Strona 2 z 7
: 2016-11-29, 14:04
autor: Masta_J
Chodzi raczej o RS4 B7, wcześniej coś była mowa o roku 2007.
: 2016-11-29, 15:52
autor: y0p5
darecki1981 pisze:sztybor pisze:Syfiacy sie dolot..
Jaki spadek mocy jest przewidywany? jest jakaś metoda by temu zapobiec?
Zacząłem o tym czytać ,troche się wystraszyłem.....
krotka historia
rs4 b7 przebieg 150tys km moc 310km
czysczenie kanalow ssasych, usuniecie klap w kolektorze moc 403km
przebieg 200tys km moc 350km czyszczenie ssasych moc 401km
z odetkaniem wydechu i programie realnie pewnie 420-440km
czyszczenie kanałow to koszt od 200 do 250 od gara
Z tego co wiem to sportmile ma patent na przerobie odm w tym motorze i problem syfienia znika. Jednak wydatek 1500-2000 raz na 50 tys km za czyszczenie nie jest taki tragiczny.
: 2016-11-29, 17:19
autor: sztybor
y0p5 pisze:
Z tego co wiem to sportmile ma patent na przerobie odm w tym motorze i problem syfienia znika. Jednak wydatek 1500-2000 raz na 50 tys km za czyszczenie nie jest taki tragiczny.
o ciekawe.. czy to prawda.. jezeli tak, to b7 wraca na moja liste :) ktos to moze potwierdzic?
: 2016-11-29, 17:56
autor: RSK
Jeżeli RS4 B7 jest tak samo popsute przez oryginalny układ wydechowy co BBK to w tym miejscu jest też sporo do zrobienia ... odzyskania mocy seryjnej

: 2016-11-29, 17:59
autor: Masta_J
Jakie koszty tego patentu Sportmile?
: 2016-11-29, 18:52
autor: darecki1981
Jak to się objawia te zabrudzenie , i co to się dokładnie brudzi kolektor ssący?
Wspomniał ktoś o programie.... czyli żeby uzyskac serie trzeba czyścić co ile kanały?
I zrobić remap silnika?
Co z wydechem czy seryjny ładnie mruczy czy warto pójść w coś nie seryjnego, odetkać go na przykład?
[ Dodano: 2016-11-29, 18:52 ]
Przeczytałem ten wątek i trochę się zdziwiłem
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 606&st=400
: 2016-12-02, 16:56
autor: budzan8
Odnośnie zabrudzenie/syfu to brudzi się część głowicy (od strony ssącej oczywiście), zawory itd. Objawy takie, że powoli znika moc, więc nie da się tego odczuć tak sobie z dnia na dzień. Do tego dochodzą awarie zaworków etc, które wyraźnie obniżają moc (przez nie otwieranie klap w kolektorze/puszce filtra). Nie są to częste awarie, domniemam, bardziej awarię, które mogą wystąpić co 40-80 tys.km. Czyszcząc kolektory i tak się sprawdza a raczej profilaktycznie wymienia te dwa zaworki, więc robiąc te czynność co 40tys.km. eliminujesz do minimum. Poza tym to auto ma super renomę, wszędzie, więc nie ma co się nawet rozpisywać...nie ma o czym;-)
Z wydechem seryjnym jest mega cicho, nawet jak się wyeliminuje środkowy tłumik zastępując np. x-pipe, w trybie S jest cicho, bez buczenia/dudnienia itp.
: 2016-12-03, 01:18
autor: Fiko
Ile kosztuja te zaworki?
: 2016-12-03, 12:30
autor: budzan8
<200zł jeden (ASO).
: 2016-12-06, 22:54
autor: 2f2f
B8 to dopracowany model i silnik. Trzeba uwazac na DRC, potrafi pukac na poprzecznych nierownosciach co z czasem powoduje ze auto jest mnie stabilne na rondach itd.. Spadki mocy podobno w duzej czesci wyeliminowane. Ja nie zauwazylem po 40,000 przebiegu ale przyjedzie taki dzien ze wybiore sie na hamownie.
Najwazniejsza recz wyposazennia to sportowy wydech.
: 2016-12-07, 07:05
autor: majlo
b8 tak samo traci moc co b7. To jest identyczny silnik tylko ma dwie przepustnice.
: 2016-12-07, 08:41
autor: Rafal84
majlo pisze:b8 tak samo traci moc co b7. To jest identyczny silnik tylko ma dwie przepustnice.
dokładnie.
: 2016-12-07, 11:21
autor: Masta_J
A nie czujesz bo traci moc stopniowo, były egzemplarze, które potrafiły po 40K przebiegu stracić ponad 100 KM.
: 2016-12-08, 20:13
autor: majlo
ale i tak jesto naprawde super super auto..
: 2016-12-09, 11:26
autor: sztybor
dziwie sie ze ktos z tych duzych tunerow nie opracowal jakiegos pakietu zeby ten problem rozwiazac.. rs4 b7 to na prawde fajne auto.. sam bym sobie przygarnal takiego rodzynka, gdyby nie koniecznosc jebania sie z tym silnikiem