Strona 2 z 5
: 2016-05-31, 11:00
autor: bracus
0-100 nie ma znaczenia każda skrzynia to 1 przebicie z 1 na 2 i tyle jedna skrzynia pozwala zrobić 102 inna 107 na odcince drugiego biegu
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
: 2016-05-31, 11:52
autor: Papol
Mnie interesuje co bylo by optymalne zeby sie napedzalo i na trasie nie wylo obrotami przy 250 .. nie scigam sie .. ale zolwia ze swiatel tez bym nie chcial
: 2016-05-31, 11:59
autor: SID
Kamil_D pisze:na rs4 na 4 biegu nie pojdzie do 200, trzeba 5. wpinać
na s4 idzie ponad 200 czyli wystarczająco na 1/4 przynajmniej przy mojej mocy, moze słabsze auto skonczy 1/4 na 4.biegu w skrzyni rs4
ja mam skrzynie RS4 i na 4-tym biegu mam +200 km/h
a dlaczego ? bo w głowicy siedzi Supertech i podciągnięte są obroty

: 2016-05-31, 12:03
autor: Jachyr
emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??
: 2016-05-31, 12:10
autor: Papol
Jachyr pisze:emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??
Wiecej info prosze.. tz
I co z chlodnica oleju skrzyni ??? Pasuje wsio Pp??
: 2016-05-31, 12:12
autor: Gniot91
bracus pisze:0-100 nie ma znaczenia każda skrzynia to 1 przebicie z 1 na 2 i tyle jedna skrzynia pozwala zrobić 102 inna 107 na odcince drugiego biegu
można oczywiście ruszać z 2 biegu i nie przebijać nic tyle tylko że to raczej na zawody i nie zawsze skutruje lepszym czasem
co do samego V-max ? skoro będzie długa skrzynia to rozpędzanie się będzie dużo gorsze to zrozumiałe tak że albo chcesz najszybciej zrobić 0 - 200 (to taki standardowy wyznacznik szybkości samochodu) w usa 100-200 bo oni nie potrafią ruszać i mają same RWD (poza tym skrzynie automatyczne) chociaż u nas też zaczęli ludzie właśnie tym parametrem się przechwalać (a kiedyś tylko samym wykresem) albo chcesz latać >320km/h?
musisz się zdecydować
co do własnych doświadczeń skrzynia S4 skończyła mi się przy 303 km/h - dane z nawigacji
co do zawodów próbowałem ruszać z 2 biegu - nie przełożyło się to na lepszy czas
Dzieki bracus. To ja jednak zostawiam moja skrzynie :) 0 - 100 czy od 0 - 200 wazniejsze niz wolniejsze bujanie do 20 km wiecej v-max.
: 2016-05-31, 12:53
autor: emay
Papol pisze:Jachyr pisze:emay pisze:Przy 3000 rpm na 6 mam 160 km/h skrzynia DQT
I o to dokladnie mi chodzi. A jak reszta biegów??
Wiecej info prosze.. tz
I co z chlodnica oleju skrzyni ??? Pasuje wsio Pp??
Nie ma wejścia na wężyki które w DSY były, przez co nie jest ona dogrzewana/ochładzana.
Odnośnie biegów:
1,2,3 nie ma różnicy.
4 jest już sporo dłuższa, 5 i 6 to już w ogóle długieee....
: 2016-05-31, 13:26
autor: Papol
DQT
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11
Rs vs s
przełożenia w RS4 B5
1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684
R.Gang 3,455
Achsuberetzung 4,111
Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967
Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???
[ Dodano: 2016-05-31, 13:26 ]
Papol pisze:DQT
1st 3.50
2nd 1.89
3rd 1.23
4th 0.87
5th 0.67
6th 0.56
Final Drive 4.11
Rs vs s
przełożenia w RS4 B5
1.Gang 3,500
2.Gang 1,889
3,Gang 1,320
4,Gang 1,034
5,Gang 0,806
6,Gang 0,684
R.Gang 3,455
Achsuberetzung 4,111
Audis S4 B5 ma na na 3.gang 1,231 a na 4.Gang 0,967
Emay czyli co ... dzieje sie cos niedobrego ez tego dogrzania niedogrzania ???
Wychodzi na to ze ta skrzynia dieslowska to dobre wyjscie jak ktos lata na trasach ... do powiedzmy 4tego biegu jest jak eskowa a potem dluuugie 2 biegi ... hm
: 2016-05-31, 13:37
autor: emay
Nie zauważyłem aby przy upalaniu jakoś nadmiernie się grzała.
: 2016-05-31, 13:40
autor: Papol
Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
: 2016-05-31, 13:43
autor: emay
Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).
: 2016-05-31, 13:59
autor: Papol
emay pisze:Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).
wlasnie dzwonilem do wrocka gdzie robia skrzynie to servis 350 zl... chyba ze polecasz kogos???
: 2016-05-31, 14:05
autor: DobrzanskiS4B5
Papol, akurat pojawiła się skrzynia DQT w ogłoszeniach na forum ,bierz jak nie masz
: 2016-05-31, 14:12
autor: emay
Papol pisze:emay pisze:Papol pisze:Szukam w takim razie DQT skrzyni ... jak ktos cos to pw..
Jak kupisz to dla świętego spokoju oba uszczelniacze wymień ( tył i przód ).
wlasnie dzwonilem do wrocka gdzie robia skrzynie to servis 350 zl... chyba ze polecasz kogos???
Mechanik to wymieni to są czołowe uszczelniacze dużo nie trzeba rozbierać.
: 2016-05-31, 14:14
autor: Papol
Dobrzanskis4b6 pisze:Papol, akurat pojawiła się skrzynia DQT w ogłoszeniach na forum ,bierz jak nie masz
Dzieki. juz gadalismy. ko0lega calosc narazie mysli sprzedac .. nie pogoni to wtedy wezme
Okazalo sie ze ta skrzynia to AEZ-K wiec szukam dalej