Strona 2 z 3

: 2011-02-15, 13:08
autor: Sql
aw69 pisze:a to juz w PL niema komu wystroić RS4 ?
No wlasnie zaczynam w to watpic. Soft z polskiego mtm do bani, soft z VTG do bani, teraz mam soft Poniedzialka ktory chyba rowniez do niczego sie nie nadaje.

I jak mam eksperymentowac za kolejne 2 czy 3 tysiace zl to chyba wole dac 500 czy 600 funtow komus kto zrobil juz z 50 RS4 B5.

: 2011-02-15, 13:19
autor: kosiniak
a czemu zwyczajnie jak wszyscy nie pojedziesz do Rogala?

: 2011-02-15, 13:55
autor: Sql
A wszyscy tzn kto? Bo ja sie nasluchalem ze On to raczej w dieslach siedzi...

: 2011-02-15, 14:26
autor: bracus
Sql a co byś chciał od tego swojego pojazdu ? :)
albo jakie kreski Cię interesują bo jak wszystko jest do bani to może Twoj furak jest do bani i tam trzeba szukać problemu ? co jest niby nie tak z samochodem po tych remapach ?
co do Rogala zrobił XXX diesli ale parę turbo benzyn też zrobił

: 2011-02-15, 14:46
autor: Jigsaw
To jakoś marnie słuchasz :-P nawet pare aut z tego forum było już u Rogala na strojeniu i nic się nie dzieje...

Jedź do Rogala on Ci prawdę powie jak masz zjebanego RS'a też powie 8-) a jak masz git RS'a to Ci wystroi i będziesz zadowolony :-)

: 2011-02-15, 15:42
autor: antoś
Możesz jechać do Rogala, który przecież bardzo fajnie ogarnął projekt aw69, czy też cantony. Cantonę Rogal robił razem z CompSportami więc do nich też przecież możesz uderzyć, bo naprawdę świetnie ogarniają. Masz oddział w Bielsku, Krakowie i Łodzi. Wszędzie będziesz miał softa od Patryka. W sumie nie wiem po co miałbys jechać gdzieś za granico robić. Wyniki super, ale jak znajomy miał program w dieslu na 185 KM, to na hamowni w UK wyszło mu ponad 200 koni. ;D

: 2011-02-15, 17:41
autor: Jigsaw
Zapomniałeś dodać jeszcze S4 Bola S4 ze Szczecina S4 użytkownika BKMM i jeszcze na stronie MR Motors jest S4 470KM i 600NM ( nie wiem czy jest tu opisana choć patrząć po fotkach na stronie MR to może być ta sama ze Szczecina ) więc jeszcze parę się nazbierało ;-)

: 2011-02-15, 18:26
autor: SID
Sql - może problem leży w aucie
nawet za granica soft nie bedzie dzialal jak auto będzie kulało.

Znajomy 2 lata temu pojechal do MTM w UK (bo tam przebywał) stroili mu auto i caly czas sie nie udawało,
MTMN zasugerowało wgląd do silnika - okazało się iż głowice były popękane i nie dało sie wystroic auta.

to tylko tak jako ciekawostke.

RS4 ma 10 lat wiec nie jedno może jej już dolegac

: 2011-02-15, 22:01
autor: Sql
No nie wiem, teraz np po Poniedzialku mam te skaczace obroty. Walki zmienione, dziur zadnych nigdzie nie ma, bledow z przepustnicy nie ma i nikt juz nie ma pojecia co to moze byc wiec chyba zostaje soft bo to ostatnie co sie zmienilo zanim zaczal tak skakac...

: 2011-02-15, 23:56
autor: sportmile
Maciek auto mialo inne kolektory i bylo pod nie strojone . Wiesz ze wrocilismy do seryjnych i co sie dzialo na hamowni . Musisz miec korekte ktora albo my zrobimy albo jedz do Andrzeja bo miales juz placone za soft. Jak pojedziesz do np Mrc gwarantuje ci ze zaczna wydziwiac itd i zaplacisz duzo wiecej niz myslisz. Jak bedziesz nastepnym razem wgram ci serie albo podjedz do Pawla a ja mu wysle i ci wgra zobaczymy czy obroty sie wyrownaja.

: 2011-02-16, 00:01
autor: bracus
w kazdym modzonym 2.7 bT falują obroty tylko nie każdy właściciel się przyznaje :mrgreen:

: 2011-02-16, 09:30
autor: sportmile
bracus owszem ale u Macka troche za bardzo bo 720-760-800-820-720 to troche duzo ...... tak jakby lewe zasysal ale sprawdzalem glowic i jest szczelnie ..... chyba ze przy turbo oring nie trzyma

: 2011-02-16, 12:42
autor: bracus
u mnie od samego zakupu 720 - 760 na k03 i na k04 tylko rano na zimnym jak jest minusowa temperatura lubi poszalec czasami i błędy od rezystancji sondy wyskakuja - ale nie chce ich usuwać programowo bo wole jeździć z kontrolką check engine i (mocno falującymi obrotami 600-800) niż płakać ze tłoki spłynęły - jest już przygotowany dla mnie remap u chłopaków z poprawionym rozruchem zeby tak nie zalewało - ale jakoś nie ma czasu (i ochoty) zeby podjechać i go przetestować

: 2011-02-17, 10:31
autor: Flyer
ja tez mam ecu pod 4 sondy, ale silnik AGB i tych dwoch na wydechu nie mam...
czemu lepiej ich nie wycinac w sofcie?

: 2011-02-17, 16:02
autor: aw69
u mnie od samego zakupu 720 - 760 na k03 i na k04 tylko rano na zimnym jak jest minusowa temperatura lubi poszalec czasami i błędy od rezystancji sondy wyskakuja - ale nie chce ich usuwać programowo bo wole jeździć z kontrolką check engine i (mocno falującymi obrotami 600-800) niż płakać ze tłoki spłynęły - jest już przygotowany dla mnie remap u chłopaków z poprawionym rozruchem zeby tak nie zalewało - ale jakoś nie ma czasu (i ochoty) zeby podjechać i go przetestować
WTF ?!?!?! Bracus weź nie pisz takich rzeczy bo wieje grozą :) Od początku na K04 jeździsz tak wystrojonym autem ?