Strona 2 z 3
					
				
				: 2016-01-31, 13:18
				autor: baloon
				Wynik , hmmm... ? Setup jest tak ogarnięty, że 6XX na 100% się pokaże :) 
Admin RS, więcej fotek będzie jak auto będzie już odpalone :D i pod komorą będzie finalnie poskładane
			 
			
					
				
				: 2016-01-31, 14:21
				autor: Jacekv5
				Dobrze z tematem lecisz i tak dalej trzymaj. Szerokości i przyczepności bo chyba się przyda przy tych 6XX KM
			 
			
					
				
				: 2016-01-31, 15:04
				autor: RADEK1985
				Ktos Kiedyś pisał ze single turbo nigdy nie bedzie jezdzic a tu prosze nastepny  na singlu powodzenia  i wrzuć wykres po strojeniu :)
			 
			
					
				
				: 2016-01-31, 16:24
				autor: LCQ
				od ilu ta turbina wstaje?
			 
			
					
				
				: 2016-01-31, 17:14
				autor: bartek75
				świetne graty w zestawie!
			 
			
					
				
				: 2016-02-01, 18:05
				autor: RADEK1985
				U Bola takie Pte około 3,5  juz jechał jak k04 rs6 :)  wstaje 

 
			
					
				
				: 2016-02-01, 19:33
				autor: zabba88
				Moze wygladac single w miare stock-owo. Ale jest tyle roboty przy tym ze szlo by poskladac z kilka setupow na gt28:) 
Najwiecej zabawy jest z elektryka, przewodami olejowymi, paliwowymi, podcisnieniem do serwa, wezami do wspomagania itd. Juz nie mowie o odmach i wielu innych pierdolach. Balon jest cierpliwy i mysle ze to za owocuje w przyszlosci. Od poczatku plan byl taki aby to sie wszystko trzymalo "kupy" i nie wygladalo pod maska jakby ktos tam granat wrzucil. Ale niestety to zajmuje mnostwo czasu. Napewno 2 taki set pojdzie szybciejbo wiele rozwiazan bedzie juz przerobionych i nie bedzie wielo godzinnych rozmyslan. I z czystym sercem moge powiedziec ze teraz takie auto sie serwisuje 100 razy lepiej od biturbo. wszystko da sie zrobi na aucie bez wyciagania motorowni. Demontaz turbiny wraz z kolektorami zajmuje max 40min. 
Na efekt trzeba jeszcze chwile poczekac ale mysle ze nikt nie bedzie rozczarowany:)
Stay tune
			 
			
					
				
				: 2016-02-01, 19:51
				autor: mogi90
				Dobra robota. Gratulacje żółtka  

 
			
					
				
				: 2016-02-01, 21:07
				autor: mato22
				No to miło, moje single turbo PT6266 już jeździ - dociera się właśnie.
zabba88 jest to wersja PT z BB czy też JB??
Jaką oliwę będzie stosować docelowo na tak wyżyłowanym setupie, blok to Eskowy czy też RS - jakoś wzmacniany?
			 
			
					
				
				: 2016-02-05, 12:28
				autor: zabba88
				nasze jest JB. Sprawdzone, pancerne ida sie naprawic w razieczego w pl. Olej docelowo pewnie penrite
			 
			
					
				
				: 2016-02-27, 18:37
				autor: baloon
				Kilka nowinek z okazji zmian przy projekcie, zmienił się tuner który dokończy auto, a mianowicie będzie to firma CTR Tuning Gliwice. Niestety poprzedni tuner wypiął na mnie dupę, podpierdzielił mi kilka gratów, no i co najważniejsze nie można się było doprosić o dokończenie auta, miał czas ale niestety nie na ten samochód (przypomnę składanie ciągnie się już dobrze ponad rok, auto więcej stało niż jest robione). Głównym założeniem na ten sezon jest nie moc ale wyjazd autem na drogę o własnych siłach, wyleczenie chorób wieku dziecięcego, poprawienie ewentualnych baboli po poprzedniku, dokończenie tego za co "właściciel" frogracingu chyba bał się brać. W ostateczności strojenie finalne adekwatne do wsadzonych gratów :D O postępach postaram się na bieżąco informować
			 
			
					
				
				: 2016-02-27, 19:37
				autor: ZbychuBt
				
			 
			
					
				
				: 2016-02-28, 00:42
				autor: buryy
				Balon, co tam zostało do dokończenia?
			 
			
					
				
				: 2016-02-28, 10:49
				autor: baloon
				same pierdoły, odmy, jakieś przewody, dp, dolot do dokończenia(1kolanko), jakieś mocowania, pompa wody, pewnie kilka kabli
			 
			
					
				
				: 2016-02-28, 18:16
				autor: bolo-s4
				Było dać do GTO