu i jeździe a nie dywanowaniu
wiem jak jest jak Tacin do mnie wsiada ;-)

: 2011-12-15, 15:03
autor: kosiniak
bracus pisze: wiem jak jest jak Tacin do mnie wsiada ;-)
:mrgreen:

: 2011-12-15, 16:26
autor: SID
sokol22 pisze:a jakieś szpery będą?
narazie nie ma kasy na szpere a jak będzie to wolałbym ją do swojego auta niż w skorupe

czerwone dekle już są więc i moc będzie ha ha ha
Obrazek

: 2011-12-15, 16:37
autor: buba
Sprzedajesz RSa, do skorupy nie chcesz wkładać czyli co, do clio? Nie ogarniam tej kuwety :roll:

: 2011-12-19, 18:38
autor: SID
chłodnica wody cała alu dedykowana do S4 2,7 trafiła się więc wskoczy do auta

Obrazek

Obrazek

: 2011-12-19, 21:39
autor: esss
a co z grzaniem/chlodzeniem oleju z skrzyni?

: 2011-12-19, 21:52
autor: SID
esss pisze:a co z grzaniem/chlodzeniem oleju z skrzyni?
mam kilka szt wyciągniętych z chłodnicy więc dalej założę ale będzie luzem

: 2011-12-19, 22:23
autor: aw69
taką ciekawostke wam powiem....do czego służy "chłodnica" do skrzyni biegów i dlaczego wersje USA tego nie miały ?
Otóz ta chłodnica służy do ogrzewania oleju w skrzyni a nie go jego chłodzenia....wersje USA tego nie mają ze względu na łagodniejszy klimat...

P.S. Cantona juz z pół roku lata bez podłączonej chłodnicy oleju skrzyni biegów.
Ja w swoim teraz też zaślepiam to gówno

: 2011-12-19, 22:49
autor: SID
no własnie do konca nie wiadomo czy ona ma służyć do rozgrzania nam skrzynię biegów
czy potem utrzymywanie stałej temperatury.

Ajax tego nie miał,
u mnie gdzie robię skrzynie biegów mówili że skrzynia się ugotuje bez tej chłodniczki.
Sam nie wiem gdzie leży prawda.