Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance
Wczoraj w końcu zabrałem się za montaż większych hebli do esuni....Jako kit zostały zastosowane zaciski 6 tłoczkowe z tourega/cayenne wersja pod felge 18 calową.....i tarcze hamulcowe o średnicy 345mm....Założeniem moim było ta,kie aby hamulce te musowo pasowały pod felge oem 17 cali :) udalo sie co prawda ale nie obylo sie bez lekkiej rzeźby....
kilka foto z montażu:
Przerobione mocowanie zacisku z tulejkami niecentrycznymi:


delikatnie nie pasujace et tarczy
no ale od czego mamy szlifierke kątową :)
hebelki wstępnie na swoim miejscu
delikatna rzeźba z zaciskami niestety trzeba bylo je podszlifowac zeby weszly pod 17 calowego AVUSA

ale delikatna kosmetyka spray czarny matowy i juz wygląda jak seria :)
i gotowy zacisk z klockami gotowy do założenia koła :) (prosze nie zwracać na te druciarskie mocowanie klocka....niestety jedne zgubbiłem (mimo ze SID mi wysłał :/ ) i musialem na szybko się ratować dopóki nie dorwe oryginalnej blaszki do mocowania klocków.


kilka foto z montażu:
Przerobione mocowanie zacisku z tulejkami niecentrycznymi:



delikatnie nie pasujace et tarczy

no ale od czego mamy szlifierke kątową :)

hebelki wstępnie na swoim miejscu

delikatna rzeźba z zaciskami niestety trzeba bylo je podszlifowac zeby weszly pod 17 calowego AVUSA

ale delikatna kosmetyka spray czarny matowy i juz wygląda jak seria :)

i gotowy zacisk z klockami gotowy do założenia koła :) (prosze nie zwracać na te druciarskie mocowanie klocka....niestety jedne zgubbiłem (mimo ze SID mi wysłał :/ ) i musialem na szybko się ratować dopóki nie dorwe oryginalnej blaszki do mocowania klocków.


- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tył można zmienić na 300mm jak piszesz z S4 B6,aw69 pisze:jeszcze tył do wymiany na 300mm :)
zwieksza się wtedy średnice tarczy tylko stusująć adapter oddalający zacisk.
Klocek z S4 B6 jest wiekszy niz z S4 B5, fotka poniżej.

Do pełni szcześcia przydały by się zaciski z S4 B6 aby wykorzystac klocek wiekszy,
Mozna zalożyć jarzmo z S8 i tarcze S8 bodajrze 198mm bed adapterów, ale same koszta jarzma sa spore.

Dzis korzystając z tego ze ulice są fajne i suche postanowilem zapiąć g-techa, bo w zasadzie nie wiem nawet jak jeździ moja esa na tym setupie co mam......Czasy pokazywalo powtarzalne na poziomie 12,30 - 12.40 na ćwiare, dodam ze odkąd zmienilem zawieszenie na gwintowane "bajkometr" przestał pokazywac realne czasy, zaczął dośc mocno je zawyzac.....na zawodach jeszcze nigdy nie pokazal mi czasu lepszego niz tag heuer. Mysle ze auto jezdzi na krawędzi 11,90 - 12.10....po zamontowaniu metanolu i na dobrych letnich oponach mysle ze bedzie powtarzalne wysokie 11 s.