Audi S4 by aw69 - Powered by R Performance

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Post autor: ajax »

aw69, wyslesz mi na pw kto Ci zrobil wydech i ile za niego zaplaciles?

Podziekowac!
posti

Post autor: posti »

wydech kupił gotowy :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

koncowy i srodkowy tłumik kupiłem gotowy...Sprzedawal na allegro jakis były własciciel S4 ktory mial modzić swoją ale nie doczekała i odsprzedał mi. Natomiast reszte robilem juz sam
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Wczoraj w końcu zabrałem się za montaż większych hebli do esuni....Jako kit zostały zastosowane zaciski 6 tłoczkowe z tourega/cayenne wersja pod felge 18 calową.....i tarcze hamulcowe o średnicy 345mm....Założeniem moim było ta,kie aby hamulce te musowo pasowały pod felge oem 17 cali :) udalo sie co prawda ale nie obylo sie bez lekkiej rzeźby....

kilka foto z montażu:

Przerobione mocowanie zacisku z tulejkami niecentrycznymi:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

delikatnie nie pasujace et tarczy
Obrazek
no ale od czego mamy szlifierke kątową :)
Obrazek
hebelki wstępnie na swoim miejscu
Obrazek
delikatna rzeźba z zaciskami niestety trzeba bylo je podszlifowac zeby weszly pod 17 calowego AVUSA
Obrazek
ale delikatna kosmetyka spray czarny matowy i juz wygląda jak seria :)
Obrazek
i gotowy zacisk z klockami gotowy do założenia koła :) (prosze nie zwracać na te druciarskie mocowanie klocka....niestety jedne zgubbiłem (mimo ze SID mi wysłał :/ ) i musialem na szybko się ratować dopóki nie dorwe oryginalnej blaszki do mocowania klocków.
Obrazek

Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

no no krolu zlota raczka .... :) eseczka zacznie hamowac jak wsciekla.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ładnie wyszło :-) jestem pod wrażeniem że wcisnołeś to w 17''
Szkoda że nie pomalowałeś zacisków odrazu na nowo.
ECS w swoich zestawach BigBrake też zaleca szlifowac zwrotnice, tylko w aluminiowych jest wiecej do "zdarcia".
Zacisk przyszlifowany mocno :mrgreen:

docieraj i dawaj relacje z efektywnosci
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

jeszcze tył do wymiany na 300mm :)
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

aw69 pisze:jeszcze tył do wymiany na 300mm :)
tył można zmienić na 300mm jak piszesz z S4 B6,
zwieksza się wtedy średnice tarczy tylko stusująć adapter oddalający zacisk.
Klocek z S4 B6 jest wiekszy niz z S4 B5, fotka poniżej.
Obrazek

Do pełni szcześcia przydały by się zaciski z S4 B6 aby wykorzystac klocek wiekszy,

Mozna zalożyć jarzmo z S8 i tarcze S8 bodajrze 198mm bed adapterów, ale same koszta jarzma sa spore.
Obrazek
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

tylko z kim my sie tu bedziemy scigac Adas i nas na wsi? gdzie my te hamulce bedziemy wykorzystywac? :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

bedziemy opierdalac 100% lansów 1,6 w Łomży i 100% Vectr 2,0 :)
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Dzis korzystając z tego ze ulice są fajne i suche postanowilem zapiąć g-techa, bo w zasadzie nie wiem nawet jak jeździ moja esa na tym setupie co mam......Czasy pokazywalo powtarzalne na poziomie 12,30 - 12.40 na ćwiare, dodam ze odkąd zmienilem zawieszenie na gwintowane "bajkometr" przestał pokazywac realne czasy, zaczął dośc mocno je zawyzac.....na zawodach jeszcze nigdy nie pokazal mi czasu lepszego niz tag heuer. Mysle ze auto jezdzi na krawędzi 11,90 - 12.10....po zamontowaniu metanolu i na dobrych letnich oponach mysle ze bedzie powtarzalne wysokie 11 s.
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

to juz bardzo szybko, ja cie nie dogonie :/ mowilem ze ten kompressor jest za slaby :/
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Kosi to co taki maly wlozyles ? :mrgreen:

AW69 no to ciekawie :) Ile twoja wazy ? Byles na wadze tak z ciekawosci ? :) mialbym porownanie do mojej ;)
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

nie maly nie maly :D ale tylko jeden :)
ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Post autor: ajax »

Nie wierze, ze nie da sie drugiego zamontowac! :mrgreen:
dodam ze odkąd zmienilem zawieszenie na gwintowane "bajkometr" przestał pokazywac realne czasy, zaczął dośc mocno je zawyzac
Ktos mi wyjasni jaki ma to wplyw?
ODPOWIEDZ