Strona 2 z 2

: 2016-04-06, 23:17
autor: ZbychuBt
Zamontuj zegar bost i obserwujesz czy jest spadek doładowania :-)

: 2016-04-06, 23:52
autor: pawelosinski83
sprawny układ nie będzie szczelny w 100% ale po nadmuchaniu ciśnienie powinno spadać powoli.. Nieszczelność powodująca takie problemy będzie dość duża więc ciśnienie spadnie wtedy prawie od razu

: 2016-04-07, 08:10
autor: atom1
dokladnie, jak dmuchniesz i bedzie nieszczelnosc to od razu bedziesz slyszal

: 2016-04-07, 21:35
autor: Kierbi
U mnie mocne szarpanie przy pelnym obciazeniu robi od kilku dni pekniety trojnik przy przepustnicy a po kupnie zaraz podobne cyrki z boostem pekniety trojnik 8mm przy podcisnieniu.

: 2016-04-25, 21:50
autor: Lisu
Uszkodzony był intercooler. Po naprawie dolot od przepływki do kolektora ssącego szczelny 100%. Niestety problem z przerywaniem przy bucie i nierówną pracą na jałowym nadal pozostał. Podejrzenie pada na jeden "kulejący" cylinder. Pod obciążeniem całkiem go odcina. Objawy (strzelanie z wydechu przy mocnym obciążeniu) mogą wskazywać na nieszczelny zawór wydechowy. Kolejnym krokiem więc będzie pomiar kompresji w cylindrach. Dam znać o jego wynikach.

[ Dodano: 2016-04-23, 00:19 ]
Jeszcze jedno pytanie. Czy możliwa jest nieprawidłowa praca rozrządu (np przytarcie szklanki) poprzez zły, stary olej lub zbyt wysoki stan oleju? Dodam, że nie słychać żadnych niepokojących stuków wydobywających się z silnika. Znajomy użytkownik 2.7 bit po remoncie głowic stwierdził, że jeśli chodzi o dźwięk to praca mojego silnika jest bardzo ładna.

[ Dodano: 2016-04-25, 21:50 ]
kompresja zmierzona, wszystkie gary w miare rowno ok 9-9.5 MPa. Przyczyna tych wszystkich okropnych objawow byla malutka dziurka wypalona w fajce jednej cewki. Teraz calkiem rowno chodzi na jalowym i nie przerywa / szarpie podczas przyspieszania :)

: 2016-05-06, 16:16
autor: qlas1
Najważniejsze, że usterka znaleziona. Takie małe a upierdliwe :-)