: 2017-07-08, 19:25
Trzeba zmieniać Dv przy mocach + - 450km?
Pykniers4wagon pisze:na te 450 musi byc rs6 k04??
u mnie nowki wagnery
nowe k04 rs4
korba ciut krotsza i grubsza
glowy 2.4
wtryski 630
wydech wiadomo
nowe DV rs4
pompa lepsiejsza (jeszcze nie kupiona)
wiadomo wsio w silniku uszczelnione wymienione
450 nie pyknie na takim secie?
korba kastom na zamowienie,czajnizjum jezeli pytasz dokladnie.Cisnienia nie ma na zadne moze,tylko sam koszt turbin i kolektorów to 16K wiec byloby milo jakby choc te 450 bylo,mam tez z rs6 turbony i mysle czy nie zahybrydowac i pojsc deko dalej,aczkolwiek cisnienia nie ma zadnego,po prostu pytam z ciekawosci,wyjdzie 400 to wyjdzie,wyjdzie 450 to tez sie nie obrazeluk448 pisze:rs4wagon, jaka korba i z czego?A tam a 450 PS to jakis wyznacznik zła na drodze?nie ma co sie tam spinac na kunie tylko robic,stroic i nic z gory nie zakladac.Juz pare aut tutaj bylo takich co to graty na 500+ a nie wydalo.Trzeba byc dobrej mysi.
u nie agb :(16vg60 pisze:dobrze wiesz ze 450 peknie,mi w seryjnym azr i ickach wagnera 440 wypluł to co mowic u Ciebie
Jak te na 600 Nm to bardzo polecam. Sprzegło chodzi jak seria bardzo komfortowo.K4RW4S pisze:a te sprzeglo Sachs Performance to te co u Andrzeja jest +15% ??
mozesz rozwinac mysl? dlaczego odpuszczac kolektory i glowice?goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
Z głowicami zgodzę się ,że do 450 ps można zostawić ORI ale kolektory wydechowe...goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.