Strona 2 z 5

: 2011-03-08, 19:47
autor: buba
zadna filozofia. Odkręcasz korek od zbiorniczka, przykrecasz korek z rurką i pompka i pompujesz. na manometrze widać czy trzyma cisnienie czy ucieka

: 2011-03-08, 21:34
autor: DOGI
Gracjan od nas całkiem niedaleko do Koraszewskiego- warto zrobić te 100km- ja ostatnio do nich oddawałem eske i naprawde pierwszy raz miałem pełną satysfakcję odbierając auto zrobili wszystko o co ich prosiłem plus kilka rzeczy które wyszło zapłaciłem taniej niż u mechaników u mnie w mieścinie a i fakturke dostałem z wyszczególnionymi naprawami- także dzwoń do nich i się umów.

: 2011-03-09, 09:56
autor: aw69
obstawiam potruchlałe plastikowe króćce od dodatkowej pompy wody pod kolektorem, rozwulkanizowane przewody wodne i wygniecione oringi w stalowych przewodach które wchodzą w blok silnika (wszystko pod kolektorem ssącym)....a zapomnialbym, w audi A4 bardzo lubi z wiekiem korodować chłodnica wody w dolnych rogach chłodnicy (sprawdź to)

: 2011-03-09, 14:37
autor: Gracjan
Rozmawiałem dzisiaj z kilkoma mechanikami z mojej okolicy, każdy mówi że uszczelkę można wykluczyć bo nie ma ani jednego powodu po którym można by tak sądzić.

Chyba nic mi nie zostaje tylko wytargać kolektor z auta ;-)

Chłodnicę też sprawdzę, właśnie idę posprawdzać czy gdzieś nie widać śladów płynu.

: 2011-03-09, 16:52
autor: sportmile
jakl ci cieknie z dodatkowej pompy wody to cala skrzynie od strony kierowcy bedziesz mial w zaciekach.

: 2011-03-09, 17:54
autor: Gracjan
Wycieków nie ma z chłodnicy oraz z tym przewodów które widać, trójnik przy zbiorniczku też dobry. Żadnych zacieków na przewodach też nie widać.

Miałem dzisiaj znowu karton pod autem i karton suchutki a płyny trochę mniej.

Zostaje mi oblukać jak ta skrzynia wygląda.

: 2011-03-09, 20:40
autor: Norbi
Stawiam na dodatkową pompkę wody. W S4 miałem wyciek przez nią, teraz w RS4 też dziś Adam mi ją wymieniał bo zgniła ;-)

: 2011-03-09, 21:09
autor: Gracjan
W piątek zobaczę czy skrzynia ma jakieś ślady płynu ale coś czuję że to wina właśnie tej pompki że gubię płyn.

W jakie uszczelki i inne badziewia muszę się zaopatrzyć w ASO ? Czy da radę dostać taką pompkę poza ASO ?

: 2011-03-09, 21:25
autor: SID
u mnie byl wyciek z chlodnicy wody - bylo to widac dopiero po zdjeciu zderzaka !

: 2011-03-09, 22:37
autor: LCQ
a pierdzielicie głupoty, ja wyciągałem pompę bez zdejmowania kolektora, da się trzeba tylko trochę pokombinować, u mnie lała jak auto stało na nierówności, podjedź na jakieś deski albo wzniesienie i odpal auto na parę chwil, później wyłącz, jeśli będzie ciekło po parunastu minutach to ona, te pompki są gówniane, plastik pęka pod wpływem temperatury, częsta przypadłość Bit



Obrazek

cena Bosch ok 350 zł

: 2011-03-09, 23:20
autor: sportmile
o fuck jak to bez zdejmowania ..... a miales zaciskowe opaski czy normalne skrecane ? Dla mnie to nie do zrobienia i wole rozpiac listwe itd itd niz sie gimnastykowac. W rs4 nie wierze ze to zrobisz bo na drodze stoi ci pompa sai i selenoidy. Koszt pompy po znizkach , bez znizek 410 zl piaseczno intercars. Norbi ma juz nowke ....... jak i innych kilka pierdolek :)

: 2011-03-11, 19:46
autor: LCQ
nie pamiętam jakie opaski były postaram się zrobić foto, bez problemu wyszła, ale trzeba trochę pokombinować jak pisałem wyżej ;-) , co ważne wyszła po parunastu minutach heh, w RS4 to nie wiem, nigdy nie grzebałem, ale mowa tu o S4 ;-)

: 2011-03-11, 22:11
autor: Gracjan
Jak wyjdzie że to pompka to raczej będę targać kolektor, przy okazji zobaczę jak to tam wygląda wszystko, narazie auto spoi bo felgi się malują :-)

Narazie nie ubywa płynu, karton suchy.

[ Dodano: 2011-03-21, 18:01 ]
Byłem dzisiaj u mechanika, auto stało chwile i szukali, wycieku z dołu nie widać, sprawdzili spaliny w układzie chłodzenia i nie ma.

Powoli szykuje się i zrzucę ten kolektor i zobaczę tą pompkę.

Co potrzebuje oprócz uszczelek pod kolektor ? Jakieś specjalne narzędzia jakieś inne uszczelki ?

: 2011-03-21, 18:11
autor: buba
ale na jałowym szukali czy podłączyli ciśnienie w układ?

: 2011-03-21, 18:29
autor: Flyer
Potrzebujesz uszczelek pod kolektor i jak bedziesz zdejmowac listwe wtryskowa, to pewnie rozwalisz pare tych malych cybantow, ktore spinaja przewody. Zdejmij sobie Y i popatrz czego potrzebujesz zanim zaczniesz dlubac :)