Strona 2 z 2

: 2016-05-30, 12:36
autor: Papol
Dmuchales ustami w dv???

: 2016-05-30, 12:39
autor: snoopi21
tak,w sumie to zaciągałem powietrze przez tą rurke, są szczelne i słychać jak się tłoczek podnosi

: 2016-05-30, 12:48
autor: gustav
Wciągnij oba zawory DV i dmuchnij w nie ale nie przez rurkę.

: 2016-05-30, 19:10
autor: snoopi21
Zawory DV trzymają, właśnie wracam z garażu. Mam je zamontowane wężykami w stronę przepustnicy. W sumie zostaje SMIC. Może na weekend spróbuje ciśnieniowo sprawdzić dolot (może coś mi umknęło). Problem polega na tym że korekty raz są +/-3% a po chwili -15-17 %. Podczas jazdy również podobnie to wygląda. Ogólnie po dłuższej jeździe wywala błąd, że za bogato

: 2016-05-30, 19:25
autor: gustav
snoopi21, Jeżeli wszystko będzie szczelne to zajął bym się programem. Czyli wgrał serię na próbę.

: 2016-05-30, 21:02
autor: snoopi21
Chyba trzeba będzie tak zrobić. W tej chwili autko w normalnym użytkowaniu 50/50% bez nogi w podłodze pali ok 20L

: 2016-05-30, 21:18
autor: gustav
snoopi21 pisze:Chyba trzeba będzie tak zrobić. W tej chwili autko w normalnym użytkowaniu 50/50% bez nogi w podłodze pali ok 20L
Zapewne wina softu. Zanim będziesz wymieniać osprzęt silnika wgraj seryjny soft !

: 2016-05-31, 20:15
autor: snoopi21
Dzisiaj zrobiłem parę logów z racji znalezienia jeszcze jednego pękniętego wężyka. Nie wiem dokładnie które grupy loguje się razem wiec może być trochę misz masz :)
http://vaglog.pl/log_264687.html
http://vaglog.pl/log_264688.html
http://vaglog.pl/log_264689.html
http://vaglog.pl/log_264690.html

Gdyby mógł ktoś rzucić fachowy okiem to będę wdzięczny. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie gdzie na dolnym śląsku lub w lubuskim można dobrze zrobić program ??? Mam dość blisko do Wrocławia i Zielonej Góry.