Strona 2 z 2

: 2016-04-18, 11:25
autor: Warmooz
U mnie od prawie 3 lat siedzą MagicFX, przejchałem jakieś 30tyś na nich bez żadnych problemów, spory zapas wydajności nawet w chipowanym aucie.

: 2016-04-18, 12:25
autor: modek
sposób mocowania fx-a trochę mi nie pasuje, zamówiłem barracudy, przy 1.4 bara powinny mi ogarnąć zapotrzebowanie paliwowe :mrgreen:

: 2016-04-18, 13:03
autor: pawelosinski83
ale wziąłeś te 130 mocniejsze mam nadzieję? czy zwykłe?

: 2016-04-18, 13:32
autor: modek
zdecydowanie mocniejsze :mrgreen: 130

: 2016-04-18, 13:50
autor: buba
A zmiescisz je? Bo podobno sa wielkie

: 2016-04-18, 14:16
autor: pawelosinski83
przecież
buba pisze:eee tam. wystarczy konkretny śrubokręt i można w 30 min wymienić. pewnie macie w tym samym miejscu. ja jeszcze u siebie skracałem przewody żeby jak najbliżej były
:mrgreen:

Wchodzą, ale jest bardzo ciasno i trzeba nawet troszkę podrezać głowice na styku z pokrywami zaworów w miejscu gdzie są wtryski... Wrzucę jakąś fotkę jak znajdę...

: 2016-04-18, 14:34
autor: modek
no nie miałem ich jeszcze w ręku, tak patrząc na proporcje korpusu do wtyczki, to wyglądają podobnie, dysze mam pod kątem praktycznie obok benzynowych, mam nadzieję że wejdą w te same miejsca

[ Dodano: 2016-04-18, 14:34 ]
Obrazek
tak opisowo:
n 75
niżej cybant
i niżej po lewo ten jasny punkt to kontowa złączka wtryskiwacza :mrgreen:

: 2016-04-19, 08:21
autor: pawelosinski83
Ja zrobiłem tak:
Barracuda 130 dla przypomnienia

Obrazek

Obrazek