Strona 2 z 27

: 2010-02-11, 00:56
autor: ajax
aw69, wyslesz mi na pw kto Ci zrobil wydech i ile za niego zaplaciles?

Podziekowac!

: 2010-02-11, 01:55
autor: posti
wydech kupił gotowy :)

: 2010-02-11, 10:43
autor: aw69
koncowy i srodkowy tłumik kupiłem gotowy...Sprzedawal na allegro jakis były własciciel S4 ktory mial modzić swoją ale nie doczekała i odsprzedał mi. Natomiast reszte robilem juz sam

: 2010-02-18, 17:06
autor: aw69
Wczoraj w końcu zabrałem się za montaż większych hebli do esuni....Jako kit zostały zastosowane zaciski 6 tłoczkowe z tourega/cayenne wersja pod felge 18 calową.....i tarcze hamulcowe o średnicy 345mm....Założeniem moim było ta,kie aby hamulce te musowo pasowały pod felge oem 17 cali :) udalo sie co prawda ale nie obylo sie bez lekkiej rzeźby....

kilka foto z montażu:

Przerobione mocowanie zacisku z tulejkami niecentrycznymi:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

delikatnie nie pasujace et tarczy
Obrazek
no ale od czego mamy szlifierke kątową :)
Obrazek
hebelki wstępnie na swoim miejscu
Obrazek
delikatna rzeźba z zaciskami niestety trzeba bylo je podszlifowac zeby weszly pod 17 calowego AVUSA
Obrazek
ale delikatna kosmetyka spray czarny matowy i juz wygląda jak seria :)
Obrazek
i gotowy zacisk z klockami gotowy do założenia koła :) (prosze nie zwracać na te druciarskie mocowanie klocka....niestety jedne zgubbiłem (mimo ze SID mi wysłał :/ ) i musialem na szybko się ratować dopóki nie dorwe oryginalnej blaszki do mocowania klocków.
Obrazek

Obrazek

: 2010-02-18, 17:47
autor: sportmile
no no krolu zlota raczka .... :) eseczka zacznie hamowac jak wsciekla.

: 2010-02-18, 17:50
autor: SID
ładnie wyszło :-) jestem pod wrażeniem że wcisnołeś to w 17''
Szkoda że nie pomalowałeś zacisków odrazu na nowo.
ECS w swoich zestawach BigBrake też zaleca szlifowac zwrotnice, tylko w aluminiowych jest wiecej do "zdarcia".
Zacisk przyszlifowany mocno :mrgreen:

docieraj i dawaj relacje z efektywnosci

: 2010-02-18, 17:51
autor: aw69
jeszcze tył do wymiany na 300mm :)

: 2010-02-18, 18:14
autor: SID
aw69 pisze:jeszcze tył do wymiany na 300mm :)
tył można zmienić na 300mm jak piszesz z S4 B6,
zwieksza się wtedy średnice tarczy tylko stusująć adapter oddalający zacisk.
Klocek z S4 B6 jest wiekszy niz z S4 B5, fotka poniżej.
Obrazek

Do pełni szcześcia przydały by się zaciski z S4 B6 aby wykorzystac klocek wiekszy,

Mozna zalożyć jarzmo z S8 i tarcze S8 bodajrze 198mm bed adapterów, ale same koszta jarzma sa spore.
Obrazek

: 2010-02-18, 18:30
autor: kosiniak
tylko z kim my sie tu bedziemy scigac Adas i nas na wsi? gdzie my te hamulce bedziemy wykorzystywac? :)

: 2010-02-18, 19:47
autor: aw69
bedziemy opierdalac 100% lansów 1,6 w Łomży i 100% Vectr 2,0 :)

: 2010-02-28, 14:51
autor: aw69
Dzis korzystając z tego ze ulice są fajne i suche postanowilem zapiąć g-techa, bo w zasadzie nie wiem nawet jak jeździ moja esa na tym setupie co mam......Czasy pokazywalo powtarzalne na poziomie 12,30 - 12.40 na ćwiare, dodam ze odkąd zmienilem zawieszenie na gwintowane "bajkometr" przestał pokazywac realne czasy, zaczął dośc mocno je zawyzac.....na zawodach jeszcze nigdy nie pokazal mi czasu lepszego niz tag heuer. Mysle ze auto jezdzi na krawędzi 11,90 - 12.10....po zamontowaniu metanolu i na dobrych letnich oponach mysle ze bedzie powtarzalne wysokie 11 s.

: 2010-02-28, 16:51
autor: kosiniak
to juz bardzo szybko, ja cie nie dogonie :/ mowilem ze ten kompressor jest za slaby :/

: 2010-02-28, 22:02
autor: nosb
Kosi to co taki maly wlozyles ? :mrgreen:

AW69 no to ciekawie :) Ile twoja wazy ? Byles na wadze tak z ciekawosci ? :) mialbym porownanie do mojej ;)

: 2010-02-28, 22:12
autor: kosiniak
nie maly nie maly :D ale tylko jeden :)

: 2010-02-28, 22:37
autor: ajax
Nie wierze, ze nie da sie drugiego zamontowac! :mrgreen:
dodam ze odkąd zmienilem zawieszenie na gwintowane "bajkometr" przestał pokazywac realne czasy, zaczął dośc mocno je zawyzac
Ktos mi wyjasni jaki ma to wplyw?