Strona 2 z 2

: 2017-05-11, 11:53
autor: Kamil_2.7BiT
Sluchajcie, uporalem sie. Az zapomnialem o tym. Wtedy nie mialem jak sie za to zabrac bo na dobra sprawe trzebaby rozpiac caly naped, unieruchomic pojazd. Jezdzilem tak z tym stukaniem, t.j. z pierwszego biegu nie palowalem non stop zeby nic nie jebnelo ;) minelo pare tys km i stuki USTALY, panowie nie wiem jakim cudem i co sie wytarlo/dotarlo ale od jakiegos prawie roku nie mam z tym problemow.
AW swiadkiem ze cos od spodu napierdalalo bo jezdzil moja fura, wiec to nie omamy byly ;)))

: 2017-05-12, 21:11
autor: zworek
U mnie wypadają zapłony na biegu jałowym a na elpidzi idzie na 3 gary i max predkośc 80 km/h...Sorry za podpiecie pod temat ale może ktoś cos podpowie:)na swiecach nakulane 45 tys . Moga miec już dosć??

: 2017-05-12, 23:30
autor: atom1
na gazie to juz dawno maja dosc :-)) podepnij kompa od gazu albo od beny i cos sie wyjasni dlaczego tak pracuje a nie inaczej

: 2017-05-13, 00:51
autor: luk448
zworek, zobacz moduly zaplonowe na puszce filtra no i sprawdz swiece.Jesli auto jedzie jak po "tarce" gdy wciskasz gaz to swiece

: 2017-05-13, 09:07
autor: zworek
Miesiac temu wymieniałem jeden moduł i był spokój na jakis czas...Pojezdziłem ostatnio troche mocniej i znów kuleje ale jak daje ognien to idzie normalnie. Zamieniałem moduły miejscami na LPG bo na lpg tylko na 3 gary idzie i za każdym razem jadna strona bez reakcji jak odłącze a na jednej stronie gaśnie czyli moduły odpadaja.