Strona 2 z 3
					
				
				: 2012-06-03, 11:57
				autor: iceman
				Witam troche odswiezam kotleta ale nurtuje mnie pytanie czy glowice od 2.4 silnik APS beda lepsza od RSowych ?? Rozumiem ze wraz z wałkami wymieniam czy cos jeszzcze warto wziasc bo mam caly silnik
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 12:12
				autor: Rafalek114
				No przeciez AW napisal , ze walki sa takie same jak w RS4 ...
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 13:47
				autor: iceman
				tak ale mowil o silniku 177hp a aps ma 165hp
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 13:58
				autor: aw69
				jeden h....  czy to 165 czy 177
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 13:58
				autor: iceman
				ok o taka odpowiedz mi chodzilo dzieki
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 13:58
				autor: aw69
				kosiniak ma głowice APS 
[ Dodano: 2012-06-03, 14:00 ]
kazdy 2,4 V6 30 V ma takie same wałki
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 14:04
				autor: iceman
				Dobra więc zabieram sobie głowice i wałki .Jak bedzie kiedys okazja to stawiam Ci piwo aw69 

 
			
					
				
				: 2012-06-03, 14:18
				autor: asi
				ufff. to mnie troche pocieszylisciem bo wlasnie czekam na glowice z 2.4 i w sumie zapomnialem, ze byly dwie wersje, a nie wiem jaka do mnie idzie :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 14:35
				autor: aw69
				mozesz miec też wersje z magistralą olejową na górze (rurki na stopkach na górze), w tym przypadku czeka cie przeróbka dekla zaworowego.
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 14:46
				autor: asi
				wiem, wiem. nawet nie pytalem o to, bo to nie jest jakby wiekszy problem. 
sory za OT, bedziesz na manii w tym roku? nie wiem, czy mnie kojarzysz, poznalismy sie ok 3 lata temu w rykach. mialem wtedy jeszcze niebieskiego avanta? potem na manii sie widzielismy rok pozniej z tego co pamietam :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-03, 15:20
				autor: aw69
				taaa :)  na manie nie zdąże niestety ze swoim nowym projektem :)  chodź niewiele juz zostało :)
			 
			
					
				
				: 2012-06-04, 08:27
				autor: SID
				sprawdze jeszcze na dniach dla pewności ale Adam tak jak ci kiedys mówiłem wałki ssące RS4 są inne niż w 2,8 2,4l i S4
W do skorupy w gowice 2,8l wsadziem waki z RS4
			 
			
					
				
				: 2012-06-10, 00:32
				autor: Racer
				SID pisze:sprawdze jeszcze na dniach dla pewności ale Adam tak jak ci kiedys mówiłem wałki ssące RS4 są inne niż w 2,8 2,4l i S4
W do skorupy w gowice 2,8l wsadziem waki z RS4
Ja z S4 ssace przelozylem do swojego Rs-a i sa takie same:D nawet konie odpowiednie na nich wypluł:P:P
 
			
					
				
				: 2012-06-10, 02:32
				autor: aw69
				wałki ssące RS4 są inne niż w 2,8 2,4l i S4
W do skorupy w gowice 2,8l wsadziem waki z RS4
wałki w 2,4 i w RS4 są identyczne toczka w toczke, te same numery seryjne sprawdz sobie w jakiejs serwisówce.....od 2,8 są inne
 
			
					
				
				: 2012-06-30, 15:32
				autor: ms_4
				Post ciekawy ale trocha balaganu sie narobilo. Dalej drąze temat wałkow i tak wedlug etki wszystkie walki wydechowe/wylotowe w silnikach v6 30v sa takie same. Róznice sa od strony ssacej/wlotowej dla 2.4, 2.8, s4, rs4 i allroad 2.7. W 2.4 i rs4 walki sa identyczne. Walki ssace s4 AGB/AZB sa rozne od allroad/a6 ARE/BES, ktore lepsze i na czym polega roznica? Rozważania dosc teoretyczne bo wiadomo trza brac to co w rs4 

 Idąc dalej najlepsze glowy bedą jakie? S4 po portingu plus walki 2.4/rs4? Moze cos innego? Zawory wylotowe wersji doladowanych i wolnossacych sa rozne. Te z turbo sa wytrzymalsze na temperature rozumiem? Wiele 2.7bit lata z glowami 2.8/2.4 czy to nie przeszkadza? Sorry za moje troche laickie dywagacje, ucze sie 
