Strona 2 z 3

: 2016-12-18, 22:20
autor: ZicoPL

: 2016-12-18, 22:23
autor: gustav
Na początek wymień czujnik temperatury płynu chłodzącego - takie skoki i spadki temperatury generowane przez czujnik to nic dobrego. Ostatnio kupowałem omawiany czujnik , febi - koszt 25 zł.

PS: nie loguje się tyle grup na raz, te monotroniki są na tyle wolny że przy logowaniu 3 grup zbyt mało danych pokazują na vag-comie/ vcds'ie.

: 2016-12-18, 22:36
autor: ZicoPL
Dzięki, też na to zwróciłem uwagę. To jest ten czujnik w wężu wchodzącym do chłodnicy po prawej stronie?

: 2016-12-19, 09:05
autor: gustav
Ostatnio wymieniałem w AJK to stojąc przed maską to był umieszczony po lewej stronie, 4 pinowy z zielona główką.

: 2016-12-19, 17:40
autor: ZicoPL
OK czyli ten co myślałem :) Leży na półce nowy, profilaktycznie kupiłem kiedyś :) Widzisz jakieś anomalia w logach?

: 2016-12-19, 18:59
autor: gustav
Masakrycznie wielki przepływ powietrza na poziomie 300g/ cykl :shock:

Program szwajcarski ?

Na jaki paliwie śmigasz ?

Prośba: zamień czujnik i zrób nowe logi, POJEDYŃCZO.

: 2016-12-19, 20:04
autor: ZicoPL
Program ABT. Tylko 98 Orlen. Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?

: 2016-12-19, 21:21
autor: gustav
ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Nie.

Powodem może być brak katów i prekatów.

Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.

: 2016-12-20, 09:12
autor: ZicoPL
Ok, dzięki. Prekatów i katów nie ma. Zainstalowany pełny chińczyk od turbin.

: 2016-12-20, 10:39
autor: buba
gustav pisze:
ZicoPL pisze: Przepływ może być pochodną błędnie wykonanych logów?
Nie.

Powodem może być brak katów i prekatów.

Powtórz logi na sprawnym czujniku temp płynu.
katy i prekaty nie mają nic do zasysanego powietrza.

: 2016-12-20, 11:45
autor: gustav
Sądzisz że pre katy i katy nie zwiększają przepływu co skutkuję większym przepływem pokazywanym przez lmm ?

Wiem też że można to wyskalowac softem.

: 2016-12-20, 13:13
autor: buba
Nie bo u mnie żadnej różnicy nie było.

Zwiększają przepływ spalin ale to nie ma związku z zasysanym powietrzem a tym bardzie z jakimś błędem.

Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne

: 2016-12-20, 13:26
autor: gustav
buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Pisałem o tym wcześniej.

Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.

: 2016-12-20, 13:28
autor: buba
gustav pisze:
buba pisze:Poza tym wg mnie logi są źle zrobione więc i wyniki nie są wiarygodne
Pisałem o tym wcześniej.

Do autora. Załóż nowy czujnik, loguj każda grupę osobno od 1500 rpm do odcinki z butem w podłodze.
I wtedy można coś wywnioskować ;-)

: 2016-12-21, 00:26
autor: ZicoPL
Ok, dzięki tak zrobię. Błędne odczyty tego czujnika mogą mieć, aż taki wpływ na pracę silnika?