Strona 2 z 5
					
				
				: 2011-02-16, 13:36
				autor: bracus
				jak ja zrobie na baku 250 km to dziękuje bogu że sie udało  

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 13:51
				autor: skalarx
				bracus pisze:jak ja zrobie na baku 250 km to dziękuje bogu że sie udało  

 
a mówiłeś kiedyś, że to mój wch... pali 

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 13:56
				autor: bracus
				...kiedyś to mój też był seryjny i palił 12 litrów  

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 14:21
				autor: skalarx
				bracus pisze:...kiedyś to mój też był seryjny i palił 12 litrów  

 
mój serja jak serja. od Twojego odstaje, ale mi na razie wystarczy. byle zaczął w końcu jeździć jak należy.
PS. zaraz nas opier... za OT 

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 14:30
				autor: gelon
				kosiniak pisze:ale oni na gazie :)
Ee nie kłam Kosi 

  Tylko czyste 98PB 

Żeby nie było OT,super czarny sedan! Oby wyszły jak najlepsze cyferki 

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 14:41
				autor: SID
				auto ma wąchać a nie palić paliwo ! no dośc z tym piciem do roboty
auto posiada przepływke Hitachi i obudowa ma mniejszą średnice niż standardowa Bosch z S4 i tutaj możemy mieć "zwężke"
myślę iż szybko trzeba bedzie dorobić jakas wieksza obudowe na przepływke.
dla porownania:
- S4 USA ma Hitachi 250 ps (tak samo ma A6 i Allroad po 230 ps) srednica okolo 65 mm
- S4 EU ma Bosch i 265 ps (srednica okolo 75mm)
- RS4 ma Bosch i 380 ps (srednica okolo 80-85mm)
U bracusa w S4 wyszlo 440ps na przeplywce/obudowie Hitachi, wiec tak jak na kazdej Bosch w S4 z turbo RS6.
A tutaj dojdą głowice 2,8l o większych kanałach,
			 
			
					
				
				: 2011-02-16, 15:28
				autor: poziek
				Jak patrzę na to auto...to dociera do mnie, że trzeba sprzedać Evo... 
 
  
 
			
					
				
				: 2011-02-16, 15:36
				autor: xxlobo
				Dalaczgo nie dajecie od razu wtryskow 630? Na mniejszych bedzie mniej palic przy spokojnej jezdzie?
Autko swietne. Z niecierpliwoscia czekam ile pokaze na hamowni, bedzie wiadomo co daja te glowice 2.8. Mam nadzieje na wiosne rowniez pochwalic sie podobnym setupem.
			 
			
					
				
				: 2011-02-16, 16:12
				autor: Jigsaw
				poziek pisze:Jak patrzę na to auto...to dociera do mnie, że trzeba sprzedać Evo... 
 
  
 
  
Nie rób tego poważnie...gdybyś miał Subaru to bym się zgodził z Tobą ale w przypadku jak masz EVO to radzę nie sprzedawać
 
			
					
				
				: 2011-02-16, 16:21
				autor: SID
				xxlobo pisze:Dalaczgo nie dajecie od razu wtryskow 630? Na mniejszych bedzie mniej palic przy spokojnej jezdzie?
Autko swietne. Z niecierpliwoscia czekam ile pokaze na hamowni, bedzie wiadomo co daja te glowice 2.8. Mam nadzieje na wiosne rowniez pochwalic sie podobnym setupem.
stroiciel robil podobny setap na 440cc i bedzie mu latwiej
ale wiem napewno ze beda za male i pojda 
550cc Bosch (w razie czego 630cc sa pod reka jak braknie)
550cc beda najlepszym wyborem do tego setapu

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 16:26
				autor: xxlobo
				SID pisze:xxlobo pisze:Dalaczgo nie dajecie od razu wtryskow 630? Na mniejszych bedzie mniej palic przy spokojnej jezdzie?
Autko swietne. Z niecierpliwoscia czekam ile pokaze na hamowni, bedzie wiadomo co daja te glowice 2.8. Mam nadzieje na wiosne rowniez pochwalic sie podobnym setupem.
stroiciel robil podobny setap na 440cc i bedzie mu latwiej
ale wiem napewno ze beda za male i pojda 
550cc Bosch (w razie czego 630cc sa pod reka jak braknie)
 
Czyli to kwestia stroiciela? Z tego co widze to Rogal preferuje 630, sam juz nie wiem...
Mam nadzieje, ze z glowicami wyjdzie minimum 460, czego Wam i sobie zycze  

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 17:53
				autor: kosiniak
				taaa najlepsze to jak stroiciel patrzy na siebie a nie na klienta :/
			 
			
					
				
				: 2011-02-16, 20:54
				autor: ajax
				xxlobo pisze:SID pisze:xxlobo pisze:Dalaczgo nie dajecie od razu wtryskow 630? Na mniejszych bedzie mniej palic przy spokojnej jezdzie?
Autko swietne. Z niecierpliwoscia czekam ile pokaze na hamowni, bedzie wiadomo co daja te glowice 2.8. Mam nadzieje na wiosne rowniez pochwalic sie podobnym setupem.
stroiciel robil podobny setap na 440cc i bedzie mu latwiej
ale wiem napewno ze beda za male i pojda 
550cc Bosch (w razie czego 630cc sa pod reka jak braknie)
 
Czyli to kwestia stroiciela? Z tego co widze to Rogal preferuje 630, sam juz nie wiem...
Mam nadzieje, ze z glowicami wyjdzie minimum 460, czego Wam i sobie zycze  

 
Ja stawiam na przebieg i eko spalanie - dlatego wystarczy mi 450 ;P A tak powaznie nie moge sie juz doczekac. 
Teraz robimy wydech RS4 ale w przyszlosci chce zamontowac custom exhaust Fast intentions - strasznie sie na niego najaralem. Dlatego teraz wydech bedzie niskobudzetowy, zeby dwa razy pieniedzy nie wydawac - FI kosztuje wystarczajaco ;/
P.S. Andrzej, w piatek strojenie, tak jak mowiles? 
lol  

 
			
					
				
				: 2011-02-16, 22:25
				autor: SID
				ta chyba u mnie na kartce papieru
ile chcesz 450 czy 900 ps ?
tak jak ci mówiłem zawsze coś w "praniu " się posypie - w koncu to 10-cio letni antyk  

 
			
					
				
				: 2011-02-17, 13:09
				autor: tacin
				Spokojnie panowie, wszystko wyjdzie w parniu narazie pomalutku dzialamy.
Co do przepływki to nie ma co ziac ogniem, wiadomo juz ze spokojnie 460ps na niej i to  bez glowic 2.8 mozna osiagnac.
W tym przypadku z tego co Sid nam przekazała przyszłemu wlascicielowi Ajaxowi nie zalezy mega na tym zeby była osiagnieta maxymalna mozliwa moc.
Wg Sida Ajax zyczy sobie 440-460ps.
Dlatego dla nas priorytetem jest zyczenie i oczekiwanie konkretnego klienta.
dlatego spokojnie poczekajmy na efekty naszej pracy.