Strona 2 z 3
					
				
				: 2016-12-18, 22:20
				autor: ZicoPL
				
			 
			
					
				
				: 2016-12-18, 22:23
				autor: gustav
				Na początek wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego - takie skoki i spadki temperatury generowane przez czujnik to nic dobrego. Ostatnio kupowałem omawiany czujnik , febi - koszt 25 zł.
PS: nie loguje się tyle grup na raz, te monotroniki są na tyle wolny że przy logowaniu 3 grup zbyt mało danych pokazują na vag-comie/ vcds'ie.
			 
			
					
				
				: 2016-12-18, 22:36
				autor: ZicoPL
				Dzięki, też na to zwróciłem uwagę. To jest ten czujnik w wężu wchodzącym do chłodnicy po prawej stronie?
			 
			
					
				
				: 2016-12-19, 09:05
				autor: gustav
				Ostatnio wymieniałem w AJK to stojąc przed maską to był umieszczony po lewej stronie, 4 pinowy z zielona główką.
			 
			
					
				
				: 2016-12-19, 17:40
				autor: ZicoPL
				OK czyli ten co myślałem :) Leży na półce nowy, profilaktycznie kupiłem kiedyś :) Widzisz jakieś anomalia w logach?
			 
			
					
				
				: 2016-12-19, 18:59
				autor: gustav
				Masakrycznie wielki przepływ powietrza na poziomie 300g/ cykl  
 
 
Program szwajcarski ? 
Na jaki paliwie śmigasz ? 
Prośba: zamień czujnik i zrób nowe logi, POJEDYŃCZO.
 
			
					
				
				: 2016-12-19, 20:04
				autor: ZicoPL
				Program ABT. Tylko 98 Orlen. Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
			 
			
					
				
				: 2016-12-19, 21:21
				autor: gustav
				ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Nie. 
Powodem może być brak katów i prekatów.
Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.
 
			
					
				
				: 2016-12-20, 09:12
				autor: ZicoPL
				Ok, dzięki. Prekatów i katów nie ma. Zainstalowany pełny chińczyk od turbin.
			 
			
					
				
				: 2016-12-20, 10:39
				autor: buba
				gustav pisze:ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Nie. 
Powodem może być brak katów i prekatów.
Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.
 
 katy i prekaty nie mają nic do zasysanego powietrza.
 
			
					
				
				: 2016-12-20, 11:45
				autor: gustav
				Sądzisz że pre katy i katy nie zwiększają przepływu co skutkuję większym przepływem pokazywanym przez lmm ? 
Wiem też że można to wyskalowac softem.
			 
			
					
				
				: 2016-12-20, 13:13
				autor: buba
				Nie bo u mnie żadnej różnicy nie było. 
Zwiększają przepływ spalin ale to nie ma związku z zasysanym powietrzem a tym bardzie z jakimś błędem.
Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
			 
			
					
				
				: 2016-12-20, 13:26
				autor: gustav
				buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Pisałem o tym wcześniej. 
Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.
 
			
					
				
				: 2016-12-20, 13:28
				autor: buba
				gustav pisze:buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Pisałem o tym wcześniej. 
Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.
 
I wtedy można coś wywnioskować  

 
			
					
				
				: 2016-12-21, 00:26
				autor: ZicoPL
				Ok, dzięki tak zrobię. Błędne odczyty tego czujnika mogą mieć, aż taki wpływ na pracę silnika?