Strona 2 z 4

: 2016-02-19, 20:07
autor: kzychu55
Mam taki mały problem że nie działa mi wycieraczka tył. Zero reakcji po ruszeniu manetką. Wycieraczka leży krzywo delikatnie, widać na zdjęciach.
To będzie problem z uwalonym silniczkiem?

: 2016-02-19, 21:35
autor: Lazer
Pewnie tak. Sprawdz sobie czy dochodzi Ci napiecie do silniczka i bedziesz mial pewnosc.

W mojej S i pasku tez uwalone sa.

: 2016-02-20, 10:28
autor: celi
Tylna wycieraczka to standard w Audi i VW, u mnie akurat była przetarta wiązka, która idzie do klapy.

: 2016-03-04, 19:20
autor: kzychu55
Czy ktos z Was się może orientuje czy 18' , 8,5' ET40 bedzie pasować spoko przy oponie 235/40?? Chodzi mi o to ET 40 czy bedzie ok przy tej oponie?

: 2016-03-05, 13:40
autor: Stachu909
przy et 40 to raczej o zacisk z przodu bym się martwił ;-)

: 2016-03-05, 14:22
autor: Rydel
Jak miałem na seryjnej feldze założone opony 235 mm, zupełnie łyse po starym samochodzie, to do wahacza brakowało tyle, że karta kredytowa by nie weszła, więc nie wiem czy ta opona nie będzie za gruba.

: 2016-03-05, 18:35
autor: kzychu55
Czyli co zostaje et 35 i wtedy będzie ok? Tak jak wcześniej ktoś mi pisał, możecie potwierdzić?

: 2016-03-06, 07:09
autor: Rydel
nie wiem czy wejdzie guma 235, ale szerokość i ET35 jest idealna do S4. Może zrób przymiarkę u jakiegoś oponiarza z tą szerokością opony.

: 2016-04-27, 23:17
autor: kzychu55
Wiec po kradzieży sytuacja wygląda następująco:

Obrazek


I teraz pytanie do Was, najwidoczniej coś tu nie gra, i teraz czy czegoś tu brakuje, jakiejś kostki, czy to powinno być połączone razem i dlaczego ktoś mógł to przecinać??


Ale oczywiście nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i teraz sytuacja będzie wyglądać tak:

Obrazek


Niedługo biorę się za przygotowywanie panelu żeby wszystko idealnie pasowało.

: 2016-04-27, 23:51
autor: Kornetto
Powodzenia z panelem :)
bosH ile ja sie narezalem :D w koncu okleilem taśmą i wsio :D

: 2016-10-21, 12:30
autor: kzychu55
Dawno nic się nie działo, czasu brak.

Na początku wakacji w końcu wpadły felgi BBS CH 18'

I teraz auto wygląda tak:

Obrazek


Było też trochę zabawy z naprawą lakieru na klapie po kradzieży znaczka :-/


W najbliższym czasie chciałbym zrobić wydech.

I teraz pytanie do Was, mam dp 3' i dwie możliwości:

1. Kupić chinola od Sida - 1300 zł
2. Spawany na zamówienie wydech na 2 tłumikach MG Motorsport - 2500 zł

Czy ktoś może ma chinola i jak to w przybliżeniu może brzmieć?
Dla mnie raczej może być głośno, ale fajnie by było jakby też było rasowo.

: 2016-10-21, 12:36
autor: Jachyr
Ja mam chinola razem z dp, od poczatku do ostatniego tlumika owiniety ,,szmata" i jest fajnie. W sensie w miescie mruczy a w trasie przy 3 tys obrotow jest jak seria Cicho. Bylo to wazne dla mnie bo mam male dziecko i jest jak mialo byc. Pozniej moge zapodac jakis film jak bede w domu. Jak dla ciebie nie problem aby w miesci bylo go slychac to tansza opcja chinol jak chcesz calkiem cicho w srodku to tylko robic na zamowienie .

: 2016-10-21, 12:43
autor: buba
nigdy chinola

: 2016-10-21, 12:45
autor: SID
powiem tak : jedni klienci narzekają na chinola że głośny a inni że jest w miarę cicho
sam nie wiem jak to jest
myślę że ten co szuka "cicho" będzie zawsze narzekał że ma głośno a drugi odwrotnie,
miałem chinola przez chwilę u siebie w skorupie na OEM DP RS4 i było przyjemnie, rasowo jak na Sport Auto przystało
potem wleciał DP 3" przelot + Milltek rezonowany (chinol jest kopią Millteka nierezowanego ! ) i jest tak samo jak na chinolu

: 2016-10-21, 12:49
autor: kzychu55
SID pisze: potem wleciał DP 3" przelot + Milltek rezonowany (chinol jest kopią Millteka nierezowanego ! ) i jest tak samo jak na chinolu
Czyli jednym słowem rezonuje?