Strona 2 z 8
: 2015-11-02, 02:13
autor: aw69
Witek z R-Performance robił juz kilka takich S4 z setupami 480 KM, jest plan aby niebawem pokazać wynik 500 KM bez wymiany kompresora.
[ Dodano: 2015-11-02, 02:13 ]
https://www.facebook.com/RperformancePL ... =3&theater
https://www.facebook.com/RperformancePL ... =3&theater
https://www.facebook.com/RperformancePL ... =3&theater
: 2015-11-02, 02:34
autor: rs4wagon
noo,to angli nie trzeba,juz dosc wyjechalo heh
: 2015-11-02, 10:04
autor: sztybor
szkoda ze przynajmniej na audizine bardzo duzo problemow z s-tronic w tym modelu.. dlatego rozwazam a6c6 z tym silnikiem z TIPem.. nie wiecie czy jest ktos w PL kto ogarnia ewentualne naprawy s-tronica?
: 2015-11-02, 10:32
autor: e-s4
szkoda ze przynajmniej na audizine bardzo duzo problemow z s-tronic w tym modelu.. dlatego rozwazam a6c6 z tym silnikiem z TIPem.. nie wiecie czy jest ktos w PL kto ogarnia ewentualne naprawy s-tronica?
pod poznaniem
http://www.teomotors.pl/
[ Dodano: 2015-11-02, 10:31 ]
co racja to racja UK jest oblegane sam byłem za chlebem tam:) ale plus taki ze lżej sie zyje
[ Dodano: 2015-11-02, 10:32 ]
aw69
dziekuje za linki napisze do niego i niech sie wypowie co mozemy zrobic z tym
pozdro
: 2015-11-02, 13:49
autor: aw69
no stronic tutaj jest piętą achillesową i najdrozszym elementem układanki jeśli chodzi o wzmocnienie tej skrzyni. Mocniejsze sprzegła powinny trochę pomóc i modyfikacja softu skrzyni.
: 2015-11-03, 21:17
autor: e-s4
na szczęście tu akurat wytrzymuje chociaż nie mecze auta ale przy mocniejszej częstej jeździe na pewno sie sypnie, na początku żałowałem ze to nie manual ale komfort jazdy jednak jest w automacie
z kolei od piątko coś zabolało s-ke i do dzis sie mecze z jakimś metalicznym szorowaniem przy skręcie w prawo.
wsadzone łożysko na nowe tarcze klocki na dotarciu brak luzu i oznak szorowania porażka jutro cala półoś przełożę zeby sprawdzić
[ Dodano: 2015-11-03, 21:17 ]
https://www.youtube.com/watch?v=Tjf3ppmBHM4
próbka wydechu od 0.37 sec
: 2015-11-04, 08:58
autor: przemek530d
ile pokazała Ci seria na hamowni ?
z tym stronic'iek nie marudźcie, przecież z manualem s4 b8 po samym sofcie podobno sprzęgło do 20tys km wytrzymuje, a seryjny stronic 500@600 powinien ogarnąć
kiedy finalne strojenie?
: 2015-11-04, 20:38
autor: e-s4
Seria wyrzuciła jakoś 343 hp.
Finalne strojenie po usunięciu katalizatorów. Chyba w Gdańsku to zrobię.
Ale najpier te dziwne tarcie trzeba usunąć a usterka widmo nie widać tylko słychać.
Wymieniłem już większość lewej strony do testow
: 2015-11-05, 07:33
autor: przemek530d
e-s4 pisze:
modyfikacja filtra?
co masz na myśli?? Wszelką wiedzę i pomysły chętnie przyjmę

!!
sa dedykowane doloty ala carbon tez firma APR I AWE ale słono chcą za to cos około 3.600 a różnica tylko taka ze air box nie ma ścianki jednej która już tez usunąłem
o jakiej ściance w dolocie piszesz ??
: 2015-11-05, 12:25
autor: rwtnt
A gdzie w trójmieście będziesz stroił? Bo też będę miał 3.0tfsi do pomodzenia..........
: 2015-11-07, 16:51
autor: e-s4
ścianka air box
https://www.google.pl/search?q=airbox+a ... XGYyqxM%3A
bez scianki air box
https://www.google.pl/search?q=airbox+a ... Jcp3ioM%3A
[ Dodano: 2015-11-07, 16:51 ]
co do programu w Trójmieście to sa głownie dwie firmy
tune-up
oraz
turboelita
zaczynam od wyciecia katalizatorów w turboelicie. a reszte wyczytam z forum
: 2015-11-08, 10:56
autor: marecek1522
Mówisz o tym dźwięku metalicznym co słychać na filmie? Słychać jakby to co z osprzętu silnika miałem podobna sytuację vbanda przy kolektorze si poluzowala i dzwonila
: 2015-11-08, 15:29
autor: e-s4
nie nie to dzwiek jakby zepsutego łozyska w którym nie ma juz kulek, ogólnie wymieniłem zwrotnie cała z łozyskiem tarcze klocki pompe abs czujnik abs oraz półos lewa cała zdjałem wszystkie osłony które mogły by trzec i zero zmian
jutro zamowie nowe przeguby wewnetrzne i zewnetrzne oraz sprawdze łozysko w skrzyni
: 2015-11-13, 10:15
autor: przemek530d
dzięki za info, też sobie zmodyfikuje
a katy w 3.0tfsi powyżej jakiej mocy trzymają ??
: 2015-11-13, 22:35
autor: e-s4
pytałem sie w firmach wlasnie o katy to ogolnie trzymaja przy całym obrotomierzu, ja w przyszłym tygodniu bede juz po wycieciu, szukam teraz rury dolotowej z karbonu albo nierdzewki i wtedy wybiore firme juz konkretnie pod soft eby pózniej znow nie latac gdzie kolwiek,
znajomy ze stanow podsunal mi fajny pomysł z dolotem oprócz wyciecia tej scianki jak uda mi sie zrobic to podeśle fotki