Strona 2 z 5

: 2011-04-03, 21:23
autor: aw69
te EVO forum to takie same "mądre" jak M Forum ? :D Bo jeśli tak to dziękuje za wiedze ludzi najwięcej tam udzielających się :)

: 2011-04-03, 21:24
autor: kosiniak
hehehe :) mysle ze moze byc podobnie :D

: 2011-04-03, 21:26
autor: aw69
ponad 1500 zł za 2 aftermarketowe DV do S4 musiałbym być totalnie popierdolony :)

: 2011-04-03, 21:38
autor: turbo4you
dobra Panowie, myslalem że to jest jakieś normalne forum... rozumiem, że dla Was wszystko ze znaczkiem audi jest najlepsze, chociaż byłoby z tektury...

1500zł to jasne że za drogo, ale wolałbym raz dać tyle, niż zmieniać plastikowy badziew co kilka lat i martwić się czy mi membranka pęknie czy nie.

A teraz dla tych wszystkich super teoretyków, którzy myslą, że DV jest sterowany tylko podciśnieniem... Proszę o odpowiedź, co idzie przez przewód podciśnienia, kiedy przepustnica jest otwarta/ turbo pompuje?

: 2011-04-03, 21:49
autor: kosiniak
a ty to kto jestes jak nie teoretyk? i to wydaje mi sie ze wlasnie tylko ty! tu ludzie jezdza autami po 500ps na seryjnych, nowych DV i nic sie nie dzieje a ty chcesz wmowic ze czarne jest biale! wiemy ze zalogowales sie zeby zrobic sobie reklame i, no wlasnie! to nie to forum! polecam Mforum, forum szejcento i takie tam, tam gdzie ludzie bezgranicznie ufaja teoretykom! zeby zjedli co niektorzy na modach i robili juz auta jak ty zaczynales szkole srednia kolego!

: 2011-04-03, 21:58
autor: turbo4you
to zapytaj siętych kolegów od 500ps, czy kiedykolwiek odłączali i zaślepiali rurke od recyrkulacji aby sprawdzić, czy im na 100% trzyma tak super ciśnienie przy doładowaniu...

rozumiem że plastikowe DV i plastikowe blow offy są najlepsze ;-)

I przynajmniej skończyłem jakąś szkołę, bo przy Twoim toku myślenia i wypowiedzi wnioskuję, że Ty niestety nie..

: 2011-04-03, 22:02
autor: aw69
Proszę o odpowiedź, co idzie przez przewód podciśnienia, kiedy przepustnica jest otwarta/ turbo pompuje?
No przecież pisałem ci już że ciśnienie które jest w dolocie/kolektorze ssącym. oczywiscie chodzi o dolot powietrza doładowanego sprężarka ---> kolektor ssący

: 2011-04-03, 22:05
autor: turbo4you
no właśnie.. a przy słabej spreżynce i małym fi przewodu ciśnienia/ podciśnienia zawór nie jest w stanie dobrze podtrzymać napierającego od dołu na tłoczek doładowanego powietrza, który idzie przez fi ok 20mm.

: 2011-04-03, 22:10
autor: aw69
no chłopie błagam cię !!!!!! Gorszej bzdury nie słyszałem..... jak pchasz skrzynkę z jednej strony siłą 100 Nm a z drugiej strony też ktoś pcha siłą 100Nm to chcesz mi powiedzieć że co ? przesunie się skrzynia w lewo albo w prawo ? Tak samo masz z DV i juz tłumaczyłem ci kilka postów wcześniej że sprężyna w tym przypadku ma gówno do rzeczy ! na tłoczek działa 1,5 bara i przez przewód podciśneniowy/ciśnieniowy działa 1,5 bara i choćby skały srały to tłoczek się nie przesunie

: 2011-04-03, 22:12
autor: kosiniak
aw69 pisze:jak pchasz skrzynkę z jednej strony siłą 100 Nm a z drugiej strony też ktoś pcha siłą 100Nm to chcesz mi powiedzieć że co ? przesunie się skrzynia w lewo albo w prawo ?
turbo4you pisze:I przynajmniej skończyłem jakąś szkołę, bo przy Twoim toku myślenia i wypowiedzi wnioskuję, że Ty niestety nie..
wnioskuje ze jednak nie skonczyles nawet podstawowki :) Moj dyplom moge ci pokazac, ale co to zmieni? od komutera i czytania glupot a pozniej dzielenia sie tym z ludzmi to cie nie oderwie! Zacznij lepiej sprzedawac magnetyzery, potencjal rynku jest lepszy! lubisz peirdolic glupoty, a ludzie kupujacy magnetyzery lubia gowno, pasujecie do siebie!

: 2011-04-03, 22:13
autor: turbo4you
to zrób sobię jutro test i zaślep ze swojej super mega 500psowej S4 przewód od recyrkulacji

: 2011-04-03, 22:14
autor: aw69
Tak to własnie jest jak ludzie handlują czymś o czym mają huja pojęcia i nie znają zasady tego działania

[ Dodano: 2011-04-03, 22:15 ]
tak właśnie się zdarzyło że testowałem to juz setki razy !!!!!!!!!!!!!!!! pompką ciśnieniowo/podciśneniową i w cenzura innych sposóbów

[ Dodano: 2011-04-03, 22:21 ]
To ja ci wytłumacze chodź tym nie handluje dlaczego tak a nie innaczej jest z zaworami aftermarketowymi.....Po pierwsze są metalowe ! Po drugie cylinder dzięki temu nie wyciera się tak samo i tłoczek, po trzecie większość jest rozbieralna i mozna ją serwisować - wymieniając sprężynkę, oringi uszczelniające smarować itp......Ale tak jak pisałem za 1500 zł mam 10 DV zaworów BOSCHA, Zanim zjeździsz wszystkie 10 zaworów to miną lata świetlne a fura dawno zardzewieje a zostanie jeszcze z 5 sztuk dla moim wnuków.....No i wytłumacz mi jaki sens jest wypierdalania 1500 zł na 2 paździeżowe metalowe zawory DV ?

: 2011-04-03, 22:21
autor: kosiniak
myslal ze trafil na forum bananowych chlopcow ktorzy nie maja pojecia o niczym co znajduje sie poza portfelem ich ojca i zaraz fortune zbije! zlapalem Boga za nogi pomyslal! a tu cenzura! wujek Staszek mistrz cietej riposty! pomyliles fora niestety! po drugie nawet nie wiesz co sprzedajesz i probujesz przy tym oszukac prawa fizyki, ktorych nie zmienisz bo do tego trzeba bylo skonczy podstawowke!! do tego wygladasz zapewne jak idz stad, nie chcemy ciebie tutaj! cenzura co za wysyp kretynstwa ostatnio na forum? trzeba chyba zrobic prywatne na zaproszenia!

: 2011-04-03, 22:23
autor: turbo4you
jeszcze lepiej jest jak ludze zakładają coś i wmawiają innym, że plastik jest lepszym materiałem konstrukcyjnym niż metal ;-) Nie ma co się oszukiwać.. ładują wam plastikowe zawory, bo są tańsze w produkcji i szybciej się sypią więc mają z tego profity. Jakby zawór był metalowy to by już z tego takich kokosów nie mieli, ale aw69 mówi inaczej więc musi tak być

: 2011-04-03, 22:24
autor: kosiniak
a ty ladujesz metalowe bo co? bo chcesz nam pomoc czy chcesz zarobic?