Strona 2 z 3

: 2017-07-08, 19:25
autor: Igor_s4
Trzeba zmieniać Dv przy mocach + - 450km?

: 2017-07-08, 22:43
autor: ZbychuBt

: 2017-07-09, 08:29
autor: luk448
Mam metalowe te srebrne które są u Sida i dają rade

: 2017-07-09, 14:20
autor: rs4wagon
na te 450 musi byc rs6 k04??

u mnie nowki wagnery
nowe k04 rs4
korba ciut krotsza i grubsza
glowy 2.4
wtryski 630
wydech wiadomo
nowe DV rs4
pompa lepsiejsza (jeszcze nie kupiona)
wiadomo wsio w silniku uszczelnione wymienione

450 nie pyknie na takim secie?

: 2017-07-09, 14:53
autor: ghost
rs4wagon pisze:na te 450 musi byc rs6 k04??

u mnie nowki wagnery
nowe k04 rs4
korba ciut krotsza i grubsza
glowy 2.4
wtryski 630
wydech wiadomo
nowe DV rs4
pompa lepsiejsza (jeszcze nie kupiona)
wiadomo wsio w silniku uszczelnione wymienione

450 nie pyknie na takim secie?
Pyknie :-D Ja na podobnym miałem 445.
Z tym ,żę : ori glowice, wtryski 525 , i ori korby :-) ;-)

: 2017-07-09, 16:29
autor: luk448
rs4wagon, jaka korba i z czego?A tam a 450 PS to jakis wyznacznik zła na drodze? :mrgreen: nie ma co sie tam spinac na kunie tylko robic,stroic i nic z gory nie zakladac.Juz pare aut tutaj bylo takich co to graty na 500+ a nie wydalo.Trzeba byc dobrej mysi.

: 2017-07-09, 18:16
autor: rs4wagon
luk448 pisze:rs4wagon, jaka korba i z czego?A tam a 450 PS to jakis wyznacznik zła na drodze? :mrgreen: nie ma co sie tam spinac na kunie tylko robic,stroic i nic z gory nie zakladac.Juz pare aut tutaj bylo takich co to graty na 500+ a nie wydalo.Trzeba byc dobrej mysi.
korba kastom na zamowienie,czajnizjum jezeli pytasz dokladnie.Cisnienia nie ma na zadne moze,tylko sam koszt turbin i kolektorów to 16K wiec byloby milo jakby choc te 450 bylo,mam tez z rs6 turbony i mysle czy nie zahybrydowac i pojsc deko dalej,aczkolwiek cisnienia nie ma zadnego,po prostu pytam z ciekawosci,wyjdzie 400 to wyjdzie,wyjdzie 450 to tez sie nie obraze

: 2017-07-09, 20:06
autor: 16vg60
dobrze wiesz ze 450 peknie ;-) ,mi w seryjnym azr i ickach wagnera 440 wypluł to co mowic u Ciebie :-D

: 2017-07-09, 21:08
autor: rs4wagon
16vg60 pisze:dobrze wiesz ze 450 peknie ;-) ,mi w seryjnym azr i ickach wagnera 440 wypluł to co mowic u Ciebie :-D
u nie agb :(

: 2017-07-10, 21:04
autor: K4RW4S
a te sprzeglo Sachs Performance to te co u Andrzeja jest +15% ??

: 2017-07-10, 21:26
autor: emay
K4RW4S pisze:a te sprzeglo Sachs Performance to te co u Andrzeja jest +15% ??
Jak te na 600 Nm to bardzo polecam. Sprzegło chodzi jak seria bardzo komfortowo.

: 2017-07-10, 21:31
autor: K4RW4S
Z tego co sie orientowałem u SIDa to ponoc wygląda tak samo jak oem rs4 tylko ma inne numery i jest od sachs performance...15% mocniejsze od serii rs4 (400Nm)...to raczej nie jest 600....nie wiem już które to sprzegło :(

: 2017-07-11, 07:30
autor: goodwhy
Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.

: 2017-07-11, 08:47
autor: RotS4
goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
mozesz rozwinac mysl? dlaczego odpuszczac kolektory i glowice?

: 2017-07-11, 09:57
autor: ghost
goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
Z głowicami zgodzę się ,że do 450 ps można zostawić ORI ale kolektory wydechowe... :-> :-> :-D :-D Ja tak zrobiłem i 10 tys km później musiałem kupić kolektory i regenerować turbiny bo coś gorącego i metalowego wpadło na wirnik... :-P