Strona 2 z 2

: 2016-10-03, 09:21
autor: ghost
K4RW4S pisze:Tez mnie martwi egt ale ten co flashowal twierdzi ze egt nie jest zdjete....a na wolnych i przy bucie 945 :/
Jak EGT pokazuje stałą wartość to raczej nie jest o.k... tzn. program ;-) Sprawdził bym trójnik przepustnicy i szczelność przewodów N75->WG tak jak pisali poprzednicy. A to ,ze zamyka przepustnice to pewnie przez to ,ze boost się mu nie zgadza i stąd takie jajca :) Pompuj dolot i szukaj nieszczelności. Pedał gazu to zły trop na 100% :-)

: 2016-10-03, 09:33
autor: szydera
Może któryś z kolegów wrzuci swoje logi z 118 kanału i zobaczymy jak poprawnie powinien działać n75.

: 2016-10-03, 12:05
autor: emay

: 2016-10-03, 13:20
autor: zbig_wwl
szydera pisze:
zbig_wwl pisze:Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa ;-)

Które limitery? Sądzisz, że EGT jest ruszone? Pokazjuje stałą wartość.
szydera pisze:
zbig_wwl pisze:Wygląda na "zawieszony" tłoczek w N75 - to w najlepszym przypadku, w gorszym nieszczelność pomiędzy N75 a aktuatorami WG. To, że w sofcie pościągane limitery, to już inna sprawa ;-)

Które limitery? Sądzisz, że EGT jest ruszone? Pokazjuje stałą wartość.
No przede wszystkim ten od max boost, bo z tego co pamiętam 2540mbar, to max zakres pomiarowy czujnika, więc faktycznie może być tam nawet więcej niż ta wartość. Normalnie to overboost >200mbar trwający dłużej niż zadany czas, skutkuje trybem awaryjnym.

To, że w takim przypadku ecu walczy z przepływem powietrza za pomocą przepustnicy, to faktycznie ciekawe.

: 2016-10-03, 13:29
autor: szydera
To sprytne rozwiązanie i też to sobie tak tłumaczyłem tylko nie wiedziałem, że jest takie zabezpieczenie. Całe życie człowiek się uczy.

: 2016-10-04, 07:23
autor: K4RW4S
Haha albo jest cos z przepustnica. Do momentu zrobienia programu wszystko banglalo jak trzeba....

[ Dodano: 2016-10-04, 07:23 ]
Zauwazylem dziwna rzecz...gdy parkuje auto w garazu to mam duzo manewrow wiec auto chodzi na wolnych obrotach bo ryszam na samym sprzegle wiec i turbo wolno sie kreci ale....gdy zgasze silnik slychac jakby jakis wentylator hamowal taki charakterystyczny dzwiek jakby ktos odkurzacz wylaczal. Sprawdzilem to nie jest wisko :/ nie mowcie mi ze turbiny sie rozpadaja...

: 2016-10-04, 08:01
autor: ZbychuBt
K4RW4S pisze:Haha albo jest cos z przepustnica. Do momentu zrobienia programu wszystko banglalo jak trzeba....

[ Dodano: 2016-10-04, 07:23 ]
Zauwazylem dziwna rzecz...gdy parkuje auto w garazu to mam duzo manewrow wiec auto chodzi na wolnych obrotach bo ryszam na samym sprzegle wiec i turbo wolno sie kreci ale....gdy zgasze silnik slychac jakby jakis wentylator hamowal taki charakterystyczny dzwiek jakby ktos odkurzacz wylaczal. Sprawdzilem to nie jest wisko :/ nie mowcie mi ze turbiny sie rozpadaja...

O Panie pamientam jak dałem ese do pierwszego lepszego tunera po dwóch dniach
poszedł trójnik gumowy i prawe turbo taka to oszczędnosc :roll:
oczywiście tak było u mnie.

: 2016-10-04, 08:28
autor: szydera
Elektryczna pompa wody się wyłącza :-)

: 2016-10-05, 21:02
autor: daw2
Jeżeli nastąpi przeładowanie normalna sprawą jest to iż przepustnica się troche zamyka aby silnik sie nie rozleciał...

: 2016-10-05, 23:30
autor: K4RW4S
Ogarnia ktoś 2,7 w okolicach poznania?? Nie pytam o Januszy czy Sebiksów...ktoś kto czuje bluesa z tym motorem

: 2016-10-06, 10:29
autor: KubaS4
K4RW4S, napisz do Emila

: 2016-10-06, 10:57
autor: peacenotwar

: 2016-10-09, 15:28
autor: szydera
Hejka napisz co tam z autem nowego.