Strona 2 z 2
					
				
				: 2016-05-30, 12:36
				autor: Papol
				Dmuchales ustami w dv???
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 12:39
				autor: snoopi21
				tak,w sumie to zaciągałem powietrze przez tą rurke, są szczelne i słychać jak się tłoczek podnosi
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 12:48
				autor: gustav
				Wciągnij oba zawory DV i dmuchnij w nie ale nie przez rurkę.
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 19:10
				autor: snoopi21
				Zawory DV trzymają, właśnie wracam z garażu. Mam je zamontowane wężykami w stronę przepustnicy. W sumie zostaje SMIC. Może na weekend spróbuje ciśnieniowo sprawdzić dolot (może coś mi umknęło). Problem polega na tym że korekty raz są +/-3% a po chwili -15-17 %. Podczas jazdy również podobnie to wygląda. Ogólnie po dłuższej jeździe wywala błąd, że za bogato
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 19:25
				autor: gustav
				snoopi21, Jeżeli wszystko będzie szczelne to zajął bym się programem. Czyli wgrał serię na próbę.
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 21:02
				autor: snoopi21
				Chyba trzeba będzie tak zrobić. W tej chwili autko w normalnym użytkowaniu 50/50% bez nogi w podłodze pali ok 20L
			 
			
					
				
				: 2016-05-30, 21:18
				autor: gustav
				snoopi21 pisze:Chyba trzeba będzie tak zrobić. W tej chwili autko w normalnym użytkowaniu 50/50% bez nogi w podłodze pali ok 20L
Zapewne wina softu. Zanim będziesz wymieniać osprzęt silnika wgraj seryjny soft !
 
			
					
				
				: 2016-05-31, 20:15
				autor: snoopi21
				Dzisiaj zrobiłem parę logów z racji znalezienia jeszcze jednego pękniętego wężyka. Nie wiem dokładnie które grupy loguje się razem wiec może być trochę misz masz :)
http://vaglog.pl/log_264687.html
http://vaglog.pl/log_264688.html
http://vaglog.pl/log_264689.html
http://vaglog.pl/log_264690.html
Gdyby mógł ktoś rzucić fachowy okiem to będę wdzięczny. Poza tym mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie gdzie na dolnym śląsku lub w lubuskim można dobrze zrobić program ??? Mam dość blisko do Wrocławia i Zielonej Góry.