: 2013-01-06, 23:33
				
				ghost, tak masz racje sytuacja z wtryskami często ma miejsce np w silnikach typu boxer gdy temp przełanczania byla ustawiona poniżej 35* 
Co do filmu olejowego to tak jak pisałem gro ludzi zapala przez cały rok na LPG jak tylko może i te auta jeżdżą dalej tak wiec.... jak kto woli.
Idąc za przykładem podobna sytuacja jest z turbinami, znam tych co maja w nosie i odrazu ruszaja i jada ostro na zimnym w aucie z turbo a i gaszą bez czekania a znam takich co przestrzegają tego wszystkiego bardzo skrupulatnie ( np Ja ) Tym pierwszym ( raczej) nic się nie dzieje a tym drugim też raczej
 ) Tym pierwszym ( raczej) nic się nie dzieje a tym drugim też raczej  nic się nie dzieje ale czują się lepiej psychicznie, że ze swej strony czynią wszystko aby ich ukochane cztery kółka żyły długo i bezawaryjnie i ich cieszyły
  nic się nie dzieje ale czują się lepiej psychicznie, że ze swej strony czynią wszystko aby ich ukochane cztery kółka żyły długo i bezawaryjnie i ich cieszyły   
 
Po co ryzykować dla tych kilkunastu litrów paliwa rocznie. Pb jeszcze żadnego silnika nie zabiło...
Każdy używa jak uważa za stosowne swoje auto Choć w Twoim przypadku te częste zapalanie i gaszenie usprawiedliwia wymaganie zapalania na gazie no i instalke masz nie byle jak założoną
 Choć w Twoim przypadku te częste zapalanie i gaszenie usprawiedliwia wymaganie zapalania na gazie no i instalke masz nie byle jak założoną  Ale i tak uważam że zapalanie na gazie w fazie lotnej bardziej obciąza układ zapłonowy i powinieneś mieć jak mój kolega w subaraku iż na ciepło zapala na Pb ok 5sek i pyk, jest LPG
 Ale i tak uważam że zapalanie na gazie w fazie lotnej bardziej obciąza układ zapłonowy i powinieneś mieć jak mój kolega w subaraku iż na ciepło zapala na Pb ok 5sek i pyk, jest LPG 
			Co do filmu olejowego to tak jak pisałem gro ludzi zapala przez cały rok na LPG jak tylko może i te auta jeżdżą dalej tak wiec.... jak kto woli.
Idąc za przykładem podobna sytuacja jest z turbinami, znam tych co maja w nosie i odrazu ruszaja i jada ostro na zimnym w aucie z turbo a i gaszą bez czekania a znam takich co przestrzegają tego wszystkiego bardzo skrupulatnie ( np Ja
 ) Tym pierwszym ( raczej) nic się nie dzieje a tym drugim też raczej
 ) Tym pierwszym ( raczej) nic się nie dzieje a tym drugim też raczej  nic się nie dzieje ale czują się lepiej psychicznie, że ze swej strony czynią wszystko aby ich ukochane cztery kółka żyły długo i bezawaryjnie i ich cieszyły
  nic się nie dzieje ale czują się lepiej psychicznie, że ze swej strony czynią wszystko aby ich ukochane cztery kółka żyły długo i bezawaryjnie i ich cieszyły   
 Po co ryzykować dla tych kilkunastu litrów paliwa rocznie. Pb jeszcze żadnego silnika nie zabiło...

Każdy używa jak uważa za stosowne swoje auto
 Choć w Twoim przypadku te częste zapalanie i gaszenie usprawiedliwia wymaganie zapalania na gazie no i instalke masz nie byle jak założoną
 Choć w Twoim przypadku te częste zapalanie i gaszenie usprawiedliwia wymaganie zapalania na gazie no i instalke masz nie byle jak założoną  Ale i tak uważam że zapalanie na gazie w fazie lotnej bardziej obciąza układ zapłonowy i powinieneś mieć jak mój kolega w subaraku iż na ciepło zapala na Pb ok 5sek i pyk, jest LPG
 Ale i tak uważam że zapalanie na gazie w fazie lotnej bardziej obciąza układ zapłonowy i powinieneś mieć jak mój kolega w subaraku iż na ciepło zapala na Pb ok 5sek i pyk, jest LPG 
 
 
 
  
 
   Hana ma jak na razie największą liniowość pracy ze wszystkich wtrysków jakie testowałem.
 Hana ma jak na razie największą liniowość pracy ze wszystkich wtrysków jakie testowałem.  
  W tym przyjmijmy, że jeśli nie zapalasz na Pb to i tak bierze Ci LPG ( o 10-15% wiecej niż Pb) które kosztuje 2.80 zł czyli to fajną sprawę jaką jest zapalanie silnika na szlachetnym trunku jakim jest Pb98
 W tym przyjmijmy, że jeśli nie zapalasz na Pb to i tak bierze Ci LPG ( o 10-15% wiecej niż Pb) które kosztuje 2.80 zł czyli to fajną sprawę jaką jest zapalanie silnika na szlachetnym trunku jakim jest Pb98